Stel je persoonlijke vraag #39

Love deze saga. Wat gebeurt er als je een space Karen de leiding geeft over een social media platform? Binnen een maand is al z’n personeel is weggelopen en hij hard op weg 42 miljard te verliezen. Als Facebook en Amazon nou er nog achter aan gaan dan lijkt me dat goed voor de wereld.

8 likes

Ik vind zo’n beige broek in de winter prima kunnen maar heb wel kledingstukken die ik toch meer voor de zomer of het voorjaar vind. M’n knalroze pak draag ik in de herfst en winter niet en sommigen jurkjes ook niet omdat ik dat te zomerse stofjes en/of printjes vind die niet mooi staan met een panty.

2 likes

Ik zag van de week een bericht van een oud medewerker die na een aantal jaar werken is ontslagen… hij kreeg een mailtje met een meme. Hij dacht eerst dit is een grap, belde HR en nee hoor hij had een uur om zijn spullen te pakken.

Dit is trouwens een TikTok en niet echt, was van een comedian.

5 likes

Ooh ik zag alleen een printscreen die kreeg ik door gestuurd :joy: Weer een bewijs dat ik te oud ben voor tiktok aangezien ik ze niet herken :joy:

4 likes

51 likes

Mijn favoriet is deze blog met dit geweldig citaat:

He’s fixed his body up like a seven-year-old passing by the Build-A-Bear in the mall to emulate the person he wants to be. Someone like Tony Stark, cool, slick, an actual genius, and attractive. He doesn’t even take care of his kids, but his army of fanboys will shove their noses so far up his ass that his prostate is constantly being tickled. Meanwhile, if they were on fire he couldn’t deign himself to take a piss to put them out.

7 likes
  • Niet gezien en geen interesse

0 stemmers

2 likes

Steven spielberg heeft van die fotos waar hij op leeuwen gejaagd heeft. Soo boycot

10 likes

En Quentin Tarantino heeft een rare voetenfetisj en was kut tegen Uma Thurman. O ja en zijn grootste geldschieter was Harvey Weinstein.

4 likes

Heeft het een reden dat je geen tweede Wereldoorlogfilms kijkt?

3 likes

Wat is een rare voetenfetish. Heeft hij een fetish voor voeten met 10 tenen per voet of…

3 likes

Hij vindt het nodig om uitgebreid blote voeten te laten zien in zijn films. Dus dat jij ook een deel bent van die fetisj

3 likes

Pedro Almodóvar, Sofia Coppola

6 likes

*James Cameron

5 likes

Ja dat soort dingen vind ik verder helemaal priem. Maar die arme leeuw!!

Nee maar ik kijk eigk niet zo vaak films en ken bijna geen filmmakers. Laat staan dat ik hun leven ken haha. Van die leeuw is t enige feitje dat ik ken en die gooi ik er graag in.

2 likes

Ik las op reddit dat dit expres is zodat hij geen ontslagbonus hoeft te betalen maar hij wel een nieuw gedwee personeelsbestand neer kan zetten

1 like

Als je ziek bent maar je wel goed genoeg voelt om te gaan werken zeg je dan alsnog tegen mensen dat je ziek bent?

• Ja
  • Nee
  • Anders namelijk

0 stemmers

Mijn vriend zegt net tegen mij dat hij ziek is maar hij gaat wel werken want hij is niet zo ziek. Ik zelf zou dan dus niet zeggen dat ik ziek ben maar dat ik me niet goed voel bijvoorbeeld. Wil via de poll even peilen wie van ons raarder is

1 like

Heb je een linkje om dit feitje te onderbouwen want ik ken van Steven Spielberg echt alleen die foto met een dinosaurus die hij doodgeschoten zou hebben en waar mensen hem voor wilden cancelen :troll: en kan niets met leeuwen vinden

image

5 likes

Nein is echt 100 jaar geleden op twitter ofzo dat ik zoiets heb gezien. Was in iedergeval met zn dochter vgm. Of het was een andere steven. Al die amerikanen lijken ook op elkaarm

2 likes