Stel je persoonlijke vraag #39

Wat is een rare voetenfetish. Heeft hij een fetish voor voeten met 10 tenen per voet of…

3 likes

Hij vindt het nodig om uitgebreid blote voeten te laten zien in zijn films. Dus dat jij ook een deel bent van die fetisj

3 likes

Pedro Almodóvar, Sofia Coppola

6 likes

*James Cameron

5 likes

Ja dat soort dingen vind ik verder helemaal priem. Maar die arme leeuw!!

Nee maar ik kijk eigk niet zo vaak films en ken bijna geen filmmakers. Laat staan dat ik hun leven ken haha. Van die leeuw is t enige feitje dat ik ken en die gooi ik er graag in.

2 likes

Ik las op reddit dat dit expres is zodat hij geen ontslagbonus hoeft te betalen maar hij wel een nieuw gedwee personeelsbestand neer kan zetten

1 like

Als je ziek bent maar je wel goed genoeg voelt om te gaan werken zeg je dan alsnog tegen mensen dat je ziek bent?

• Ja
  • Nee
  • Anders namelijk

0 stemmers

Mijn vriend zegt net tegen mij dat hij ziek is maar hij gaat wel werken want hij is niet zo ziek. Ik zelf zou dan dus niet zeggen dat ik ziek ben maar dat ik me niet goed voel bijvoorbeeld. Wil via de poll even peilen wie van ons raarder is

1 like

Heb je een linkje om dit feitje te onderbouwen want ik ken van Steven Spielberg echt alleen die foto met een dinosaurus die hij doodgeschoten zou hebben en waar mensen hem voor wilden cancelen :troll: en kan niets met leeuwen vinden

image

5 likes

Nein is echt 100 jaar geleden op twitter ofzo dat ik zoiets heb gezien. Was in iedergeval met zn dochter vgm. Of het was een andere steven. Al die amerikanen lijken ook op elkaarm

2 likes

Maar hij biedt iedereen 2 maanden ontslagvergoeding aan. Dat hoeft hij volgens mij niet te doen. Het was of je krijgt drie maanden ontslag vergoeding of je werkt je naar de klote. Het lijkt erop dat mensen dat laatste hebben gemoeten.

Johan Nijenhuis natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Mensen die Elon Musk beledigen zijn zo grappig. Hij is echt makkelijk om uit te schelden. Azealia Banks noemde hem ooit Apartheid Clyde en daar denk ik elke week aan.

12 likes

Niet gezien MAAR Grand Budapest Hotel is mijn favoriete film ooit en dat wil ik graag delen (sorry dubbelpost en dubbele reactie op jou ook)

4 likes

En ze zeggen dat autisten geen humor hebben…

1 like

Ik claim hem niet. Kunnen de adhd’ers hem niet overnemen?

6 likes

Wat is je favoriete Ch!pz nummer?:

• 1001 arabian nights
  • Cowboy
  • Ch!pz in black
  • Captain Hook
  • Een andere namelijk
  • Ik ben hier te oud voor

0 stemmers

Kan jij de 1001 arabian nights dansje?:

• Ja
  • Nee
  • Alleen de Amerikaanse versie
  • Rot op met je Ch!pz

0 stemmers

3 likes

Waikiki beach. Underrated nummer hoor

9 likes

Soms denk ik: “Waar de fuck geef ik allemaal antwoord op in dit topic?”

Als je al mijn antwoorden zou bundelen zou je echt alles van me weten denk ik.

91 likes

Dat is een poll vraag die niet vaak gevraagd wordt. Dus je bent wel origineel bezig

3 likes

Die kerel van Titanic enzo*

En van die domme film met die blauwe cgi-poppetjes en dat dertien in een dozijn verhaal.

4 likes