Stel je persoonlijke vraag #39

Is toch heerlijk

3 likes

Hotelschool, want daar heb ik overlast van.

6 likes

Of :sparkles:Creative Business :sparkles:

Was leuk, maar ik had ook alles in een weekje op internet kunnen leren haha.

4 likes

Een interactieve lunch klinkt al als de hel. Laat me rustig eten.

2 likes

Ja ik heb t zelf gestudeerd :joy: en ben ook goed terecht gekomen gelukkig
was van alles een beetje en moest nog een premaster doen om door te kunnen

3 likes

Oh ik wilde dat ook zo graag toen ik ging studeren. Maarja veel te duur en achteraf blij dat ik dat niet gedaan heb.

3 likes

Ja ik heb dit dus gedaan en schaam me er achteraf echt voor. Ze doen helemaal alsof het zo excellent enzo is maar je krijgt een halve vooropleiding voor het dubbele geld/studieschuld. Mrja wat wist ik ik was 17
Enige chille was dat je er een kamer bij kreeg :+1:

5 likes

Aw wat kut

Ik hoor er nu ook nooit meer wat over. Bestaan die nog?

ja maar zijn voornamelijk internationale rich kids

3 likes

Ja ze bestaan nog! Komen er volgens mij steeds meer bij ook!
En idd veel international rich kids

2 likes

Hahahahahaha VENLO heeft een university college

5 likes

Lol :joy: kreeg toevallig gisteren bericht van duo dat ik vanaf begin januari af mag gaan betalen haha.
Het scheelt dat ik tijdens mn premaster en master altijd 3 dagen heb gewerkt dus daar verder geen schuld heb opgebouwd

2 likes

Sommige beginne in de automotuv

2 likes

En Middelburg ook!
Die mensen kwamen op mijn middelbare school (in Amsterdam) vertellen wat voor spetterende studentenstad dat wel niet was. Paar jaar later kwam ik een meisje tegen die daar gestudeerd had en vertelde dat er een “stiltecommissie” was van mensen die ervoor zorgen dat mensen stil en snel naar huis gaan na de borrel want anders zou de binnenstad van Middelburg te veel overlast hebben van de herrie

10 likes

Ben jij wel eens onzeker in/over je werk?

• Nooit
  • Af en toe
  • Regelmatig
  • Bijna altijd
  • Altijd

0 stemmers

1 like

Ja gewoon een collegezaal vol blonde meisjes die allemaal toegelaten willen worden.

Als je de ‘business’ opleiding wilde volgen moest je een presentatie houden voor super veel mensen. (Echt mn nachtmerrie)

Als je een meer creatievere opleiding wilde doen moest je een artikel schrijven over je favoriete kledingstuk en iets tekenen geloof ik? Maar gewoon algehele kut sfeer op die school

Ik was echt heel vaak onzeker, maar werk nu een jaar bij mijn nieuwe werkgever en heb in dit jaar zoveel meer zelfvertrouwen opgebouwd. Ik werk nu met mensen met dezelfde functie als ik die dit werk al veel langer doen dan ik en ik ben erachter gekomen dat ik minstens evenveel en vaak zelfs meer weet dan die mensen, en dat die onzekerheid dus nergens voor nodig is. Soms steekt het nog wel eens de kop op hoor, imposter syndrome is a bitch, dus daarom ‘af en toe’.

4 likes

Dit is nog veel kutter. Deze mensen praten al helemaal als consultants die hun doelloze plannen aan het presenteren zijn.

4 likes

Oh dat is echt heel fijn! Ik ben aan het doorgroeien en hang een beetje tussen functies in nu, moet veel dingen voor het eerst doen en merk dat ik daar super onzeker van word. Als ik dan niet meteen een veer in m’n reet krijg daarna kan ik echt de hele avond gaan zitten balen en denken dat alles slecht was. Hoop maar dat dit snel over gaat. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ugh ja kan het me helemaal voorstellen. Ik heb zelf 1 vriend aan dat project overgehouden en die schaamt zich ook :sweat_smile:

3 likes