Nou ja hebt toch niet echt je best gedaan als je niet eens even de moeite doet om het op die site te zetten? Vind dat best gemakzuchtig. Kost je waarschijnlijk ook max 10 minuten.
Ik weet dat ik een dag te laat ben maar wtkkf dit meen je toch niet? Maaaaayo!!!
mn vader en ik hebben een keer een gegraveerde trouwring in amsterdam gevonden. we hebben die toen op zo’n site gezet, en we hebben zoveel berichten gekregen van mensen die zeiden dat de ring van hun was. maar niemand kon de juiste namen aan de binnenkant en de datum opnoemen.
uiteindelijk zijn we op instagram gaan zoeken naar de
namen uit de ring, en hebben we ze per toeval gevonden. Bleken ze in Jakarta te wonen, waarna we de ringen hebben opgestuurd. Ik heb nog steeds contact met ze via insta.
Dat kan voor iedereen verschillend zijn, misschien moest je ver reizen naar het politiebureau of gemeentehuis en ligt daar je grens. (je moet toch een excuus voor jezelf hebben om het te houden)
@Shaaar denk ik niet hoor. Je kan bijv een foto achterwege laten en de eigenaar de portemonnee + inhoud laten beschrijven waarna hij het bij je op kan halen.
Edit: moet wel zeggen dat ik zelf voor een verloren portemonnee die sites niet zou checken omdat ik er niet vanuit ging dat mensen het netjes zouden melden. Maar dankzij jullie wel ![]()
Ik wist niet eens dat die websites bestonden.
Ik wissel tussen Griekse ij en i-grec
Ik luister eigenlijk alleen oude muziek. Enkel nieuwe albums van oude artiesten die ik al kende en die zie ik vanzelf via Spotify.
Anders is in mijn geval: als ik ergens ben waar ik leuke muziek hoor. Ik gebruik shazam nog regelmatig haha. Vooral in de sportschool draaien ze veel nieuwe muziek die ik nog niet ken, in de kroeg zijn het vaker leuke 80’s hitjes die in mijn lijst terecht komen.
Ik leer veel nieuwe muziek kennen via Tiktok! En ik wil ook wel eens die ‘enhance’ knop van Spotify gebruiken op m’n eigen playlists.
Ik ben ook klaar met 3FM en luister nu Studio Brussel! Echt de fijnste zender wat mij betreft en qua muziek wat je zou hopen van 3FM
Via playlist die artiesten, die ik goed vind, zelf gemaakt hebben.
Heel herkenbaar qua zenders en muziekkeuze en dat zowel radio 2 als 3fm het net niet zijn. Maar ik vind Kink dus wel echt precies dat gat opvullen, echt precies ‘mijn’ muziek. Maar dat het alleen dab+ is maakt het wel echt omslachtig om te luisteren dus zet het alleen soms op mn werk aan via mn pc, wel jammer
Via (Amerikaanse) tv-series vooral
Oh dat durf ik niet te zeggen, volgens mij in Utrecht niet in ieder geval? Ik luister altijd digitaal eigenlijk.
En ik vind platen ook een fijne manier van muziek ontdekken ja! Ik vraag ook vaak wat er gedraaid wordt in de platenzaak, zijn vaak echt leuke dingen.
Kantoor, maar mijn collega en ik worden wel omschreven als “de redactie”.
Kliniek of instelling
Haha ik ook
Maar m’n meeste muziek heb ik leren kennen via The OC, die hadden echt een gigantisch goede soundtrack. Echt veel invloed gehad op m’n ‘muziekontwikkeling’ als tiener!
Ga volgend jaar weer naar een concert van Death Cab for Cutie, bijna 20 jaar geleden ‘ontdekt’ van The OC ![]()
Heb je nog een tip voor een leuke zender?
Hahah oh bring back memories, ik heb hen ontdekt door Tumblr.
Welke unieke overnachting lijkt jou wel wat?
- Unieke game villa in Limburg
- Slapen in een Trein met bubbelbad
- Slapen in een BIERblikje
- Slapen in een Middeleeuwse tongewelfde kelder vol met kunst
- Slapen in een echte WO II bunker met sauna
- Slapen in een Brandweerhuisje
- in een Lijnbus met hottub
- First Class overnachten in een luxe Fokker vliegtuig met sauna
- Voormalige Havenkraan die je zelf kunt draaien
- In een voormalige veevoedersilo
- Uniek Slaapobject van restmaterialen
- Slapen in een DrakenEi