Stel je persoonlijke vraag #39

Ik haat fietsen in dit weer. Maar stukje wandelen :+1:t4::+1:t4: Ik moet zeggen dat ik steeds slechter tegen warmte kan en steeds meer geniet van kou. Goede jas aan en prima. En nu heb je mooie luchten en mooie kleuren. Duizend keer liever dan zweetdruppels bij één stap.

Ik haat trouwens pumpkin spice dingen dus ik stem niet.

7 likes

Hij is ongeveer precies 1 jaar oud. Maar hiervoor huurden we all in, daarvoor woonden we in het buitenland en daarvoor hadden we een tv die al minstens tien jaar oud was en toen hebben weggegeven.

Ik mag hopen dat deze tv minstens tien jaar meegaat, anders vind ik het écht zonde.

2 likes

Gebruik je een anti-conceptie middel?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar heb ik wel gedaan in het verleden.

0 stemmers

Welke anti-conceptie gebruik je?

• De pil
  • De prikpil
  • Anticonceptiestaafje
  • Anticonceptiepleister
  • Anticonceptiering
  • Condoom
  • Spiraaltje
  • NVT

0 stemmers

4 likes

Favoriete pringles chips?
  • Oranje,Paprika
  • Rood,Naturel
  • Donkergroen,Cheese & Onion
  • Lichtgroen, Cream & Onion
  • Blauw, Salt & Vinegar
  • Zwart, Hot & Spicy
  • Paars,Texas BBQ
  • Anders…
  • Rot op met je pringles!

0 stemmers

2 likes

Als je bij de supermarkt losse broodjes wil kopen die je zelf in een zakje moet doen, hoe pak jij dan die broodjes? Supermarkt zoals AH of Jumbo. De Lidl bijvoorbeeld niet meegerekend want die hebben een ander systeem.

• Ik gebruik de tang die daarvoor bedoeld is
  • Ik pak het broodje met m’n hand als ik daarmee geen andere broodjes aanraak
  • Ik pak het broodje met m’n hand en raak daarbij andere broodjes aan die ik laat liggen
  • Ik gebruik het zakje om het broodje te pakken
  • Ik pak het op een andere manier
  • Ik koop nooit zulke broodjes

0 stemmers

15 jaar oud en ik gebruik inderdaad ook een chromecast. Ik zou wel een nieuwe willen voor de beeldkwaliteit maar vind het zo veel geld voor iets dat we nauwelijks gebruiken. En die we nu hebben past beter bij ons interieur dan ‘moderne’ schermen.

2 likes

De smaken matchen niet met de foto’s.
Pringles vallen altijd tegen maar als ik weer eens zo stom ben om het te kopen eigenlijk altijd paprika, cheese&onion of sour cream.

1 like

Pas jij je planning aan nav de voorspelde mega spits?

• Ja, ik vertrek eerder
  • Ja, ik werk thuis/niet op locatie
  • Nee
  • Anders…
  • Ik ga niet met de auto vandaag

0 stemmers

3 likes

Oh nee wat :sob:

4 likes

Sorry meid

Geen idee hoe serieus je dit moet nemen, don’t shoot the messenger.

Hahahaha waarom is nederland altijd zo tering dramatisch. Het gaat de hele dag regenen dus mensen pakken wat sneller de auto. En t nieuws meteen " BLIJF THUIS ANDERS KOM JE NOOOOIT MEER DE WEG AF!!"

28 likes

Ja goed excuus om eerder naar huis te gaan om ‘‘thuis verder te werken’’ zit lekker onder een dekentje op de bank bye

3 likes

Zoals @June ook zegt, ik vind het een prima excuus en verder maak ik me niet druk haha!

2 likes

Sorry even alleen voor de moeders. Heb jij je kapper een geboortekaartje gestuurd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was net bij de kapper en daar hing een geboortekaartje van een kennis van me. Ik was stiekem benieuwd of zij misschien een innige band hebben dus zat beetje te vissen maar dat was niet per sé zo, dat is blijkbaar iets dat gewoon heel veel mensen doen, de kapper een kaartje sturen. Ze krijgt ze heel vaak.
Mijn kapper is geweldig, echt een leuk mens, en ze is gek op kinderen. Ze knipt mijn kinderen ook maar toch was dit nooit in me opgekomen.

5 likes

Ja alles is dan scherper en helderder dan de werkelijkheid, heel raar vind ik dat en inderdaad niet lekker kijken.

3 likes

Ik heb mijn kapster een kaartje + doopsuiker gegeven nadat ik van haar een cadeaumand gekregen had met verzorgingsproducten voor onze dochter.

1 like

Ik heb geen kapper maar ik heb wel de autoverkoper een kaartje gestuurd haha, we kwamen daar hoogzwanger een auto kopen en hij kwam daarna nog langs met een romper voor m’n baby met zijn naam erop (die van m’n baby, niet van de verkoper). Vet lief, haha. Als ik een kapper had waar ik elke drie maanden kom zou ik het misschien ook wel doen.

22 likes

Hot & Spicyyyy

1 like

Behalve als het zoetigheden zijn. Ik gooi geen knoflook in mijn brownie

2 likes

Ja maar ik kom al letterlijk mijn hele leven bij deze kapster (mijn moeder en oma komen er ook al 26 jaar). Ze heeft mij zien opgroeien en is altijd heel betrokken. Ze vond het ook mega leuk dat ik een kaartje had gestuurd.

1 like