Stel je persoonlijke vraag #39

welke opleiding gaan we annuleren

• hotelschool
  • amfi
  • flight academy
  • kunstacademie
  • conservatorium
  • je vergeet een alternatieve hbo school

0 stemmers

1 like

bedoel je niet nyenrode? amfi is fashion

9 likes

Nee dat is de IVA. @instantramen Nyenrode is die elitaire accountantsschool in zo’n kasteel toch?

6 likes

oei ben voor bannen van zowel IVA als kasteel dan

5 likes

ik denk dat zonder de hotelschool “bent u bekend met ons concept” een stuk minder was geweest

6 likes

Echt fuck alle mensen die met hun hand en mouw van hun jas die bak in gaan. Ik zeg er altijd wat van.

17 likes

Neeee! Het amsterdam fashion instituut met de meest afschuwelijke toelatingsdag ever

3 likes

Sowieso amfi

7 likes

lijkt me geen wilde aanname dat dit op andere prestatiegerichte scholen ook speelt

de eerste foto als je op IVA zoekt :cry:

17 likes

helaas, hij heet jesse

1 like

Licht dit even toe ajb.

3 likes

hij haat ons ook

11 likes

zijn ‘favoriete IVA ervaring’ was: Onderdeel mogen zijn van de IVA brand movie was echt de kers op de taart.

gaaf

8 likes

Zit er een hoofd in deze tas?

6 likes

Liberal arts & sciences

Vandaag vond de jaarlijkse Kleur en Stijl lunch plaats voor al onze vrouwelijke studentes 💄. Deze lunch werd georganiseerd door studievereniging de DIVA’s. De kleur- en stijltips werden gegeven door onze eigen docente mevrouw Knoop.

Tijdens de lunch werd er o.a. stilgestaan bij de do’s en don’ts van een zakelijk uiterlijk voor dames en welke kleuren het beste bij jezelf passen 👗 👠. Een interessante én interactieve lunch.

8 likes

hm ik ken wel veel mensen die hiervan iets moois/relevants hebben weten te maken

1 like

Volgens mij is dit ook een hele goede samenvatting van van die University college scams

2 likes

Betaal je dubbel collegegeld voor he

4 likes