Stel je persoonlijke vraag #39

Ik sprak laatst iemand die alleen maar vlees eet waaronder iedere dag een stuk rauw orgaanvlees :+1:

8 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:word hier onironisch misselijk van

5 likes

Iemand die geen fruit at en nee ook niet in een taart :roll_eyes: dat is toch heel anders? :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn vriend die niet kon/wilde koken toen ik hem leerde kennen (jaja, aantrekkelijk he) en een dieet had van alles wat maar makkelijk en voedzaam was. Opwarmpannenkoeken, croissantjes, chocomel, kant en klaar nasi, zulk soort dingen waren avondeten voor hem. Al was dat nog niet zo erg als een vriend van hem, die nog steeds regelmatig diepvriesgroente met melk en eiwitpoeder blendert en dat avondeten noemt :nauseated_face:

6 likes

Allergie?

1 like

Mijn vader lust echt bijna geen enkel fruit. Hij eet bijvoorbeeld ook geen aardbeienvlaai.
:woman_shrugging: of dan haalt hij de bovenlaag van aardbeien er van af :joy:

2 likes

Ik vroeg me net nog bij een boodschappen foto af waarom er uberhaubt nog bananen bij lagen.

4 likes

Nee, ze zei dat ze het als baby al niet moest hebben. :frowning:

Waar denk je aan bij het woord boswandeling.

• Wandelen door t bos
  • Drank

0 stemmers

1 like

Niet per se dat ze geen groenten ofzo eten, maar ik ken wel een paar mensen die vega en vegan HEEL erg ingewikkeld vinden en het bij voorbaat al verschrikkelijk vinden als ze dat moeten eten. Ik vind dat dus echt heel vreemd.

Ik was met een groepje uit eten bij een vegan restaurant en een meid zat alleen maar te klagen dat ze alles vies vond. Ik snap dat dus echt niet.

10 likes

Welk cijfer zou je je interieur op dit moment geven?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ik heb geen huis

0 stemmers

Welk cijfer geef jij je kledingstijl?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Een ex-collega van m’n ex at alleen maar rauw vlees. Biefstuk door de blender enzo. Rauw gehakt. Alleen rauw vlees. Zo bizar. Verder niks he. Geen groenten, fruit of brood. Geen chocola geen chips. Alleen rauw vlees. Want ze was ervan overtuigd dat de mens van wolven afstammen.

10 likes

ik had een huisgenoot uit de UK die elke middag chocoladerozijnen at (it’s fruit!) en een mini zakje chips (veggies!)

6 likes

Genoeg dagen dat ik alleen iets tegen mn hamster zeg. Dus wel voor nee nooit gestemd maar wel genoeg dagen dat ik geen mensen spreek.

1 like

Ik ken iemand die elke dag een pizza margherita bestelt. En op een gegeven moment dacht de pizzakoerier dat ze een crush op ‘m had maar nee ze wilde gewoon pizza. :sweat_smile:

8 likes

Screen Shot 2022-11-24 at 17.12.51

Sorry, dit vond ik dan weer hilarisch.

16 likes

Wat heb jij?

• Zowel een handtekening als een paraaf
  • Alleen een handtekening
  • Alleen een paraaf
  • Geen handtekening en geen paraaf

0 stemmers

3 likes

Ik heb zelfs een stempel

10 likes

Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst fruit op heb en vreet echt zoveel onzin (vaker ongezond dan gezond), dus ik oordeel ook niet wanneer andere mensen een apart dieet aanhouden :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik zou mn handtekening niet eens een handtekening willen noemen…

7 likes