Vind je het fijn om samen met iemand te koken?
- Nee ik doe het liever alleen
- Ligt echt aan de persoon
- Ja leuk/gezellig
0 stemmers
Vind je het fijn om samen met iemand te koken?
0 stemmers
Er mag wel iemand bij staan om spullen te halen en wijn in te schenken.
Ik vind het echt aan de persoon liggen. Met mijn moeder is het onmogelijk, zo over controlerend vreselijk. Ik had een tijd terug van alles gekocht om voor ze te koken. Toen was ik maar even weg en had ze al alles gesneden en het is zo irritant. Met een vriend van mij is het altijd heel leuk en gezellig en wij kunnen ook leren van elkaars tips enzo. En mn eigen vriend gaat er liever met een stoel naastzitten, wat ik ook prima vind.
Ik vind het wel gezellig, maar mijn keuken is daar te klein voor dus je staat elkaar vaak in de weg.
Ik heb één vriendin die ik volledig vertrouw qua koken en zij mij, dus dan kunnen we elkaar echt ons eigen ding laten doen zonder het gevoel te hebben dat we de ander in de gaten moeten houden, heerlijk is dat. Zij is ook de enige met wie ik regelmatig samen kook.
Met anderen is het een beetje wat @Erato zegt maar dan afhankelijk van waar ik ben. Als ik in mijn keuken aan het koken ben vraag ik de ander misschien iets voor me te doen of te snijden of zo en bij een ander thuis doe ik braaf wat me is opgedragen zonder me er verder mee te bemoeien want dan ga ik me alleen maar ergeren aan wat ik anders zou doen.
Alleen als diegene ui snijdt en wijn inschenkt. Daarna opbokken.
Vliegende mieren wel! Heel zoet ruiken die. En lieveheersbeestjes ook idd
Ik laat de ander liever alles doen.
Vind jij koken leuk?
Dat is bij mij juist 1 van de weinige dingen waar ik rustig van kan worden en van kan genieten. Van bakken word ik weer gestresst
0 stemmers
Vind jij bakken leuk? Ik bedoel nu geen brood, maar puur taarten/cakes enzo
0 stemmers
Ik heb ook het gevoel dat je daar precies alles moet afwegen ahhhh nooooo
En dan ineens heb je een ingezakte taart of cake uit de oven en hell no
Ik houd zo van koken dat ik mijn vriend vaak alles laat voorsnijden en voorbereiden zodat ik het daarna alleen zelf nog in de pan hoef te gooien
Ja maar dat was het passief agressief gedeelte, vind je deze beter dan
Taart/koekjes bakken vind ik leuk. Maar mij niet bellen om die krengen te decoreren
Sowieso ben ik niet van het mooi maken en keurig koken. Doe mij maar ugly delicious.
Ik denk dat ik het leuker ga vinden als ik niet meer in een studio woon en dus een grotere keuken heb en beschik over een afwasmachine.
Ik vind bakken alleen leuk voor het resultaat. Behalve brood, dat kun je ten minste een beetje op gevoel doen. En met de hand kneden is ook chill
Ik vind bakken juist heel makkelijk (en vooral leuk vanwege het eindresultaat) omdat je precies het recept moet volgen en dan is het goed.
Maar met koken zit er zoveel variatie in waardoor ik het lastiger vind maar ook weer leuker. Ook omdat je zelf meer kunt spelen met wat je doet. Koken doe ik zelden met recept en bakken juist altijd met recept.
Klinkt jouw v anders dan jouw f?
0 stemmers
Ha door een ander gesprek hier moest ik denken aan een gesprek dat wij ooit over de v en f hebben gehad
Weet nog dst het bij jou hetzelfde klonk.
Ben erop gaan letten. Bij mijn vader ook echt. Familielid heet iets met de V en het klinkt echt niet ok hoe fel hij het maakt.
Naaahhh zitten jullie me nou gewoon te stangen met deze poll uitslag??? Dit is toch niet serieus??
@ellegirltalk oh echt, wij twee? Wat grappig, nou ja ik las erover in het forumergernissentopic en toen dacht ik (blijkbaar dus weer): nee echt niemand spreekt dit anders uit hoor