Stel je persoonlijke vraag #39

Nav mijn post in het Beutyblogtopic over dat ik nog nooit een video van Mascha had gekeken tot vandaag, en deze reactie van Soy:

Heb jij wel eens een video van Mascha gekeken?
  • Ja, regelmatig
  • Wel eens
  • Nee, nog nooit
  • Wie?
  • Een keer en nooit meer

0 stemmers

Sorry, even aangepast

1 like

Damn guuurl. Onder welke mega steen heb jij gelegen? :joy::joy::joy:

4 likes

Ik keek tien jaar geleden al haar video’s maar ben daar ook een paar jaar geleden mee gestopt. Nu af en toe eens een zaterdagvideo.

13 likes

Ik kijk sowieso zelden YouTube video’s, kijk alleen Hannah Lee Duggan af en toe, die iemand hier ooit eens getipt had. En ken al die NL vloggers sowieso eigenlijk alleen van hier.

4 likes

Toen ik 14 was keek ik haar video’s altijd, maar Nederlandse video’s trekken me gewoon niet meer

3 likes

Ik heb haar jaren niet opgezocht dus ben ook verbaasd dat ze uberhaupt nog videos maakt.
Is ze niet druk met haar planner. Of een ander boek. Elke influencer is schrijver.

3 likes

Maar je kan iemand toch wel kennen maar geen video van hebben gezien?
Zoveel youtubers of influencers ken ik wel van naam maar een video bekijken interesseert me niet.

5 likes

Ga je naar het WK voetbal kijken?

• Ja
  • Nee, ik kijk dat sowieso niet
  • Nee, ik kijk nu bewust niet en andere jaren wel
  • Ik twijfel / weet het nog niet
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik heb ook nog nooit een vlog van haar gezien of mee gelezen in het beutyblogtopic (ken haar naam wel) maar zit toch echt al 15 jaar op dit forum (of nou ja ellegirlforum destijds). Je kunt idd gewoon iemands naam kennen zonder ooit iets van diens content te hebben bekeken :joy:

4 likes

Dus al deze mensen hebben nooit “oogschaduw aanbrengen” opgezocht in 2007 en toen gezien dat er verder helemaal geen Nederlandse video’s over bestonden?!?!?!?!

13 likes

En ze hebben ook nooit gedacht “dan ga ik het zelf maar doen”???

4 likes

Ik vind het echt een blessing dat ik dat allemaal nooit heb gevolgd, ik vond het forum destijds echt veel stommer worden door die topics en alle mensen die daarop afkwamen. Verder 0,0 interesse om die video’s te bekijken ook

7 likes

Oh jawel hoor, zat ook al op egf, en las daar (met veel plezier) mee in die topics. Maar zoals ik in mijn post in het beutyblogtopic al zei, ik ken Mascha alleen van hier. En tot vandaag was ik nog nooit nieuwsgierig genoeg om daadwerkelijk een video te kijken, kijk sowieso weinig YouTube/vlogs.

2 likes

Oh ja, ik weet niet waarom ik 1 x 5 uur zei, dat was het oorspronkelijke plan, maar had al om die reden oa inderdaad afgesproken dat het ene week 3 en andere week 4 dagen werken zou worden ipv die elke week 5 uur.

@Spaarlamp nee, heb ik hierboven ook ergens al beantwoord, maar heb al een auto van m’n werk en dat contract loopt nog een paar jaar én met OV is veel langer van deur tot deur. Niet echt een handige locatie.

5 likes

N.a.v. posts in het ff boulevard topic, in welke winkel kom jij vaker?

• Etos
  • Kruidvat

0 stemmers

5 likes

Etos is echt stuk prijziger, altijd als ik daar ben mis ik de kruidvat. Assortiment is bij Kruidvat ook stuk groter + ze hebben heel veel koopjesrekken wat altijd handig is voor een kindercadeautje.

15 likes

Ik kom vaker bij kruidvat maar ik vind de etos veel fijner maar die zit net wat verder dus uit gemakzucht ga ik vaak naar kruidvat. Ik dacht zelf eigenlijk dat etos en kruidvat wel redelijk dezelfde prijzen hebben alleen dat kruidvat meer aanbiedingen heeft. Wat iemand al in dat topic zei kruidvat is 1 grote aanbieding. Heb het gevoel dat bijna alles daar 1+1 gratis is.

7 likes

Waar kom jij vaker?

• Douglas
  • Ici paris xl

0 stemmers

Heb altijd het gevoel dat douglas veel populairder is en dat vind ik dan zielig voor ici paris xl haha :joy:

3 likes

Bij de gynaecoloog:

• Hou ik mijn sokken aan
  • Doe ik mijn sokken uit
  • Ben ik nog nooit geweest

0 stemmers

1 like

Wil ze het liefst aan houden maar op een of andere manier heb ik vaak een panty aan als ik bij de gynaecoloog ben en dan krijg ik dus echt koude voeten

3 likes