Stel je persoonlijke vraag #39

Hahaha wat dozig zeg. Wel chill dat mensen zo koppig zijn dat ze dingen gaan weggeven.

7 likes

Ik geloof dat ik naar het “waar kwam je laat achter” topic moet want ik dacht altijd dat dit dezelfde dingen waren.

2 likes

Ik zat ff te denken,maar eigenlijk eet ik alles wel. Ook nieuw eten proberen wat best wel een groot ding in mn opvoeding. Maar ik hou dus sowieso niet zo van vlees, dat scheelt al om vegetatier te zijn :sweat_smile:

Houd jij van vlees?

• Ik ben vegetatier!
  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

1 like

Mijne zijn ook hetzelfde

1 like

Het een sluit het ander niet uit, ik hou van vlees en ben vegetariër

19 likes

Hier kan je wel heel makkelijk een vunzige grap over maken

1 like

Ik vraag me hier altijd bij af of die mensen nog wel kunnen poepen. Lijkt me echt een ramp voor je spijsvertering (naast het klimaat).

8 likes

Ja en ik ben vegetariër :’)

5 likes

Indd, geen man child voor mij

4 likes

wie zijn arroganter

• fransen
  • amerikanen
  • anders

0 stemmers

2 likes

Britten

Hahahah wij kregen die van mijn schoonouders want “jullie eten vaak vega toch”. Dus ik zei ja maar je kan er ook gewoon groenten mee halen enzo maar nee dat kochten ze eigenlijk ook nooit :smiling_face_with_tear: Als we daar gaan bbqen halen ze speciaal voor mij ook zo’n kant en klaar salade voor erbij want zelf eten ze alleen vlees en brood.

5 likes

neeee heel misschien alleen mensen uit londen maar verder zijn het vaak echt de liefste en meest bescheiden mensen :pleading_face:

2 likes

Ik geniet ook elke keer van alle mensen op social media die denken dat het een complot is om iedereen vega te maken. En dan hele betogen en verwijten naar vega’s en dat ze de postcode loterij gaan opzeggen.
Nee Truus je kan er ook gewoon je boerenkool met worst mee halen én nog Ben & Jerry als toetje.

5 likes

Ja ik en zijn collega’s waren ook in shock. Moet je je voorstellen: je hebt een nieuwe collega en tijdens de lunch haalt ze een bakje gemalen biefstuk uit haar tas en gaat dat op eten. Ze at soms wel een rauw ei, dat was ik even vergeten. En een half glaasje water per dag.

4 likes

at ze niet gewoon heel graag steak tartaar?

1 like

Heb je wel eens een beha met doorzichtige bandjes gehad/gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet meer…

0 stemmers

1 like

Huh waar zijn de milennials in deze poll?! Ik dacht dat iedereen deze hel ervaren had

15 likes

Slobberde ze die dan op zoals een wolf.

5 likes

Ik heb er wel heeeeel veel gezien maar nooit een gedragen haha. Ik heb trouwens ook nooit een voorgevormde beha gedragen, dat vind ik ook echt zoiets uit die tijd dat bijna iedereen wel had.

Ik had wel een snoopy string

edit: maar over snoopy strings heb ik eerder al wel eens een poll gemaakt :joy:

30 likes