Ja ik groeide op in Limburg (en ook echt tien jaar daar een vakantiebaantje gehad) en het clichébeeld is inderdaad andersom. Nederlanders heel vrijgevig bij een goede service, Belgen tot op de laatste vijf cent alles natellen
Dyson steelstofzuiger, jouw mening:
- Super, geld waard!
- Totaal overrated, niet doen
- Mwa, ik hang er tussenin
- Geen mening, maar ik wil stemmen
0 stemmers
wat voor pasta koop jij het vaakst/is je favoriet?
- huismerk
- B-huismerk (eurospar stylo)
- la molisana
- de cecco
- grand italia
- barilla
- rummo
- alleen verse pasta
- anders
0 stemmers
Ik vond AH huismerk lekkerder maar die is veranderd tijdens de Corona
Ik heb ze wel heel vaak in, ook als ik niks luister. Ik ben gevoelig voor geluiden dus gebruik met name de noise canceling. Maar tijdens gesprekken/vergaderingen vind ik heel raar en aso.
La molisana want die is de laatste tijd altijd in de bonus bij de appie. 1 euro voor 500 gr. En veel lekkerder dan huismerk.
Ja die is chill. Ik ben echt een snob wat betreft pasta (kan er ook bij in mijn titel) maar gelukkig hoeft het niet duur te zijn.
Steelstofzuigers in het algemeen: Fantastisch
Die van Dyson: overpriced
Haha, dat boeit mij dan weer nul. Zou hem gewoon weghangen/zetten op een plek waar je hem niet ziet.
En @Branko, wat zou een goed alternatief zijn?
Ik heb zelf de Dreame V11 en die is gewoon prima voor minder dan de helft van het geld. Maar ik heb hem al best lang dus weet niet of dat nog steeds de beste optie is.
Krijgen we toch nooit hier in het zuiden ![]()
La Molisana of De Cecco allebei wel! Liefst La Molisana maar daar heeft mijn appie maar een heel beperkt assortiment van
Twente
Ik ben zelfs al gevallen door de sneeuw ![]()
![]()
Oh auw!! Hopelijk geen schade aan overgehouden?
Nee valt mee, kleine schaafwond op m’n knie die vast blauw gaat worden. Was even niet berekend op dat het zo glad zou zijn op de rotonde met de fiets hahaha.
Huh, ik woon in het noorden en had juist het idee dat het zuiden altijd de leuke dingen krijgt zoals sneeuw of juist lekker weer ![]()
Haha ja ik heb dus altijd het gevoel dat het hier altijd een stuk warmer is en daardoor in de winter ook vaker hier geen sneeuw valt en op andere plaatsen in Nederland juist wel
de ‘verse’ pastas van de albert heijn