Soms loop ik op straat en dan bedenk ik me de een na de andere vraag die ik hier zou willen stellen
En dan eenmaal op t forum… blanco
Soms loop ik op straat en dan bedenk ik me de een na de andere vraag die ik hier zou willen stellen
En dan eenmaal op t forum… blanco
Ik heb dit onder de douche haha. En vervolgens post ik ze 9 van de 10 keer niet want het zijn meestal vet saaie vragen
Als je een aardappel zou zijn, waar zou je dan liever in terecht willen komen? In een…
0 stemmers
Speciaal voor @anon50301661 met plaatjes
A.
B.
C.
D.

E.
Wat is voor jou de grootste reden om polls te plaatsen? Of het meest frequent de reden?
0 stemmers
Ja, ik ben echt heel blij met die functie want ik weet vaak niet wat te kiezen en ik heb op die manier leuke dingen ontdekt die ik normaal niet zou aanklikken ![]()
Ik heb alleen maar curry gestemd omdat dat plaatje er potverdorie lekker uit ziet. Zou eigenlijk t liefst een chipje met schil en zeezout willen zijn ![]()
Sowieso pa tat
Lijkt me wel pijnlijk om in kokende olie gegoten te worden. Arme aardappel.
Zit jij liever bij een hippe tent met hip menu of het liefst bij een ouderwetse plek waar ze gewoon de lunch klassiekers van weleer hebben?
0 stemmers
Naar de supermarkt
0 stemmers
Kroketten op brood met roomboter
Ja exact
Was gister weer ergens waar ze alleen dingen als tosti’s, uitsmijter en kroketten hadden en het was zo lekker
En goedkoop
12 uurtje en een glas karnemelk en ik ben helemaal content ![]()
Dat - de karnemelk ![]()
Eitje, soepje, kroketje op brood (liefst van dat dikke brood), kom maar doorrrr
Hip maar dat is vooral omdat de lunchklassiekers meestal veel vlees en/of kaas bevatten
dan blijft er niet zoveel keus over. Vind een simpel broodje of tosti juist wel lekker voor de lunch.
Sorry, opnieuw, want hij was anoniem: Werk jij bij een bedrijf wat ‘iedereen’ kent? (bijv HEMA/Ahold)
0 stemmers
Wat ga je liever met je familie deze kerst doen?
0 stemmers
Dit zijn de opties die mijn schoonfamilie bedacht heeft. Waarom ook echt een voedselgevecht
dat is zo intens zonde en belachelijk.
Wil ik deze mensen als schoonfamilie? Mijn vriend is wel leuk.
0 stemmers
Ik hou van trendy lunchplekken, maar kijk het hele jaar het meest uit naar het moment dat ik weer in Nederland ben en twee kroketten met mosterd op brood kan bestellen met karnemelk erbij
……
Als het niet bloemschikken wordt zou ik er echt alles aan doen om hier onderuit te komen.
Niet te hip hip, maar wel ergens waar ze lekkere cappuccino hebben. In van die ouderwetse tenten heb je vaak van die ranzige machines waar het melk ook uitkomt dus dat verpest dan het hele lunchen voor mij ![]()