Na dit te lezen ga ik dus nooit meer iets eten bij een ander op een verjaardag. Dit is me echt te beeldend beschreven
Je eigen snacks meenemen.
Ga ik absoluut doen. Desnoods stiekem uit mn tas vreten
Geloof me, de gemiddelde Nederlandse verjaardag/ feest is nog steeds zo. Ik kom er zelf bijna niet meer, want bijna geen contact met Nederlandse familie (niet door de kringverjaardagen hoor), maar zie t nog echt veel voorbij komen haha. Inclusief nog niet helemaal ontdooide vlaai/ appeltaart/ slagroomgebak.
Sowieso warme snacks > koude snacks op een kringverjaardag.
Augurk met boterhamworst
wat is de beste snack die jullie op een verjaardag hebben gehad?
Mijn hart maakt altijd een sprongetje als de mini kaassouflés en mini bamihapjes van stal worden gehaald en zeker als iemand dan ook nog even een bakje wijko opbiebt in de magnetron.
mini bamihapjes meest ondergewaardeerde minisnack
Dit ja. Vriendin van me maakt dan ook verschillende sausjes erbij, en dan krijg ik ook m’n eigen bakje saus En verder curry puffs, Turks brood met (wederom m’n eigen schaaltje) zelfgemaakte hummus met teringveel knoflook.
of GOEDE nachos maar die zijn een rarity
Haha wow, ik ben de enige Ik dacht eigenlijk dat dat normaal was. Ik ben nu al een halfjaar niet meer aan de pil, maar voorheen was het eigenlijk altijd meteen de dag na de laatste pil raak. En soms een dag daarna. En ik vergat mijn pil eigenlijk nooit, dus dat weet ik niet.
En @Luzarl geen idee! Ik nam altijd in de ochtend de pil en werd dan de volgende dag of in de ochtend ergens of middag ongesteld. Voor zover ik weet waren dat geen specifieke tijden haha.
Augurkje met zo’n plak natte ham eromheen is echt m’n guilty pleasure
Ook nog mini loempia’s erbij graag en zo’n fles goedkope chili saus.
Nog een beetje bevroren slagroomtaart vind ik echt vies-lekker. Net als slagroomsoesjes die nog een beetje bevroren zijn
Ik eet niet eens pizza en zelfs ik wist het.
Herr’s Jalapeno cheese pops, helaas alleen bij snoepwinkels met Amerikaans assortiment te koop voor minimaal 6,- per zak.
Een medley aan taart vragen (dus meerdere kleine puntjes verschillende smaken ipv 1 grote punt van 1 smaak)
- Super hinderlijk
- Niks mis mee
- Zou ik nooit doen
- Doe ik ook
0 stemmers