Stel je persoonlijke vraag #39

Sinds wanneer heeft die emoji tanden?
Erg cute

9 likes

Ik eet stamppot zonder jus :fearful: oh ik zie dat wel meer dit niet doen, dus ik ben geen stamppot barbaar.

8 likes

Nou ja, in ieder geval niet de enige stamppot barbaar.

12 likes

Omdat sommige mensen dat wel kunnen?

2 likes

Kennelijk verschillen de smaken weer eens!

1 like

Sommige mensen nemen risico’s in het leven. Of zijn masochisten

1 like

Jouw beste vriend(in) met wie je jarenlang lief en leed hebt gedeeld en dagelijks sprak heeft sinds kort een nieuwe relatie. Sindsdien hoor je amper meer wat van die persoon. Wat vind jij daarvan?

• Alleen maar leuk voor mijn vriend(in). Ik kom later wel weer.
  • Ik snap dat wij nu even wat minder contact hebben, maar het moet niet te lang duren.
  • Ik vind het heel jammer dat het zo loopt, maar ik laat het erbij zitten.
  • Ik vind het heel jammer dat het zo loopt en ik spreek mijn vriend(in) hierop aan. Een vriendschap moet je ook onderhouden.
  • Ik vind dit lelijk gedrag. Hallo, we zijn toch beste vrienden? Dit zorgt toch wel voor een deuk in de vriendschap.
  • Anders (licht toe?)

0 stemmers

1 like

Ligt eraan hoeveel “amper” is. Ik heb soieso vriendschappen waarbij we elkaar soms elke dag zien en daarna een maand niet. Maar we appen wel elke dag. Mocht ik echt merken dat iemand helemaal geen tijd meer voor me heeft want vriend dit en vriend dat dan zeg ik er wel wat van. Maar het maakt mij niet uit dat iemand in de begin periode wat vaker bij de partner wil zijn.

7 likes

Ja volgens wikipedia toch
6 kinderen met Justine Wilson (waaronder een tweeling en drieling), het eerste kind is als baby gestorven. Eén van de tweelingen heeft wel wat media aandacht omdat ze transgender is en zeer vocaal tegen haar vader spreekt.
Dan 2 kinderen met Grimes
En dan nog een tweeling met Shivon Zilis die een hoge functie in één van zijn bedrijven heeft?

Hij zou ook de reden zijn waarom een van de oprichters van Google gaat scheiden, geld maakt precies toch wel heel sexy, ookal zie je er uit als het resultaat van generaties aan incest.

4 likes

sinds wanneer heeft zij een baby?

1 like

Ja haar ken ik wel! Ik wist gewoon niet dat het er zo veel waren. Ik heb wel eens van iemand die daar in de buurt woonde via via gehoord dat Elon en Amber een soort ultiem kind wilde maken met haar looks + zijn intelligentie. Zou me niks verbazen als dat klopt.

3 likes

Je gaat dan toch bijna hopen dat het een spuuglelijk oerdom kind wordt hè. Al wordt dat kind dan waarschijnlijk niet geaccepteerd door de ouders dus dat is zielig, maar hoe kun je met die instelling aan kinderen beginnen. :triumph:

5 likes

Ja ik had het zelf wel eens ergens gelezen en gisteren voor de zekerheid op wikipedia nagekeken :’) Ik denk ook dat het wel meespeelt dat het merendeel van zijn kinderen via IVF gekomen zijn waarbij de kans op meerlingen wel een stuk groter is dacht ik.
Maar van AH snap ik het dan wel, volgens mij waren en ook geruchten dat hij haar schadevergoeding zou gaan betalen?

Ik stoor me wel echt aan hoe mensen doen alsof hij de ultieme neutrale arbiter zal zijn voor mensen hun mening, hij is zelf gewoon een extreemrechtse, narcistische droogkloot. Hij steekt de schuld van zijn dochter’s genderidentiteit op ‘de invasie van marxistisch gedachtegoed in elitaire scholen’, ik ben ook niet vergeten hoe hij kei hard die ene duiker ging proberen te branden als pedofiel terwijl die man gewoon kei hard bezig was met die kinderen uit de grot te redden.

6 likes

Lekker laat en de meeste van mn lievelingsen zijn al genoemd maar ook nog Yorgos Lanthimos :revolving_hearts:

4 likes

It’s So Easy :heart_eyes:

Oh! Zocht wel nog een film om dit weekend te kijken dus zal deze dan proberen

2 likes

Hoera, toch al iets bijgeleerd op deze druilerige zaterdag :smile:

3 likes

Stel, je partner schildert graag en hangt een schilderij op in jullie gezamenlijke woonkamer. Jij vindt dit schilderij vulgair en je vrienden en familie ook. Het landt meestal niet goed bij je partner als je kritiek uit op zijn / haar werk. Wat doe je?

• Hier kan ik me niets bij voorstellen. Love alle vulgariteit.
  • Als mijn partner hier blij mee is, dan moet ik dit accepteren
  • Ik stel voor om een minder vulgair werk van mijn partner op te hangen
  • Ik zeg dat ik die muur liever leeg heb
  • Ik zou twijfelen aan onze relatie. Blijkbaar liggen onze voorkeuren erg uiteen.
  • Ik zou het werk per ongeluk vernielen
  • Anders

0 stemmers

Ik heb geen relatie met zo iemand die geen kritiek kan hebben.

45 likes

Ja ik ook. Poll is geïnspireerd op het Volkskrant magazine dilemma van volgende week.

4 likes