Een z als een s uitspreken is toch redelijk regio Amsterdam? Ik krijg altijd een error als ik Nick en Simon over de son hoor zingen bijvoorbeeld.
Ja idd. Het leven is te kort om me daar druk over te maken
Klopt! Ik bezit daarom dan ook geen witte broek.
Voor mij is het antwoord op wanneer je van die hele lichte kleuren dus ook: nooit
Ik kom heel ergens anders vandaan! Denk wel dat het in Amsterdam nog wat erger is. Heb het op de uni (die niet in Amsterdam was) iig geleerd als iets dat in z’n algemeen geldt voor het Nederlands
Oh ik heb juist altijd het idee dat het iets typisch Amsterdams is, de son en de see zeggen. Maar ik heb niks in die richting gestudeerd dus het is misschien mijn eigen vooroordeel
Pfff vreselijk! Vroeger werd dit in mijn omgeving ook echt afgekeurd, dus was benieuwd naar de uitkomsten. Goed om te zien dat de meerderheid niet aan die onzin doet.
Haha, ik hou wel van beige en camel, maar ben er door schade en schande achter gekomen dat dat in de winter niet echt mijn kleuren zijn.
magnetron
- ondergewaardeerd
- juist gewaardeerd
- overgewaardeerd
0 stemmers
Haha ja, ik vind het eigenlijk bijna bij niemand mooi (insert nu duizend comments van mensen bij wie het wel fabuleus staat) maar als ik idd mijn gelige dead Asian winterkleur heb is het helemaal geen porem.
Hahaha ik vraag me iedere dag af of ik me niet lekker voel of dat dit gewoon mijn winterkleur is, als ik in de spiegel kijk Dead Asian klinkt wel als een goeie kleur voor in huis.
Staat beige jou?:
- Ja
- Nee
- Het kan er mee door
0 stemmers
Staat camel jou?:
- Ja
- Nee
- Het kan er mee door
0 stemmers
“Mooi kleur heeft je keuken.”
“Ja he, is Dead Asian!”
Van farrow en ball
Stel jij jezelf voor aan de nieuwe buren als je verhuisd bent?
- Alleen de meest naaste buren
- Ja aan meerdere buren
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Can you please explain?
Maar de tldr is wel heel makkelijk:
Elon Musk is een waardeloze baas en vernietigt eigenhandig Twitter.
Eigenlijk is dat ook wel een talent
Ik weet wel waar het over gaat maar dont care
Wauw hahaha dat je zo rijk bent dat je gewoon alles koopt en ermee doet wat je wilt🫠
Ik vind het simpelweg niet boeiend.
Ik weet na anderhalf jaar nog steeds niet hoe de overburen heten. Zit wel een drukke weg tussen. We zwaaien wel als we elkaar zien, dus dat is iets.