Stel je persoonlijke vraag #39

Jaa er zijn van die mannen die het helejaar door in een korte broek en tshirt lopen.

5 likes

Maar heeft hij dan een t-shirt aan of een blouse met korte mouwen? Daar krijg ik zo’n docent geschiedenis oid. Vibe van.

2 likes

Korte broek vind ik dan weer vreselijk!

3 likes

Ik vind het allebei onaantrekkelijk. Ik krijg het er ook nog eens koud van haha

3 likes

Haha nou deze poll kan ik eens een keer naar waarheid invullen want deze situatie heb ik letterlijk gehad. En ik kan je vertellen: ik was zo ziek dat vliegen niet eens een optie was. :sob:

2 likes

Shirt/polo. Wel strak om de bovenarmen, niet dat geflabber zoals de docent.

3 likes

Ik ben nu ook helemaal aan het overdenken, stel hij wil heel graag zn armen showen maar korte mouwen is te koud en dan is er geen trui met korte mouwen voor hem :joy:

Te koud*

Ik ken wel wat mensen die ervan overtuigd zijn dat ze corona hadden, voordat het officieel in Nederland geconstateerd was.

4 likes

Doorzichtige mouwen! Misschien is daar ook een markt voor :laughing:

Echt? Lekker vijf dagen in quarantaine op je hotelkamer/vakantiehuis/tent terwijl je al je boeken al gelezen hebt, al je ondergoed en kleding gedragen is, je kunt niet zwemmen of een dorpje in, je kunt niet naar het buffet dus het hotelpersoneel zet je ontbijt voor je deur/je kunt niet naar de supermarkt dus je moet je verhuurder vragen om boodschappen te doen… Ik weet niet hoor, maar klinkt mij niet echt ultiem in de oren :stuck_out_tongue:

18 likes

eerder cold haha

ik heb ook zo’n collega trouwens, die heeft het gewoon nooit koud ook?? naar eigen zeggen sinds ie ooit een tijdje alleen koud ging douchen ofzo, dat ie het nu eigenlijk zelden meer koud heeft. Zou het bijna ook gaan proberen…bijna

Ik denk dat mijn burn-out ellende mij ook een betere hulpverlener heeft gemaakt, omdat ik me beter kan inleven in mensen daardoor. En de mensen zien je dan toch meer als mens? Het kan voor sommige beroepen best waardevol zijn, hoewel ik me jouw gevoel @Acquiesce ook wel goed kan voorstellen. Alsof je daarvoor geen goede dokter was.

3 likes

Ik heb 1 keer ingevuld, maar zelf denk ik 2x. Eerste keer was het aan het doorbreken en zat ik nog in de kliniek. Andere ‘huisgenoot’ had koorts/griepklachten en ik paar dagen later alleen griepklachten zonder koorts, maar omdat ik geen koorts had dachten ze dat het geen covid was, want dan moest je koorts hebben.

3 likes

Nou ja, als je kijkt naar het aantal infecties in maart 2020 moet het bijna wel dat er al eerder dan 27 februari 2020 COVID in NL was dus kan me er iets bij voorstellen. Maar dan niet mensen die zeggen dat ze het in 2019 al hadden ofzo haha

3 likes

Ja en per persoon verschillen de klachten, sommige hebben het gehad en hebben niks gemerkt. Ik heb zeker zo’n tien dagen de longen uit mn lijf gehoest, mn hele middenrif was beurs, ik had ook griep en sowieso verhoging. Ik had dan weer geen last van benauwdheid. Dus ik dacht toen nah het zal wel niet.

1 like

oh dit doet me denken aan een hele resem amerikaanse influencers die er van overtuigd waren dat ze met kerst 2019 corona hadden gehad :dotted_line_face:

2 likes

Die kan ik bevestigen. Ook veel mensen met ingetapede neuzen toen ik vanaf Istanbul vloog.

1 like

Verwijs die maar naar deze site

2 likes

Turkish Airlines omgedoopt tot Turkish Hairlines

60 likes

Heb je jezelf wel eens met suikerwax geharst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het altijd zo’n gedoe maar als ik het gedaan heb denk ik altijd weer waarom doe ik dit niet vaker.

3 likes