Stel je persoonlijke vraag #39

Dat is het in de meeste gevallen ook

4 likes

Wat leukkkk veel plezier! Heerlijk hoe je zo noncha nog een lipstick moet kopen haha

7 likes

Haha ik ben al aan het stressen om mijn outfit voor iemand anders bruiloft eind december! (met kledingthema :expressionless:)
En deze bruid moet vandaag nog even een lippenstift kopen, heerlijk! Heel veel plezier morgen! @50193905

5 likes

Ik heb net een bulk aan deodorant gekocht waar je niet goed van wordt.

3 likes

Denk jij wel eens na over wat te doen als er iets gebeurt als je ergens bent. Bijv. dat iemand begint te schieten in de trein, of een brand die uitbreekt tijdens een concert?

• Nee nooit
  • Soms, ligt aan de situatie
  • Ja vaak
  • Altijd

0 stemmers

Meerdere maar niks spannends. N.a.v. de tip van @Bunnyslippers heb ik Dove gekocht (5 verpakkingen voor 10 euro), ik heb kledingnaamlabels voor mijn kind gekocht met korting en La Roche Posay crème (voor mijn kind en mezelf) met korting. Dus eigenlijk dingen die ik normaal ook zou kopen.

Oja toch wel, heb net een creme met 60 procent korting besteld. :upside_down_face:

1 like

Ken jij iemand persoonlijk die alleen maar naakt kan poepen?

• Nee
  • Ja
  • Ja ikzelf

0 stemmers

Ik keek gister zo’n video van de sidemen en die harry kan alleen maar naakt poepen. Hoe irritant is dat.

Ik ken wel iemand die dat als kind had, maar ik weet niet of hij dat nog steeds heeft.

2 likes

Hahaha, ik ben ook flink aan het stressen hoor. Dus ik heb uiteindelijk toch maar m’n broertje de taak gegeven om de lipstick te halen, hopelijk komt hij terug met de goede kleur.

Bij ons op het station heb je uitstap- en instaphaltes voor de bussen. Bij mijn buslijn zit de instaphalte aan de einde van het perron, en de uitstaphalte zit altijd vlakbij de trappen richting het station. Nu zat ik al in de bus en moest ik doorrijden. Dus we stopten bij de uitstaphalte, en een wat oudere vrouw (niet per se slecht ter been) vroeg of dit bus naar x was. Maar het enige wat de buschauffeur zei was ‘u mag aan het einde van het perron instappen’. Dus die vrouw moest rennen naar het einde van het perron om de bus nog te halen.

Wat vind je van deze situatie?

• De buschauffeur heeft gelijk, regels zijn regels
  • De buschauffeur kan hier wel een uitzondering voor maken
  • De buschauffeur moet sowieso mensen daar binnen laten, wat een belachelijke regel
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik vind dat iedereen die stemt regels zijn regels niet erg menselijk. Nu is het een ouder iemand maar er zijn ook mensen bij wie de handicap niet zichtbaar is. Vind dit wel een beetje machtsvertoon van de buschauffeur.

Edit: Lol nu lijkt het alsof ik vind dat oudere mensen gehandicapt zijn :smiling_face_with_tear: jullie snappen vast wel wat ik bedoel.

11 likes

Ja ik vind het dus eigenlijk sowieso belachelijk. Zelfs als je mensen daar regelmatig binnen laat zal 90% gewoon bij de bushalte wachten. En je staat toch al stil en bijna niemand gaat er aan de voorkant uit. Er waren ook nog mensen aan het uitstappen toen zij binnenkwam.

Oja en die buschauffeur ging uiteindelijk nog wel wachten op haar want ze was natuurlijk niet zo snel :’) dus hij had sowieso geen tijdswinst.

5 likes

Ik haat mensen die zich zo streng aan regels houden puur omdat ze regels zijn, en niet naar de situatie kijken. In coronatijd waren alle toiletten gesloten, ik was bij een afhaalzaakje en een oudere man vroeg of hij alsjeblieft naar het toilet mocht daar omdat hij in zijn broek had gepoept. Mocht niet. ‘Regels zijn regels’ :rage:

24 likes

Dit is echt zo irritant. Laatst wilde ik voor uitstappen want ik zat op die eerste plek naast de buschauffeur. Er was echt helemaal niemand bij de halte en ze keek niet op of om en ik moest naar achteren lopen. Ergens snap ik het ergens vind ik het echt zo stom.

1 like

Ben jij tevreden over de grootte van de mobiele telefoons die ze maken? Ik moet dus binnenkort een nieuwe en ik vind het soms belachelijk wat voor formaten ze maken. Echt SOWIESO door mannen gemaakt. Valt toch uit elke hand van een kind van 12 ofzo die een mobiel mag (van mij trouwens ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:) En vroeger moest het zo klein mogelijk en argh.

• Ja
  • Nee, ik vind ze toch vaak wel groot gemaakt om makkelijk vast te houden.

0 stemmers

1 like

Ik heb daarom de iphone mini

9 likes

Omg, waarom heeft mijn vriend dit nog niet aan mij gezegd. Bevalt het? En is het echt mini of valt het mee. Wtf wat een goed idee. Ik ga direct googlen.

Ja het is echt veel kleiner dan de normale iphones, ik vind het perfect

8 likes

mijn telefoon is 15x7, wel het max denk ik maar geen idee waar mensen grotere telefoons vinden

2 likes