Stel je persoonlijke vraag #39

Als we ooit de keuken hebben verbouwd dan zou ik wel een moccamaster willen. Maar dat is puur voor de looks. Nu een filterapparaat van nog geen €30 en daar zijn we gewoon tevreden mee, dus ik weet niet of ik ooit zoveel geld zou uitgeven aan een ander filterapparaat.
Maar zou zo leuk staan op het aanrecht he :joy:

7 likes

Zoiets wil ik in ijskoffie. Dat je alleen maar op een paar knopjes hoeft te drukken en dan tussen allerlei smaken kan kiezen en het er dan ijskoud uitkomt.

1 like

Koffie zetten, even in de vriezer. Melk in de opschuimer op de koude stand. Bij elkaar doen, ijsklontje erbij en klaar.

5 likes

Ligt aan de buitentemperatuur

1 like

Wij hebben er 1 en ik vind het een pokkeding. Om de haverklap zit ie verstopt en moeten we hem weer doorprikken met een naaldje dat we er nu maar standaard naast hebben liggen.

1 like

Huh wat zit er verstopt? Ik heb dit nog nooit gehad, ik heb hem nu drie jaar. Ik ontkalk hem wel elke maand.

3 likes

Heb jij iets gekocht met een blackfriday deal/korting?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind oomelet zo irritant zonder aanwijsbare reden :sob:

5 likes

Goeie ijskoffie is echt ondergewaardeerd. Ik drink dat al van kinds af aan en tattas zeiden altijd " Huh koude koffiee…" en nu drinken ze allemaal koude melk met liters zoetstof en een fleugje koffie smaak.

6 likes

Met kluit zodat 'ie teruggeplant kan worden! En anders een nepperd

4 likes

Maar “de hele tijd goed”, is van het weekend na Sinterklaas tot oudejaarsdag ofzo :joy:. Niet weken. Maar langer hoef ik ‘m ook niet.

2 likes

Oh echt, dan zou ik dus ook wel echt balen. Zo zonde ook als zo’n apparaat steeds iets heeft.
Misschien moet ik mijn goedkope koffie apparaat maar in een vrolijk kleurtje spuiten, voor wat kleur op het aanrecht :sweat_smile:

ja tandpasta en vaatwastabletten bij de kruidvat :frowning_face:

1 like

Jaaaa deze:

Nog steeds prijzig maar 0 regrets, love naar duur papier en houtsnippers ruiken.

11 likes

Ik heb deze van mijn vader gekregen in het gevreesde geel en ben er helemaal wild van

4 likes

Ik werd ook voor het eerst ongesteld toen ik 9 was (op school :cry:) en heb toen tegen een vriendinnetje verteld dat ik ‘bloedde’ en toen raakte ze in paniek. Toen moest de leraar ingrijpen, moest ik bij de directeur op kantoor gaan zitten en hebben ze mijn moeder gebeld die mij moest komen ophalen? Dus de directeur van mijn basisschool heeft mijn moeder verteld dat ik voor het eerst ongesteld was.

Mijn moeder heeft me toen meegenomen om een sieraad te kopen ‘omdat ik nu een vrouw was’. Echt raar als ik er nu aan terug denk.

7 likes

Het zwarte doorloopfilterhouderding. Dat is de officiële naam.
Ontkalken hem inderdaad regelmatig, maar dat dingetje blijft verstoppen.

1 like

Oh wat irritant zeg. Misschien de filterhouder vervangen?

1 like

Als in, een espresso? Die met opgeschuimde melk erbij verandert in de koffie die jij post? Ik heb niks met of tegen die Jura dingen verder hoor, denk niet dat ik er ooit koffie uit heb geproefd, maar vind dit wel een grappig iets om over te vallen :’)

13 likes

Nietjes en plakband

3 likes