Stel je persoonlijke vraag #39

Een z als een s uitspreken is toch redelijk regio Amsterdam? Ik krijg altijd een error als ik Nick en Simon over de son hoor zingen bijvoorbeeld.

2 likes

Ja idd. Het leven is te kort om me daar druk over te maken

4 likes

Klopt! Ik bezit daarom dan ook geen witte broek.
Voor mij is het antwoord op wanneer je van die hele lichte kleuren dus ook: nooit

3 likes

Ik kom heel ergens anders vandaan! Denk wel dat het in Amsterdam nog wat erger is. Heb het op de uni (die niet in Amsterdam was) iig geleerd als iets dat in z’n algemeen geldt voor het Nederlands

1 like

Oh ik heb juist altijd het idee dat het iets typisch Amsterdams is, de son en de see zeggen. Maar ik heb niks in die richting gestudeerd dus het is misschien mijn eigen vooroordeel :smile:

3 likes

Pfff vreselijk! Vroeger werd dit in mijn omgeving ook echt afgekeurd, dus was benieuwd naar de uitkomsten. Goed om te zien dat de meerderheid niet aan die onzin doet.

2 likes

Haha, ik hou wel van beige en camel, maar ben er door schade en schande achter gekomen dat dat in de winter niet echt mijn kleuren zijn.

1 like

magnetron

• ondergewaardeerd
  • juist gewaardeerd
  • overgewaardeerd

0 stemmers

1 like

Haha ja, ik vind het eigenlijk bijna bij niemand mooi (insert nu duizend comments van mensen bij wie het wel fabuleus staat) maar als ik idd mijn gelige dead Asian winterkleur heb is het helemaal geen porem.

8 likes

Hahaha ik vraag me iedere dag af of ik me niet lekker voel of dat dit gewoon mijn winterkleur is, als ik in de spiegel kijk :smiling_face_with_tear: Dead Asian klinkt wel als een goeie kleur voor in huis.

2 likes

Staat beige jou?:

• Ja
  • Nee
  • Het kan er mee door

0 stemmers

Staat camel jou?:

• Ja
  • Nee
  • Het kan er mee door

0 stemmers

1 like

“Mooi kleur heeft je keuken.”
“Ja he, is Dead Asian!”

16 likes

Van farrow en ball

14 likes

Stel jij jezelf voor aan de nieuwe buren als je verhuisd bent?

• Alleen de meest naaste buren
  • Ja aan meerdere buren
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

3 likes

Can you please explain?

2 likes

Maar de tldr is wel heel makkelijk:
Elon Musk is een waardeloze baas en vernietigt eigenhandig Twitter.

Eigenlijk is dat ook wel een talent

3 likes

Ik weet wel waar het over gaat maar dont care

11 likes

Wauw hahaha dat je zo rijk bent dat je gewoon alles koopt en ermee doet wat je wilt🫠

3 likes

Ik vind het simpelweg niet boeiend.

4 likes

Ik weet na anderhalf jaar nog steeds niet hoe de overburen heten. Zit wel een drukke weg tussen. We zwaaien wel als we elkaar zien, dus dat is iets.

4 likes