Stel je persoonlijke vraag #39

Hahahaha sterkte met zijn volgende weerbericht

Dit kreeg ik op den duur bij mijn vorige baan ook. Maar we verdienden daar zo weinig dat we er allemaal ons salaris mee aanvulden.

Ik ben pas sinds mijn 33e pensioen gaan opbouwen.

2 likes

Ben jij in jouw ogen een waardevolle werknemer?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik ben eigen baas

0 stemmers

Laat jouw werkgever/leidinggevende dit ook blijken?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik ben eigen baas
  • Alleen in beschonken toestand tijdens de kerstborrel

0 stemmers

1 like

Ik hecht wel meer waarde aan of mijn naaste collega’s mij een waardevolle werknemer vinden, dan mijn baas. Mijn baas staat zoveel verder van me af en gebruik ik alleen voor hoognodige zaken. Ik heb niet het idee dat hij daadwerkelijk ziet wat ik doe en hoe ik functioneer.

4 likes

Leuke aanvulling, thanks! Met mijn baas werk ik ook daadwerkelijk samen, maar dat is uiteraard niet overal zo.

Ben jij in jouw ogen een waardevolle collega?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik ben eigen baaahaassss

0 stemmers

5 likes
  • What doesn’t kill you makes you stronger
  • What doesn’t kill you gives you trauma

0 stemmers

3 likes

Allebei. Ik geloof ook best dat trauma sterker kan maken op de lange termijn.

21 likes

Je bent op vakantie in Spanje en loopt daar covid op. Vlieg je terug?

• Nee ik boek een latere vlucht tot de 5 dagen/24 uur klachtenvrij voorbij zijn
  • Ja ik vlieg terug ook al zijn die 5 dagen niet voorbij

0 stemmers

1 like

Zal wel onder een steen geleefd hebben maar wist dit echt niet. Van de week voor het eerst eendjes gevoerd met mn dochter, maar was ook gelijk de laatste keer dus :upside_down_face:

1 like

Je kan prima eendjes voeren, maar niet met brood. Je hebt echt eendenvoer.

5 likes

Dit lijkt me nou echt het ultieme excuus om je vakantie te verlengen. Daarnaast zou ik me ook een beetje gek voelen als ik met Corona in een vliegtuig zit.

10 likes

Gelijk besteld, Thanks! :grin:

7 likes

Ik heb meerdere collega’s gehad die zeggen dat mijn depressie en uitval en WIA en alles me een betere dokter maakt. En ik weet dat ze het goed bedoelen (of na, ik ga ervan uit dat ze bedoelen ā€˜wat fijn dat het nu beter met je gaat, ik kijk niet minder naar je’) maar ik word er altijd zo sip van. Kan ook een goede dokter zijn zonder die jaren ellende.

11 likes

Uiteraard is dit al eens vaker gevraagd maar heb jij covid gehad?

• Ja 1 keer
  • Ja meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het niet gehad maar mn moeder is overtuigd dat ik het wel heb gehad , oke dan :joy: en dat zou dan ergens in maart 2020 zijn geweest en toen heb ik haar maanden niet gezien. Had wel echt precies dezelfde klachten.

Mannen met korte mouwen in de winter

• Hot
  • Doe normaal

0 stemmers

Sorry even geen zin in ā€˜geen mening’ en ā€˜iedereen moet dragen waar ie zich goed in voelt.’

1 like

Hoezo is dat hot?

12 likes

Bedoelen ze juist niet: doordat je ellende hebt meegemaakt kun je je beter verplaatsen in de patiƫnt? En dƔt maakt je een betere dokter?

3 likes

Ja en is dat überhaupt een ding? Ik zie dat nooit iig. Ja tenzij het werkkleding ofzo is.

Ik heb dus een collega die dat als enige nu draagt en ik besefte me ineens dat ik dat altijd al hot heb gevonden. Het straalt iets uit, weet ook niet precies wat. Dat zo iemand het nooit koud heeft, het niet boeit, schijt heeft? Ik weet het eigenlijk niet precies.
Mijn collega heeft ook nog eens een goed figuur maar ik heb niet het idee dat hij dat wil showen. Het past bij zijn karakter, hij is ook de meest ā€˜no nonsense’ en minst bureaucratische op kantoor.
Overanalyzing much :laughing:ben benieuwd of ik de enige ben, vast niet.

Edit: ik ben sowieso gek op mannenarmen, zo simpel is het eigenlijk.

5 likes

Ik zie het dus wel vaker en het zijn echt bepaalde types. Mijn types denk ik haha

3 likes