Maandelijks, tegelijkertijd met mijn salaris (IKB).
Wij dansen elke dag na het eten hahaha (wel met 5 jarige dochter ook). Meestal op The Cure, Blink 182 en Dance Monkey haha, ik ga een schuifelen introduceren vanavond.
Dit is bij mij ook maar ik doe alsnog wel gewoon vakantiegeld en in december. Zit wel te twijfelen om het volgend jaar maandelijks te doen en al te sparen/beleggen maar ik vind het idee van in 1 keer zoveel geld altijd leuk haha
Ja ik blijf ook best wel vasthouden van vakantiegeld en in december… ik vind het wel lekker om eind van het jaar met eindejaarsuitkering gelijk m’n zorg voor het jaar erna te betalen en van vakantiegeld word ik gewoon blij want “vakantie” :") ik ben echt een simpele ziel
Heb jij meerdere ‘sets’ kerstballen voor in je boom? Dat je het ene jaar bijvoorbeeld rode ballen hebt, het andere jaar blauwe. Hoeft niet letterlijk als een set gekocht te zijn.
- Ja, ik heb meer dan 1 set kerstballen
- Nee, ik heb maar 1 set
- Ik heb geen kerstboom
0 stemmers
Als je er meerdere hebt, hoeveel?
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer dan 5
0 stemmers
dan moeten ze m anders afstellen. toegegeven het is alsof er een straaljager opstijgt. maar dat crema-laagje!!!
Haha en mijn leven is weer een budget versie van die van jou. Mijn vriend brengt mij elke dag nespresso koffie met een beetje havermelk in bed.
Bij mij spaar je het maandelijks op en kan je zelf bepalen wanneer je het laat uitbetalen! IKB dus Ik laat het elke maand uitbetalen.
ik snap al niet waarom je polls voor al dat lekker voedsel maakte tot ik op het einde kwam
Haha kerstmis eten op de basisschool
had mijn basisschool maar zulke culinaire beleving voor kerstmis
Ik mis alleen de boter in een vorm van een kabouter of iets dergelijks
Een klassieke set en een ultiem foute met gekke figuurtjes met discokleuren
Ik zou die knakworstjes wel meerdere duimen omhoog willen geven. Echt een fantastische snack is dat
Jij bent toch Vlaams? Hadden jullie nooit kerstdiner en paasontbijt op school? Of werd dat bijvoorbeeld door de school geregeld?
Er is hier vast nog wel iemand die zichzelf uit bed moet slepen voor een kopje Senseo
Met kerst was er wel altijd een feestje waar je dan een cadeautje voor elkaar moest regelen en sommige ouders maakten dan taart. Mijn moeder maakte altijd deze gore klassieker;
En is het de highlight van je dag?
Wow ik wil dit