Ik ben sowieso geen kaas fan
Het herfstseizoen:
- Topseizoen. Ik kan weer lekker aan de pumpkin spice
- Waardeloos seizoen. Geef mij zomer
- Niet het beste seizoen, maar het kan erger
0 stemmers
Nou lekker op de bank onder een dekentje is top, naar buiten is gewoon kut
Je bent mijn muze
Zijn altijd de mensen die niet naar buiten hoeven die dat zeggen
Ahw snap ik, ik zou het zelf ook ontzettend klote vinden. Zeker als meerdere vriendinnen het vergeten. Hopelijk maken ze het nog goed op een of andere manier <3
ik vind het gezellig, en een regendag in de herfst geeft me tegenwoordig een gevoel van ‘all is right with the world’ qua klimaatverandering
ook al is dat natuurlijk niet zo en gaan we allemaal naar de klote etc.
Net natgeregend en vervolgens natgespetterd door een auto die door een grote plas reed. Vind ik niet leuk. Maar toch is dit mijn favoriete seizoen.
De natuur is op zijn mooist met oranje, gele, bruine en rode blaadjes. Als het droog is en de blaadjes van de bomen dwarrelen in allerlei kleurtjes, is het net confetti (maar dan milieuvriendelijk).
Ik kan -in tegenstelling tot in de zomer- zelf bepalen hoe warm ik het heb door een extra dik vest te dragen oid of de verwarming iets hoger te zetten. En binnen is het knus, behaaglijk en gezellig. Kaarsje aan, iets met kaneel in de oven, warme thee.
Ben zelf ook wel eens een dag te laat. Dus vind het niet leuk maar iedereen heeft ‘t druk en ‘t kan gebeuren . Voel mezelf altijd vet schuldig als ik ‘t vergeten ben
Hoe oud is je huidige TV?
- < 1 jaar
- 1-2 jaar
- 2-3 jaar
- 4-5 jaar
- 6-7 jaar
- 8-9 jaar
- 10-11 jaar
- 12-13 jaar
- 14-15 jaar
- Ouder dan 16 jaar
- Ik heb geen TV
0 stemmers
Aanleiding van de vraag: Ik hoor regelmatig van collega’s / vrienden / familie dat ze een nieuwe TV hebben gekocht omdat de vorige niet meer goed werkte. Vaak heeft dat met de software te maken die er op staat.
Ik heb daar geen last van: mijn TV is geen smart-TV, is 13 jaar oud en doet het nog prima. Over de beeldkwaliteit heb ik ook niks te klagen. Ongetwijfeld zullen er tegenwoordig betere toestellen zijn met scherpere beelden maar mijn ogen zijn toch te slecht om dat op te merken.
Overigens gebruik ik een Chromecast zodat mijn domme TV op die manier alsnog smart is, en ik er gewoon apps op kan gebruiken. Heel prettig in gebruik en de software van de Chromecast wordt ook goed bijgehouden zodat apps blijven werken.
We hebben een die bijna 10 jaar oud is en een smart tv van 4 jaar, beide werken nog perfect.
Ik heb geen idee tbh. Niet heel nieuw iig
Sorry de stemmen waren weg, zat een foutje in de poll.
@Acquiesce Oeps sorry die optie was ik vergeten.
Edit: haha alsnog een fout in de pol met de cijfers. Nou ja die laat ik zitten.
Verbruikt zo’n oud tv niet extra veel stroom dan? Hoor wel vaak dat mensen een nieuwe tv kopen die veel zuiniger is
Interesseert me niet. Ik ben zelf ook een vergiet en kan me best voorstellen dat je niet van al je vrienden de data paraat hebt én dat ook nog eens op de dag zelf herinnert. (Vooral dat laatste, want veel mensen weet ik de datum ook wel uit mn hoofd.) Vroeger speelde ik vals door op FB ‘s ochtends een melding te ontvangen en vervolgens te telefonisch feliciteren. Heb nu grotendeels het in de agenda staan, maar guess what: natuurlijk vergeet ik ook om in mn agenda te kijken.
Nee hoor, mijn TV verbruikt bij stand-by minder dan de huidige toestellen. En als hij aanstaat zie ik het niet / nauwelijks terug op mijn verbruik. Ik kan dat per uur checken en het valt onder ‘gewoon’ verbruik als een koelkast die aanstaat, laptop die je oplaadt, etc. Er ontstaat geen piek als ik TV kijk terwijl ik dat bijvoorbeeld wel zie bij het gebruik van de wasmachine.
Heb wel een smart tv maar gebruik alleen maar de chromecast dus software: I don’t know her
Wij hebben onze vorige maar 4 jaar gehad en toen ging die stuk. Een paarse balk in beeld en buiten de garantie. Dus nu een nieuwe moeten kopen en hopelijk houd deze het langer vol🙈
Vier jaar, maar daarvoor heb ik echt een oudje gehad (was nog van mijn opa en oma, die ze in de caravan hadden). Daar had ik inderdaad ook nooit problemen mee, gewoon chromecast erin en functioneerde prima.
@SpeedOfSound ik heb zelfs een keer met een hele goede vriendin op het terras gezeten die me er na twee drankjes aan moest herinneren dat ze jarig was die dag. Ohh zo genant. Ze vond het gelukkig niet erg.