Stel je persoonlijke vraag #39

Dat kan toch ook niet goed zijn voor je darmen. Wat zal dat stinken.

@Totoro nee maar vast een volgeling :sweat_smile:

2 likes

Oh ik dacht dat iedereen wel wist dat dat geen gezicht was. Guess not!!

1 like

Wat zie je in het logo van Ajax?
  • Kabouter
  • Griekse held

0 stemmers

4 likes

Haha nee alles wat ik vertel is echt.

Is dit geen kabouter? Mind is blown.

10 likes

Haha ja dit droeg ik echt vaak, ander tijdperk… zo’n vervelend gevoel lijkt het me nu! Dat geplak!

1 like

Het allereerste wat ik 's ochtends doe ik douchen, en daarna tandenpoetsen. Ik vind het ‘vies’ om in de douche te tandenpoetsen maar ik weet niet goed waarom.

Poets jij wel eens je tanden in de douche?

• Altijd
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Soms :wink:

5 likes

Saving Private Ryan, heb weleens vrolijkere films gezien maar in de categorie oorlogsfilms wel een goede. Nooit geweten dat het de beste film uit mijn geboortejaar is haha

1 like

Ligt er aan. Als ik in de ochtend douche, dan poets ik eerst mn tanden. En als ik in de avond douche, dan na het douchen.
Tanden poetsen is eigenlijk een start en eind activiteit van de dag.

4 likes

Eerst altijd tijdens het douchen, maar sinds de stijgende energieprijzen en het feit dat ik dan een paar minuten alleen maar sta te tandenpoetsen onder warm water, ben ik het maar voor het douchen gaan doen. Maar ik mis mijn ochtendritueeltje wel. :sweat:

2 likes

Ga jij een black friday aankoop doen?

• Ja meerdere
  • Ja eentje
  • Nee gewoon niks
  • Nooit, fuck black friday

0 stemmers

“Black friday aankoop” klinkt een beetje als kopen om het kopen. Maar ik heb een lijstje gemaakt van dingen die ik wil (tablet), echt nodig heb (laatste babyspullen) of met goede kortingen voorraad aanvul (gezichtsverzorging).

20 likes

Voor ons nieuwe huis hebben we behoorlijk wat dingen nodig zoals, koelkast en vriezer eventueel tegels. Dus we gaan vandaag waarschijnlijk alles inslaan wat we nodig hebben en waar we korting op kunnen vinden.

2 likes

Ik bedenk me net dat ik nog een lippenstift moet hebben, voor mijn bruiloft die morgen is. Dus ik moet dus zo de stad (Kalverstraat) in. :sob:

4 likes

Sterkte

6 likes

Terug appen als iemand je heeft gebeld

• Doe ik soms, wanneer ik geen zin heb om te bellen of het niet uit komt oid
  • Doe ik altijd
  • Doe ik nooit, iemand belt niet voor niets
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Ga je morgen trouwen?

2 likes

Ik heb niks nodig maar krijg wel echt zieke shopdrang, is toch vreselijk.

8 likes

Ja!

@Reflect Dankjewel :sparkles:

10 likes