Stel je persoonlijke vraag #39

Hoe ziet een zeikjhoofd eruit? Heb je een asymmetrisch kapsel?

2 likes

Als je op vakantie gaat, zoek je dan vooraf de lekkerste restaurants op?

• Voor (bijna) alle dagen
  • Voor een of twee dagen
  • Nee, ik zie wel waar ik beland

0 stemmers

En voor de keren dat je dat niet doet, loop je dan gewoon ergens naar binnen of zoek je eerst even snel recensies op? Je hoeft ze niet helemaal te lezen, alleen kijken of het gemiddeld een 2 of een 5 heeft telt ook

• Ja
  • Nee, ik loop gewoon naar binnen en zie het wel

0 stemmers

1 like

Ik heb echt een jonge meisjesstem voor een volwassen vrouw van 35, helemaal als ik ergens enthousiast over ben. Klink echt irritant, vreselijk

4 likes

Wat is een typische zeikstem dan?

3 likes

Ik zoek wel altijd super veel restaurant en andere plekjes op, maar het is niet dat ik ook precies plan wanneer ik waar naar toe ga!

13 likes

Ja dit, ik heb gewoon een lijst van 100 plekken en dan zie ik wel wat het beste uit komt qua route.

5 likes

Ik vind met name schelle stemmen heel zeikerig zeker met zo’n zeikerig accent en intonatie maar dat is dus wel persoonlijk

2 likes

Ik kook gewoon zelf de hele vakantie :sweat_smile: in de camper, vakantiehuisje of airbnb. Ook gewoon praktisch omdat we vaak naar oorden gaan waar helemaal geen restaurant in de omgeving is, ik vegan ben én een hond mee heb.

1 like

cheeky… zo ken ik je eigenlijk niet Fred, wat is er in je gevaren, en nu niet antwoorden ‘een winterpeen’

2 likes

Ik maak bij een stedentrip een googlemaps van te voren en dan pin ik allerlei leuke plekken, ook restaurants & als ik ergens echt graag wil eten - in een drukke stad waar reserveren moet - reserveer ik n avond. Voor een kampeervakantie of iets doe ik het niet.

3 likes

Ik ga volgende week mijn oude uitwisselingsstad bezoeken en ben plekken aan het verzamelen. Dit is de tussenstand!

8 likes

Riga klinkt ook echt super leuk, veel plezier!

3 likes

Nee. Ben allergisch voor caroteen.

Wat zou jij maximaal uitgeven aan een sjaal?

• max 15 euro
  • max 25 euro
  • max 35 euro
  • max 50 euro
  • max 65 euro
  • max 80 euro
  • max 100 euro
  • max 130 euro
  • max 150 euro
  • max 180 euro
  • max 200 euro
  • geen max, meer dan 200 euro kan best

0 stemmers

1 like

Wit oogpotlood in de waterlijn

• Nooit gedaan (wel andere make up)
  • Vroeger wel, nu niet meer
  • Nog steeds

0 stemmers

3 likes

Wat zou je leuk vinden om goed te kunnen?

• Figure skating
  • Bloemschikken
  • Kaarsen maken
  • Potten bakken
  • Gebakjes maken en decoreren
  • Abstract schilderen
  • Poëzie schrijven
  • Paaldansen

0 stemmers

Naja voor een paar uur, ik kwam thuis van een feestje met een goudvis :smiling_face_with_tear: mijn vader dacht ja daag, kan ik zeker die kom verschonen. Heeft ie hem bij de buren in de vijver gegooid :triumph: overigens wel aan de buren gevraagd eerst haha

1 like

Poets je je tanden nadat je iemand hebt gepijpt of gebeft?

• Ja, altijd
  • Nee, hoezo
  • Anders
  • Slokkie water en door
  • Gorgel con mondwater
  • Ik doe niet aan orale seks

0 stemmers

Ik kan niet slapen en dit spookt door t hoofd

3 likes

Ik vind het irritant als vrouwen hun stem echt zo hoog in hun keel hebben zitten. Zo’n zagende of piepende stem. Komt zo onzeker over

2 likes

Heb jij de beste film uit jouw geboortejaar gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb gegoogled op beste/populairste film uit mijn geboortejaar en dat was Fight Club.

1 like