Ik vind het lief van je en zou me daardoor heel welkom voelen haha
Mijn droom is de Marzocco Linea Mini, die is ook iets van €5500, dus toch niet echt realistisch voor mij.
Wat draag je liever?
- Armband
- Ketting
- Allebei niet
0 stemmers
Allebei wel. Heb altijd een dun armbandje om en hetzelfde met 2 en soms 3 kettinkjes.
Koffie is het vocht des levens.
Een flesje wijn als sorry omdat ze eerder iets verkeerds hadden gestuurd. Best gek eigenlijk dat ze dan alcohol sturen?
Ik vind sowieso de normalisering van alcohol binnen de samenleving wel een raar iets.
Maar goed, dat is een andere discussie ![]()
Oh ja dat heb ik ook een keer van 123inkt gehad haha, omdat de cartridges dienst weigerden, stond ik ook even raar bij te kijken. Was trouwens super lekkere rode wijn, destijds spijt gehad dat ik niet had opgeschreven welke het was, nu ik er aan denk alsnog spijt.
Ohh het liefste zou ik een espressomachine hebben die je aansluit op het waternet, altijd goede druk en fijn opschuimen. Als ik dit jaar een bonus krijg ga ik er een espressomachine van kopen, dat heb ik wel al bedacht.
Koffie is naar mijn idee juist het beste medicijn tegen ADHD
focusss
Samenvatting
Dit is geen medisch advies lees voor gebruik de bijsluiter
Ik kreeg deze 2 keer, misschien was het dezelfde.

Heeft je huis een hal?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Door @Era d’r post over haar Eastpak vroeg ik me af of jullie ooit van de 30 jaar garantie gebruik hebben gemaakt.
- Ja
- Nee
- Ik ken iemand die de garantie gebruikt heeft
- Nvt
0 stemmers
Al mijn vriendinnen hebben ooit een Eastpak gehad, maar ik ken maar 1 iemand via hun die een tas teruggestuurd heeft. Was voor de rits.
Haha ik bedacht me toevallig vandaag dat dit mijn lekkerste pen is! Jammer dat ie zo lelijk is.
Twee zelfs! En het is maar een relatief klein flatje haha
Ohh ja dat is helemaal mooi inderdaad. Goede besteding van je bonus in ieder geval! Ik zou ook nog wel een keer willen upgraden, maar ben ook redelijk verwend met de Kees van der Westen machine die ik op mn werk gebruik ![]()
Bij die dingen ging altijd de rits als eerste stuk en daar zat geen garantie op.
Zou goed kunnen want ik ben wel een Syrah-girl. ![]()
Ja die zijn helemaal fantastisch! Jammer dat daar geen kleinere modellen voor zijn. Ik moet me maar eens gaan oriënteren in een machine voor thuis. Als hij maar een dubbele boiler heeft haha.