Haha dat klinkt wel goed ja! Ik herinner me vooral het gevoel van waar of bij wie ik nou moest gaan zitten in de pauze, mijn “vrienden” niet kunnen vinden, wat ik in godesnaam moest zeggen als ik bij een groepje zat, me een totale meeloper voelen en alle ongemakkelijkheid :’).
Reclames in dj-sets op YouTube zouden echt verboden moeten worden
Ben je nieuw?
Ja, maar op mijn 21ste werd autisme vastgesteld. Dus niet zo gek dat ik mij vroeger als een soort ijsbeertje Knut voelde.
Wel met veel mensen bevriend.
Maar heel instabiel met groepjes en dan had die weer ruzie met die, en gewoon oppervlakkig met drama maar ook veel lol.
Ik ben blij dat ik nu gewoon een kleinere groep vrienden zonder gezeik heb.
Ja, bij mij is ook autisme vastgesteld.
Ook de reden denk ik dat ik geen vrienden had op de middelbare.
Ik had wel vrienden (inmiddels verwaterd), maar dat waren allemaal alto’s en metalheads. Ondertussen zag ik eruit als een typische hockeymeid.
Als je speculaas eet (de harde koek, niet van die zachte gevulde), voelt dat dan altijd koud in je mond, los van de daadwerkelijke temperatuur van de speculaas?
- Ja!
- Nee, niet perse
- Nee, wel een andere specifieke sensatie die ik bij andere dingen niet heb
- Meid waar heb je het in godsnaam over
0 stemmers
Dat klinkt niet gezond.
De uitslag van de poll stelt me ook nog niet echt gerust :’) ik vind het altijd een beetje voelen als dat koude gevoel in je mond als je kauwgom met een pepermuntachtige smaak kauwt
‘‘Grappig’’ dat meer dan de helft zich anders voelde. Dus anders is eigenlijk normaal Of we hebben in ieder geval een andere invulling van hoe normaal eruit zou moeten zien/ hoe anderen zich voelen
of we zijn een stelletje weirdos
Interessant onderzoek of mensen die zich anders voelen eerder geneigd zijn hun heil te zoeken op een forum
Ik durf te wedden dat het antwoord op deze onderzoeksvraag ja is
But I’m a creep
Naja, ik werd gepest. Dus ik denk dat je je dan wel snel anders voelt ja
I’m a weirdo
Ik vind mezelf wel normaal, maar als een van de weinig gekleurde mensen in de klas of überhaupt het dorp voel je je al snel anders denk ik. Ook omdat je vrij jong al geconfronteerd wordt met nare reacties/ervaringen waar je op dat moment nog niet helemaal de vinger op kan leggen.
Ik heb ook gestemd op dat ik mij anders voelde. Werd gepest en later is vastgesteld dat ik add en autisme heb.
Op een of andere manier merken die basisschool kinderen instinctief dat je anders bent. Ik vind dat best verwonderlijk.