Stel je persoonlijke vraag #39

Ja die is chill. Ik ben echt een snob wat betreft pasta (kan er ook bij in mijn titel) maar gelukkig hoeft het niet duur te zijn.

7 likes

Steelstofzuigers in het algemeen: Fantastisch
Die van Dyson: overpriced

8 likes

Haha, dat boeit mij dan weer nul. Zou hem gewoon weghangen/zetten op een plek waar je hem niet ziet.

En @Branko, wat zou een goed alternatief zijn?

3 likes

Heeft het bij jou gesneeuwd vandaag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit is mijn tuin momenteel

Samenvatting

6 likes

Ik heb zelf de Dreame V11 en die is gewoon prima voor minder dan de helft van het geld. Maar ik heb hem al best lang dus weet niet of dat nog steeds de beste optie is.

1 like

Krijgen we toch nooit hier in het zuiden :cry:

1 like

La Molisana of De Cecco allebei wel! Liefst La Molisana maar daar heeft mijn appie maar een heel beperkt assortiment van

4 likes

Twente

2 likes

Ik ben zelfs al gevallen door de sneeuw :smiling_face_with_tear::joy:

5 likes

Oh auw!! Hopelijk geen schade aan overgehouden?

Nee valt mee, kleine schaafwond op m’n knie die vast blauw gaat worden. Was even niet berekend op dat het zo glad zou zijn op de rotonde met de fiets hahaha.

4 likes

Huh, ik woon in het noorden en had juist het idee dat het zuiden altijd de leuke dingen krijgt zoals sneeuw of juist lekker weer :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha ja ik heb dus altijd het gevoel dat het hier altijd een stuk warmer is en daardoor in de winter ook vaker hier geen sneeuw valt en op andere plaatsen in Nederland juist wel

1 like

de ā€˜verse’ pastas van de albert heijn

4 likes

Dans jij wel eens met je partner in huis?

• Nooit
  • Soms
  • Regelmatig
  • Zelden

0 stemmers

Wij schuifelen o.a. wel eens, en toen ik dat aan een vriend vertelde kwam hij echt niet meer bij van het lachen :joy:.

4 likes

Voor sneeuw enzo moet je altijd vooral in het noordoosten zijn toch

1 like

Mijn redenatie is dat zuidoost meer een landklimaat heeft itt een zeeklimaat. Dus warmere zomers en koudere winters.

8 likes

Meld jij je weleens een of meerdere dagen ziek omwille van je mentale gezondheid?

Even los van wanneer je je echt langere tijd ziek moet melden om een burnout of een depressie o.i.d.

• Nee nooit
  • Een enkele keer gedaan
  • Zo af en toe (+/- eens per jaar)
  • Regelmatig
  • Vaak
  • Ik ben dan eerlijk over waarom ik me ziek meld
  • Ik zeg dan gewoon dat ik een fikse verkoudheid heb o.i.d.

0 stemmers

Voor de mensen die dit nooit doen, vind jij er wat van als je er achter komt dat een collega zich ziek heeft gemeld zonder fysiek ziek te zijn?

• Sowieso
  • Ligt aan de omstandigheden
  • Als het niet te vaak voorkomt is het goed
  • Nee
  • Nee, ik zou het juist toejuichen. Doe wat goed voelt.

0 stemmers

Hahaha en dit gaat over een land wat zo klein is. Ik ben nu in rotterdam, ik ga ff kijken. Het is heel mooi zonnig en geen sneeuw. Hoe is het bij jullie 10 km verder?

Maar oke, ik probeer het nu wel serieus te doen.

Als jij je in nederland bevind nu, hoe is het weer?

• Zonnig
  • Het regent
  • Bewolkt
  • Er komt een tornado aan

0 stemmers

Nee nooit, en toen kwam ik in een burnout.

Jammer dat dat eigenlijk niet gebruikelijk is om te doen, maar ook in m’n nieuwe baan zie ik mezelf dit niet snel doen, omdat het heel individualistisch is en ik er dan eigenlijk alleen mezelf ā€˜mee heb’ omdat alle afspraken met mensen dan verzet moeten worden. Maar goed om eens over na te denken hoe ik dat wel zou kunnen doen als het nodig is

5 likes