Stel je persoonlijke vraag #39

Ik zou je binnen laten met die outfit van gisteren.

2 likes

Maar
 waarom?
Zit hier een soort politieke dubbelzinnige boodschap achter?

Ik twijfel heel erg want aangezien ik dik ben zijn kleren die op iemand anders een beetje normaal zijn op mij al snel ‘dapper’ en ‘edgy’. Maar ik zou nog wel ff langs de winkel moeten

7 likes
5 likes

Ah oke

Vind het eigenlijk nog steeds raar dat iemand denkt ‘leuk shirt’ mr oke

9 likes

Dat is het ook. Ik denk dat je dit ook alleen leuk vind als je edgy wilt zijn zonder ook maar enige interessant karakter te hebben.

8 likes

Niet dat ik zelf heel bijzonder gekleed door het leven ga, maar de mensen op die foto’s uit het artikel zijn toch vrij basic gekleed? Behalve dan dat shirt wat @Nescio noemde :grimacing:

8 likes

Ja vind je dit echt basic? Als ik op straat kijk zien de meeste mensen er niet zo uit.

6 likes

Haha inderdaad, als dat basic is weet ik niet hoe mijn kledingstijl heet. Oer basic ofzo :sweat_smile:

1 like

Maar dit gaat over uitgaan, bij een plek waar mensen blijkbaar op hun kledingsmaak/uiterlijk/vibe geweigerd kunnen worden. De laatste paar keer dat ik uitging (bij plekken waar iedereen naar binnen mocht, gewoon standaard clubs) waren mensen echt ‘unieker’ gekleed. Heb sowieso het idee dat dit een aantal jaar terug vrij gangbare zomeroutfits waren, in ieder geval op een festival.

2 likes

Denk je dat Ronaldo of Messi deze spannende match wint?

• Ronaldo
  • Messi
  • Alsof die droeftoeters kunnen schaken

0 stemmers

2 likes

Ligt eraan wie de buttplug draagt.

12 likes

Ik weet niet wie wie is

12 likes

Maar dat artikel komt uit 2017, dus het is begrijpelijk dat het heel erg basic is naar standaarden van nu.

1 like

Om te janken dit. Geen idee of ik er binnen zou komen, ook al geef je me geld toe.

Lijkt het je leuk om naar die club te gaan?

• Ja!
  • Nee alsjeblieft niet
  • Mwah

0 stemmers

K zag er trouwens een keer een youtube video over en toen werd er gezegd dat iedereen altijd in het zwart moest? Maar dat zal dan wel alleen die keer zijn geweest.

beiden

2 likes

Mn vriend kwam er pre-coroon best vaak dus het lijkt me best leuk om eens mee te gaan!

2 likes

Ken jij cory kennedy nog?

• Wie?
  • Oh ja!

0 stemmers

2 likes

Ja eens, maar ook toen waren dit voor mijn gevoel best gangbare outfits. Ik zie juist dingen die toen (en naar mijn idee al een paar jaar eerder, maar misschien waren de foto’s uit het artikel al een paar jaar oud) heel erg in waren. Maar misschien is basic niet het juiste woord, ik bedoel meer dat ik uniekere dingen had verwacht voor een club waar je dus met moeite binnenkomt.

3 likes

ja ik weet niet meer zo goed hoe dat was in 2017, ik vind het ook wel basic hoor (en heel lelijk).

2 likes