ligt eraan wie betaalt ![]()
maar altijd wijn en die staat er niet bij!!
ligt eraan wie betaalt ![]()
maar altijd wijn en die staat er niet bij!!
wie zijn gieriger
0 stemmers
Cola zero of spa rood, 3 gangen, wijn en thee
0 stemmers
ja daar dacht ik ook aan
āvoor jou meisje! doe er wat leuks mee!ā krijgt 20/50 cent in de hand gedrukt
Altijd allebei, eerst kaasplank dan zoet.
Maar ik heb dan in 8 jaar horeca echt zelden van Nederlanders fooi gekregen. Gierigste zijn Fransen, vrijgevig Britten.
Wil geen discussie over fooien starten maar zo raar dat onze ervaring anders is als Belg of Nederlander
haha ja misschien omdat nederlanders er vaak heel overtuigd van zijn dat ze in het buitenland geen fooi hoeven te geven?
maar verder qua āvolledigā restaurantbezoek vond ik belgen altijd wel minder gierig, dus aperitief, voor/hoofd/na-gerecht, bijgerechten, alles erop eraan, bourgondisch etc etc terwijl je de nederlander knorrig zag kijken omdat ie vond dat het stokbroodje gratis moest zijn
cries in kleine maag
Ik vind uit eten zonder voor of na gerecht echt heel raar
ben jij wel eens iets van veel persoonlijke waarde kwijtgeraakt?
0 stemmers
echt mn angst mn dag kan al verpest zijn als ik een van mn boodschappen laat liggen
Ja dat verschil zie ik hier ook wel. Wij gaan echt gaan eten (mijn Nederlandse collegaās vonden dit een grappige uitdrukking) en blijven dan meerdere uren aan tafel. Bij Nederlanders moest het ook allemaal veel sneller gaan. De situaties die over restaurantbezoeken in gierige acties worden beschreven zijn mij totaal onbekend. Wordt anders naar gekeken
Ik heb een hekel aan koken dus ga het liefst elke dag uit eten maar dan vind ik gewoon een pasta of pizza met een icetea ook prima
Ringen die ik krijg lijken altijd te verdwijnen, waaronder de mattenklopper die ik van mijn vader heb gekregen die hij speciaal uit zijn thuisland mee had genomen voor mij
tegenwoordig koop ik mijn ringen zelf en raak ik ze ook niet meer kwijt. Volgens mij heb ik vervloekte vingers ![]()
Ik vind het er vanaf hangen waar je naartoe gaat. Echt in een restaurant is het raar vind ik maar je hebt ook wel van die plekken die wat sneller zijn ofzo, geen fast food maar ook niet echt een volledig restaurant. Dan vind ik het wel normaal.
Ik skip wel vaak desserts omdat ik dan niks kan eten qua allergenen maar dat is uit noodzaak ![]()
Wat grappig dat zoet dessert zo hoog staat, niet verwacht. Met wie ik ook ga, ik ben bijna altijd de enige voor wie dat echt een must is.
2 tassen gestolen uit mān auto. Er zat niks van waarde in voor de dief maar wel voor mij persoonlijk. Alleen weet ik ook niet meer wat er allemaal precies inzat. Meer dan ik me kan herinneren, en dat vind ik nog het meest frustrerend.
Ik heb toen dagen websites met gevonden spullen afgestruind in de hoop dat de dief het ergens had gedropt. Er ging echt een wereld voor me open op die sites, zoooo veel spullen die verloren en gevonden worden
de gekste dingen ook. Vond het ook heel mooi dat mensen ook spullen zonder waarde melden als gevonden voorwerp.
Poll
Wat doe jij als je een portemonnee met alleen geld vindt en je meldt dat bij de politie of gemeente maar zij verwijzen je door naar zoān site (want zij verzamelen dus niet meer)?
Het is ergens langs de weg ofzo, niet bij een winkel of in het OV want dan is het logischer dat je het ter plekke meldt.
0 stemmers
Een kaasplankje is een teleurstelling.
0 stemmers
Maar als er pasjes/ID oid in zou zitten zou ik het wel op zoān site plaatsen of die persoon proberen op te zoeken op social media.
Ja dan zijn er veel meer opties. Ben zelf ook een keer mān portemonnee verloren en toen had de vinder mān bank gebeld en die belde mij weer, ook een goed idee.