Stel je persoonlijke vraag #39

Ik heb facking fancy pannen onderzetters.

9 likes

Heb jij een reden nodig om uit eten te gaan?

• Ja, (bijna) altijd
  • Nee, gewoon als ik zin heb.
  • Verschilt
  • Anders…

0 stemmers

Hoevaak in het jaar ga je uit eten?

• Elke week
  • 1x in de maand
  • 2/3x per maand
  • 1x in de 3/4 maanden
  • 2-3x per 3/4 maanden
  • 1x in het half jaar
  • 1x in het jaar
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Eh ik ben bestwel vanuit huis uit opgegroeid met uit eten gaan. Sowieso als mn moeder er niet was al, als mn vader er dan wel was gingen we uit eten. Hij kan namelijk niet koken etc. Of er moest iets klaar staan, maar wij waren dan zo blij dat hij er was, dan dus uit eten. Wil daar ook geen oordeel over, en heb een hele gelukkige kindertijd gehad.

Anoniem, want misschien ligt het gevoelig blabla.
In het geval jij een kind en partner hebt, koken jullie beide?

• Ja
  • Dit verschilt echt per dag
  • We hebben zelfs een strict schema
  • Nee

0 stemmers

Staat er niet bij maar ongeveer 2x per week. Daarbij reken ik ook - waar eerder een poll over was - alleen een hoofdgerecht in een brasserie bijv.

1 like

Haha ik bespreek alles wel open, maar ze geeft eigenlijk nooit advies? Denk niet dat het advies goed zou zijn, maar om nou al te zeggen dat ik het niet aanneem :stuck_out_tongue:

Ik ben ook altijd banger voor brand dan voor een terroristische aanslag of iets dergelijks.

Heb in dat geval ook liever dat ze me maar meteen afknallen dan hoef ik het verder niet meer mee te maken.

3 likes

Mijn ouders begrijpen daten ook gewoon echt niet. Die denken dat als je 1x iets met iemand afspreekt en dan zoent dat je dan meteen een relatie hebt. Of dat je op Tinder in 1 avondje wel even een potentiƫle relatie binnenharkt.

Had m’n moeder laatst een keer laten swipen op Tinder voor mij. Toen begreep ze gelukkig iets beter dat het meer een soort speld in een hooiberg situatie is.

16 likes

Zouden jullie een uur in de auto gaan in je vrije tijd om een kerstpakket op te halen?

• Ja
  • Nee
  • Anders…

0 stemmers

n.a.v. het viva forum

1 like

Same girl same!

2 likes

Zou eerst ff bij collega’s spieken wat de inhoud is. Maar met de troep die wij steeds thuisgestuurd krijgen denk ik niet dat het een autorit waard zou zijn.

12 likes

Jongens het is een ironische tweet hĆØ

Waarom is iedereen zo serieus

@JustinBieber goed dat je je maatschappelijke achterstand hebt kunnen inhalen :pray:t3:

2 likes

Uit eten gaan vind ik echt niet leuk, haha, impopulaire mening.

2 likes

Ja wou graag uit die vicieuze cirkel stappen. Zodat mijn nageslacht niet hetzelfde lot staat te wachten als mij toendertijd stond.

2 likes

Ik vind autorijden chill, dus geen probleem.

2 likes

Zeg jij wel eens ā€œik kan goed metā€? Dus bijvoorbeeld over iemand ā€œik kan wel goed met hemā€ als je goed met iemand overweg kan. Ik hoor dit opeens vaak om me heen, maar ik vind dit echt klinken als dialect en alsof de zin nog nier af is.

• Nee, zeg ik nooit en vind ik ook gek/onaf klinken
  • Nee, zeg ik nooit maar klinkt normaal
  • Ja dit zeg ik wel eens

0 stemmers

2 likes

dat is echt een heel goed idee haha, al ben ik bang dat ze de verkeerde mensen naar rechts gaat swipen dan

mijn moeder vraagt na een eerste/tweede date ook soms: en misschien komen jullie de volgende keer even kennismaken? EHHH wat

4 likes

Had jij een fijn sociaal leven op de middelbare school?

• Nee
  • Eerder niet dan wel
  • Eerder wel dan niet
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik mis dat soms wel, gewoon de hele dag met je vrienden zijn. Voor tijdens en na school en dan in de avond op msn :joy:

28 likes

Mijn prime social life. Ik had drie verschillende vriendengroepen die ik allemaal wilde zien. Dat was hard werken in de grote pauze.

Nu heb ik drie vrienden in totaal :joy:

14 likes