Stel je persoonlijke vraag #39

iPhone SE kun je ook doen

3 likes

Ik had het vanochtend in de trein. Dat ik dacht: wat nou als iemand opeens helemaal loco wordt in de trein. Wat doe ik dan?

5 likes

Oh dit vond ik ook zo erg in coronatijd. Bij ons hadden ze toen wel een wc aanhanger neer gezet, maar die was niet open op zondag(en de winkels wel). Wat moet je dan doen als je naar de wc moet? Terug naar huis rijden redt niet iedereen. :frowning:

1 like

Ja die heb ik ook, bevalt vet goed. Oude iphone X was zo log!

Ik had het in de tram in Utrecht na die schietpartij, maar aan de andere kant hoe klein is de kans dat het juist in diezelfde tram opnieuw zou gebeuren.

En ook na de aanslagen in Parijs daarna in de trein in NL, gewoon omdat het dan nog erg speelt in je gedachten denk ik.

13 likes

Heb je dat dan ook met onbewaakte tassen? Heel irritant maar dan schiet die gedachte ook even door mijn hoofd wat als.

5 likes

Nee eigenlijk niet.
Ben normaal ook niet zo waakzaam, ik ben altijd wel een beetje bang voor brand (slapen in huizen zonder rookmelders vind ik echt heel kut) maar terrorisme minder.

Ik hoop altijd maar dat als het gebeurt ik dan dood ga en niet zwaargewond raak/bewust meemaak wat er gebeurt.

3 likes

Ugh zit er op je eiffoon al niet 3 ingebouwde brandmelders?

Dit is trouwens wel een beetje ongemakkelijk want mijn vader heeft in elke kamer, op dezelfde vloer, met iets van 3 meter zelfs nog uit elkaar brandmelders geplaatst. Wij knikten alleen maar lief. Maar jeetje :joy:

Denk jij dat je genoeg brandmelders in huis hebt voor het aantal m2 waarop je woont. ?

• Ik heb geen idee
  • Ja zeker
  • Nee

0 stemmers

Ja lekker om filmpjes te kijken, maar volgende wordt wel een flip, omdat de telefoons te groot voor mijn (jas)zakken worden.

Ze zitten bij mij ingebouwd en aangesloten op het stroomnetwerk, dus heb er zelf niets voor hoeven te doen.

4 likes

Heb er wel een maar de batterij was leeg dus heb een nieuwe batterij maar heb de rookmelder nog niet teruggehangen :grimacing: is nu twee weken geleden oeps. Moet ik echt even fixen dit weekend.

2 likes

Ik blijf niet voor niets bij de iPhone SE. Al is die van 2020 (mijn huidige) wel weer een stuk groter dan zijn voorganger, dus hopelijk wordt de volgende niet nóg groter. :angry:

1 like

Op elke verdieping 1 op stroom. Geen idee of het genoeg is maar ga er ook niet in elke kamer 1 hangen.

2 likes

Dit was ik in mijn vorige huis. Ik kreeg 'm niet van het plafond en heb 'm met een bezemsteel eraf geslagen. En toen kreeg ik de batterijen er niet meer uit en heb ik 'm in de portiek gelegd en in 10 stukken geslagen.

7 likes

Hahahaha :weary:, ja en dat geluid man, heb een krukje erbij gehaald en het een soort van afgeslagen, want als je dichtbij dat geluid stond was het meer:direct oorbeschadiging. Het was ZO hard toen ik er direct onder stond. Wtf hoe hard moet het zijn. Belachelijk. Denk dat ze nu wel geüpdatet zijn.

4 likes

• Ja!!
  • Ik doe dat zelf ook

0 stemmers

1 like

Wat een kut poll, wat errag, je bent OF een probleemgezin of alsnog.

@Zemraluani komt dus bijv. Uit een probleemgezin.

Kom jij uit een soortgeheten ā€˜probleemgezin’?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

3 likes

Nier per se probleemgezinnen maar ik doe het zelf niet :woman_shrugging:t3: vroeger thuis ook niet

3 likes

Ja maar nu ik op mezelf woon doe ik het dus niet meer. Schep altijd in de keuken op tegenwoordig.

3 likes

wat een onzin, wie zegt dit?

6 likes