door Glee wil ik eindelijk naar musicals, maar door een podcast wil ik die maagdelijkheid enkel verliezen aan Wicked
Bouwkeet ![]()
Van ‘de zaak’ moet ik altijd een beetje kotsen in mijn mond, ook als het ironisch wordt gebruikt
Echt hè. Zie dan zo’n witte veertiger voor me met een lease-auto, die verzucht dat hij nu echt naar huis moet want ‘de vrouw’ zit op hem te wachten. ![]()
nee het moet wicked zijn en niets anders
of funny girl
Is iedereen in jouw omgeving deze week ook naar de Toppers geweest?
- Ja, ik zie niks anders dan de Toppers op Instagram stories
- Ja, en ik ben zelf ook geweest
- Nee, ik ken alleen mensen die wel smaak hebben
- Ik heb geen idee wie de Toppers zijn
0 stemmers
Kijk jij nu naar de openingswedstrijd van het WK voetbal?
- Nee
- Ja
0 stemmers
wist niet dat het nu al was💀maar hoop dat Qatar goed gepakt eordt
Draadloze oordoppen
- Heb ik niet
- Heb ik alleen in als ik ze gebruik om te bellen/muziek te luisteren
- Heb ik alleen in als ik onderweg ben en evt gebeld kan worden oid
- Heb ik altijd in, ook als ik ze niet nodig heb/gebruik, bijv in een fysieke vergadering of gesprek met iemand
0 stemmers
Beetje context erbij; ik zie heel vaak jonge meiden op mijn werk (ziekenhuis) met van die doppen in? En dan denk ik: je bent niet aan t bellen en je luistert -als t goed is- geen muziek. Dus dan zijn ze nu voor de sier, of zo?
Ik vind dat zo onbeleefd staan als je ze inhoudt in gezelschap
Ja precies! Zo ongeïnteresseerd
Ik vraag me dit ook altijd af. Zat laatst in een restaurant naast een stel waarvan de man ook AirPods in had ![]()
Ja ik zie dat ook heel vaak! Ook bij de nagelsalon of zo. Ik vind het ook helemaal niet zo lekker zitten dus draag ze echt alleen bij het muziek luisteren in de trein of op de fiets
Ja ik groeide op in Limburg (en ook echt tien jaar daar een vakantiebaantje gehad) en het clichébeeld is inderdaad andersom. Nederlanders heel vrijgevig bij een goede service, Belgen tot op de laatste vijf cent alles natellen
Dyson steelstofzuiger, jouw mening:
- Super, geld waard!
- Totaal overrated, niet doen
- Mwa, ik hang er tussenin
- Geen mening, maar ik wil stemmen
0 stemmers
wat voor pasta koop jij het vaakst/is je favoriet?
- huismerk
- B-huismerk (eurospar stylo)
- la molisana
- de cecco
- grand italia
- barilla
- rummo
- alleen verse pasta
- anders
0 stemmers
Ik vond AH huismerk lekkerder maar die is veranderd tijdens de Corona
Ik heb ze wel heel vaak in, ook als ik niks luister. Ik ben gevoelig voor geluiden dus gebruik met name de noise canceling. Maar tijdens gesprekken/vergaderingen vind ik heel raar en aso.
La molisana want die is de laatste tijd altijd in de bonus bij de appie. 1 euro voor 500 gr. En veel lekkerder dan huismerk.