Stel je persoonlijke vraag #39

Bij mij spaar je het maandelijks op en kan je zelf bepalen wanneer je het laat uitbetalen! IKB dus :blush: Ik laat het elke maand uitbetalen.

3 likes

Paddestoeltjes met tomaat en ei

• :+1:
  • :-1:

0 stemmers

0 stemmers

download.jpeg-1

0 stemmers

0 stemmers

ik snap al niet waarom je polls voor al dat lekker voedsel maakte tot ik op het einde kwam

1 like

Haha kerstmis eten op de basisschool :joy:

11 likes

had mijn basisschool maar zulke culinaire beleving voor kerstmis

2 likes

Ik mis alleen de boter in een vorm van een kabouter of iets dergelijks

2 likes

Een klassieke set en een ultiem foute met gekke figuurtjes met discokleuren

1 like

Ik zou die knakworstjes wel meerdere duimen omhoog willen geven. Echt een fantastische snack is dat

19 likes

Jij bent toch Vlaams? Hadden jullie nooit kerstdiner en paasontbijt op school? Of werd dat bijvoorbeeld door de school geregeld?

1 like

Er is hier vast nog wel iemand die zichzelf uit bed moet slepen voor een kopje Senseo :coffee:

4 likes

Met kerst was er wel altijd een feestje waar je dan een cadeautje voor elkaar moest regelen en sommige ouders maakten dan taart. Mijn moeder maakte altijd deze gore klassieker;

30 likes

En is het de highlight van je dag?

1 like

Wow ik wil dit

3 likes

Had je vroeger een goudvis?

• Ja, een
  • Ja, meerdere
  • Nee

0 stemmers

Werden die toen door de wc gespoeld toen ze waren overleden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

begin er maar aan, petit beure koekjes soppen in koude koffie van de senseo en er een laagje botecreme tussen, nachtje laten staan en je kan aanvallen

2 likes

Ok laat maar

10 likes

Onze goudvissen sprongen uit de kom, zo zielig :sob:. Gelukkig voor alle vissen hebben mijn ouders er daarna nooit meer genomen.

2 likes

Door de wc of naar de kat van de buren.

Ik had 2 goudvissen. Emma en Charlotte😂 En ik weet niet of ze al dood waren of niet, maar op een dag vertelde mijn vader hij ze in onze vijver had gedaan en ik heb nog maandenlang in het water getuurd of ik iets zag haha

3 likes

Had een dooie vis die opeens weer leefde toen we hem in de WC gooide. Uit paniek toch doorgespoeld sorry vis :sob::sob::sob::sob:

9 likes