Ik kom alleen bij de kruidvat als ze mijn shampoo of tandpasta in een betere aanbieding dan Etos hebben.
Bij de Kruidvat denk ik altijd ik ga de winkel in en het is de vraag of ik ooit nog er uit kom met de volgebouwde rekken en gangpaden
Ik kom alleen bij de kruidvat als ze mijn shampoo of tandpasta in een betere aanbieding dan Etos hebben.
Bij de Kruidvat denk ik altijd ik ga de winkel in en het is de vraag of ik ooit nog er uit kom met de volgebouwde rekken en gangpaden
Kruidvat gebruikt gelatine in z’n eigen merk medicijnen, Etos niet. Dus Etos. En luiers zijn daar met klantenkaart ook goedkoper dan bij Kruidvat. De rest is wel allemaal duurder, maar koop ik eigenlijk ook nooit in de drogist dus dat maakt me niet zoveel uit.
Ik hou voor drogistproducten die we standaard nodig hebben bij wat de beste prijs is en vergelijk daarbij etos en kruidvat omdat dat hier in de buurt zit. Het is echt 50/50 welke winkel goedkoper is, waarbij de aanbiedingen van Etos vaak beter zijn. Of het scheelt 5 cent of minder.
Maar ik ben wel heel merk vast, misschien is kruidvat wel een stuk goedkoper voor net andere merken/producten.
Oh had ik echt niet verwacht deze uitslag haha, ik kijk elke ochtend naar wat ik moet doen die dag en kies dan het bijpassende ondergoed
hahahaha ik ga stuk, ik vind ook altijd dingen op die manier zielig voor winkels en voorwerpen. Ik heb in Thailand maanden geleden een paar pakjes met van die olifantensleutelhangers gekocht om uit te delen aan vriendinnen en familie, maar die van mezelf zit nog steeds met 1 andere samen in het zakje omdat ik het anders zielig vind dat ze alleen zijn.
Vind jij wel eens iets zielig voor een voorwerp, gebouw of ander levenloos iets?
0 stemmers
Ja wow dit had ik ook niet verwacht. Ik deed dit als kind al, bv. voor een sportwedstrijd .
Als ik dat vond zou ik in een zware depressie zitten voor alle boeken die ik maar niet lees.
Ja ik heb altijd zon medelijden met zon robot grasmaaier. Die gaat dan altijd zo sneu helemaal alleen door zon grote tuin.
Ik had vorige week per ongeluk 1 sok in de was gedaan en de andere niet.
Dus daarna zijn ze samen in de volgende was gegaan (ook de sok die al schoon was) zodat ze gezellig samen aan het wasrek konden en niet een eenzaam in de kast moest wachten tot de ander droog was
Nee gras robots zijn kudde dieren!
Ik pak soms het onderste bord van de stapel uit de kast, omdat ik het anders zielig vind dat die bijna nooit gebruikt wordt.
Voor de mensen die aan de pil zijn, hoeveel dagen na de laatste pil wordt je meestal ongesteld?
0 stemmers
Wat zeg je?
0 stemmers
Ik vind dat juist best leuk hoor.
Mijn vroegere buurjongentje is een grote vlogger. Ik kijk héél soms zijn vlogs, maar ik ben niet echt zijn doelgroep.
De assistente van de internist van mijn partner is tiktokinfluencer, die zie ik regelmatig voorbij komen.
Tuinbroek
0 stemmers
Crop top
0 stemmers
Dr Martens
0 stemmers
Minirok
0 stemmers
Mouwloze tops
0 stemmers
Lula, hangt echt af van hoe die items gedragen worden. Tuinbroek vind ik de enige questionable in de lijst.
Ja true. Maar ga ff uit van de gemiddelde Nederlander/Belg. Niet je stylish zelf.
In dat geval moet ik al mijn antwoorden rectificeren en maak ik overal nooit van
Zet je wel eens iets op de lokale gratis af te halen facebook?
0 stemmers
En haal je wel eens gratis iets op via zo’n groep?
0 stemmers