welke opleiding gaan we annuleren
- hotelschool
- amfi
- flight academy
- kunstacademie
- conservatorium
- je vergeet een alternatieve hbo school
0 stemmers
welke opleiding gaan we annuleren
0 stemmers
bedoel je niet nyenrode? amfi is fashion
Nee dat is de IVA. @instantramen Nyenrode is die elitaire accountantsschool in zo’n kasteel toch?
oei ben voor bannen van zowel IVA als kasteel dan
ik denk dat zonder de hotelschool “bent u bekend met ons concept” een stuk minder was geweest
Echt fuck alle mensen die met hun hand en mouw van hun jas die bak in gaan. Ik zeg er altijd wat van.
Neeee! Het amsterdam fashion instituut met de meest afschuwelijke toelatingsdag ever
Sowieso amfi
lijkt me geen wilde aanname dat dit op andere prestatiegerichte scholen ook speelt
helaas, hij heet jesse
Licht dit even toe ajb.
hij haat ons ook
zijn ‘favoriete IVA ervaring’ was: Onderdeel mogen zijn van de IVA brand movie was echt de kers op de taart.
gaaf
Zit er een hoofd in deze tas?
Liberal arts & sciences
Vandaag vond de jaarlijkse Kleur en Stijl lunch plaats voor al onze vrouwelijke studentes . Deze lunch werd georganiseerd door studievereniging de DIVA’s. De kleur- en stijltips werden gegeven door onze eigen docente mevrouw Knoop.
Tijdens de lunch werd er o.a. stilgestaan bij de do’s en don’ts van een zakelijk uiterlijk voor dames en welke kleuren het beste bij jezelf passen
. Een interessante én interactieve lunch.
hm ik ken wel veel mensen die hiervan iets moois/relevants hebben weten te maken
Volgens mij is dit ook een hele goede samenvatting van van die University college scams
Betaal je dubbel collegegeld voor he