dan nooit want het is altijd net niet bij de gemiddelde Belg of Nederlander
Spreek je Instagram op zn Engels of Nederlands uit?
- Nederlands
- Engels
- Ik spreek voornamelijk een andere taal en spreek het in die taal nog anders uit
0 stemmers
Engels met een Nederlands accent. Instakwem!
1 dag @Cajun-moon? Dus je kan nooit een keer de pil vergeten zonder meteen ongesteld te worden? Dat lijkt me echt heel vervelend!
En hoelaat wordt je dan ongesteld? Hahah super tmi hoor @Cajun-moon maar als jij op dinsdag je pil neemt om 21:00 en dan op woensdag om 22.30 is dat dan al haasten? Of gaat er dan nog een dag overheen?
Heb ik soms ook als ik hem heel lang heb doorgeslikt, dan kan ik soms de ochtend erna al merken dat het eraan komt.
Ben jij geboren in een andere woonplaats dan waar je ouders toen woonden (in een ziekenhuis of langs de kant van de weg – if dat laatste, details pls)?
- Ja en ik baal ervan dat die plaats nu in mijn paspoort staat
- Ja en daar ben ik blij mee want ik vind die andere woonplaats leuker
- Ja en dat boeit mij nul
- Nee gewoon in dezelfde plaats geboren
0 stemmers
edit: ah nee, cirkeldiagram, what happened sorry sorry
Ik ben in een gemeente geboren die niet meer bestaat en ook niet vernoemd was naar een plaats, dan pas besef je hoe vaak je je geboorteplaats moet doorgeven.
Welke taart vind je goor en laat je dus staan op een kringverjaardag?
- Slagroomtaart
- Kersenvlaai
- Abrikozenvlaai
- Schwarzwälder Kirsch
- Mokkataart
0 stemmers
En welke neem je juist wel?
- Slagroomtaart
- Kersenvlaai
- Abrikozenvlaai
- Schwarzwalder Kirsch
- Mokkataart
0 stemmers
Mijn vader heeft gewoon de verkeerde plaats aangegeven maar daar is discussie over
Vieze circel diagrammen.
Ik niet, mn kind wel en dat vind ik wel stom. Die gaat echt trauma’s krijgen dat ze straks overal fucking BEVERWIJK moet aangeven.
Vind ik heel knap
Gore cirkeldiagrammen
Vindt jij cirkeldiagrammen leuker dan staafdagrammen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik wil écht een staafdiagram
0 stemmers
Geinspireerd door de kringverjaardag
Welk hapje kies jij?
- Piccolini
- Gevuld ei
- Blokje kaas met zilverui
- Plak leverworst
- Handje borrelnootjes
- Een stukje wrap met kipfilet en roomkaas
0 stemmers
Haha ik ook! Ook nog met een hele gekke (lees: Friese) naam waardoor de uitsmijter van mijn favoriete studentenkroeg mijn ID altijd herkende
Dit is vooral ingegeven als de veiligste keuze. Laf borrelnootjes, maar je weet nu al dat niemand die lepel gebruikt en als je helemaal geluk hebt er ook al kinderklauwen ingezeten hebben. De wrap met kip en roomkaas is samen met het gevulde ei 5 dagen geleden gemaakt, want ze hadden het te druk op de dag zelf. Zilveruitjes komen uit het potje van de vorige verjaardag van tante Annie een half jaar geleden en de randjes van de leverworst zijn hard geworden want die stond er al sinds 7 uur vanochtend.
Op wat voor verjaardagen kom jij