Stel je persoonlijke vraag #39

Hahaha, verschil in smaak dan toch. Maar alle moeite voor dat kleine kopje snap ik wel, juist met espresso proef je echt alleen de koffie, en slechte espresso kan echt heel erg goor zijn. Terwijl slechte koffie meestal prima te drinken is als je er maar genoeg melk bijgooit

3 likes

Iemand vertelde mij een keer dat ie een espressomachine had gekocht van 6.000,- (misschien ook wel zo’n Jura, ik weet het niet). Maar vraag me af of ik het niet verkeerd onthouden heb en het 600,- was. Of kan dit wel? Vind het echt absurd veel namelijk.

1 like

Kan goed kloppen hoor! 600 is in het hogere segment espressomachines juist vrij goedkoop :smiling_face_with_tear: Bij mijn weten gaat Jura niet zo duur trouwens, maar heb me nooit in dat merk verdiept dus ik kan er naast zitten

3 likes

Waar heb je deze gekocht met korting?

1 like

Haha sorry aan mij heb je wss niks ik woon niet in Nederland. John Lewis had korting op alle parfums vorige week.

5 likes

Oh wauw, is ook nog zoooo extreem jong :cold_sweat:. Ben je toen wel goed opgevangen vond je? Mijn vader zei altijd, wtf een vrouw zou niet eerder dan 18 jaar vruchtbaar moeten kunnen zijn. 9 jaar en dan eigenlijk al vruchtbaar zijn is imo gewoon crazy. No shame naar jouw lichaam uiteraard! Maar dat dat mogelijk is vind ik echt “eng” iets.

Ik doe dit anoniem, maar ik wil het toch ff pollen. Ik was dus 14, maar eigenlijk bijna 15. Maar ik stem wel 14 jaar.

Wanneer was jij voor het eerst ongesteld?

• 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ouder dan 18

0 stemmers

2 likes

Ik vind het lief van je en zou me daardoor heel welkom voelen haha

6 likes

Mijn droom is de Marzocco Linea Mini, die is ook iets van €5500, dus toch niet echt realistisch voor mij.

1 like

Wat draag je liever?

• Armband
  • Ketting
  • Allebei niet

0 stemmers

3 likes

Allebei wel. Heb altijd een dun armbandje om en hetzelfde met 2 en soms 3 kettinkjes.

2 likes

Koffie is het vocht des levens.

14 likes

Een flesje wijn als sorry omdat ze eerder iets verkeerds hadden gestuurd. Best gek eigenlijk dat ze dan alcohol sturen?

4 likes

Ik vind sowieso de normalisering van alcohol binnen de samenleving wel een raar iets.
Maar goed, dat is een andere discussie :joy:

10 likes

Oh ja dat heb ik ook een keer van 123inkt gehad haha, omdat de cartridges dienst weigerden, stond ik ook even raar bij te kijken. Was trouwens super lekkere rode wijn, destijds spijt gehad dat ik niet had opgeschreven welke het was, nu ik er aan denk alsnog spijt.

7 likes

Ohh het liefste zou ik een espressomachine hebben die je aansluit op het waternet, altijd goede druk en fijn opschuimen. Als ik dit jaar een bonus krijg ga ik er een espressomachine van kopen, dat heb ik wel al bedacht.

2 likes

Koffie is naar mijn idee juist het beste medicijn tegen ADHD :grin:focusss

Samenvatting

Dit is geen medisch advies lees voor gebruik de bijsluiter

8 likes

Ik kreeg deze 2 keer, misschien was het dezelfde.
afbeelding

8 likes

Heeft je huis een hal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Door @Era d’r post over haar Eastpak vroeg ik me af of jullie ooit van de 30 jaar garantie gebruik hebben gemaakt.

• Ja
  • Nee
  • Ik ken iemand die de garantie gebruikt heeft
  • Nvt

0 stemmers

Al mijn vriendinnen hebben ooit een Eastpak gehad, maar ik ken maar 1 iemand via hun die een tas teruggestuurd heeft. Was voor de rits.

1 like

Haha ik bedacht me toevallig vandaag dat dit mijn lekkerste pen is! Jammer dat ie zo lelijk is.

1 like