Twee zelfs! En het is maar een relatief klein flatje haha
Ohh ja dat is helemaal mooi inderdaad. Goede besteding van je bonus in ieder geval! Ik zou ook nog wel een keer willen upgraden, maar ben ook redelijk verwend met de Kees van der Westen machine die ik op mn werk gebruik
Bij die dingen ging altijd de rits als eerste stuk en daar zat geen garantie op.
Zou goed kunnen want ik ben wel een Syrah-girl.
Ja die zijn helemaal fantastisch! Jammer dat daar geen kleinere modellen voor zijn. Ik moet me maar eens gaan oriënteren in een machine voor thuis. Als hij maar een dubbele boiler heeft haha.
Ik las in een ander topic over Moffel en Piertje en toen dacht ik ineens: Stoffer en Streep!! Mijn moeder knipte verhaaltjes over deze mollen uit de Libelle en blijkbaar maakten ze veel indruk op mij.
Ken jij familie Mol-de Mol / Stoffer en Streep?
- Ja, ik werd voorgelezen uit het boek
- Ja, ik werd voorgelezen uit Libelle
- Ja, zelf gelezen
- Nee
0 stemmers
Ik ga het boek denk ik aanschaffen voor mijn kinderen want jeugdsentiment en kijk nou hoe leuk:
Uien uitspreken als
- Uijen
- Uiwen
0 stemmers
ik zit nu echt 300 keer uien te zeggen maar ??? ik weet het niet zeker volgens mij zeg ik uiwen maar dit hele woord klinkt nu raar voor mij
Ik zeg gewoon altijd ui enkelvoud denk ik???
Siepels
Maar zeg je ei of ui?
Uiwen???
Nee same ik ben al aan m’n tweede tweedehandsje (eerste weer verkocht omdat ik een nieuwere had gevonden bij de kringloop) en dit probleem van verstoppen heb ik ook nog nooit gehad!
Ik zei dit weekend nog tegen mijn man: als we maar genoeg punten sparen dan hoeven we niks bij te betalen
Niet verwacht dat het iemand ook ooit echt zou lukken om het alleen op die punten te doen.
Heb je die punten toen allemaal zelf verzameld?
Dat is zoveel pakken DE koffie en pickwick thee hahahaha.
Ik heb op ja gestemd maar bedacht me toen dat dat zeker niet dezelfde mol is als deze? Dit was mijn fav
Mijn leven voelt als een budget versie van die van jou een nespresso van 100 euro en m’n vriend brengt elke ochtend een cappuccino op bed.
Ik vind die juist zo dun en krasserig en mik ze altijd weg.
Omg dat boek heb ik zovaak moeten voorlezen. Soms wel 5 keer achter elkaar
Ik was dit al helemaal vergeten, maar hier had ik leesboeken van! Nooit geweten dat het uit de libelle komt.