Iedereen op die foto’s is wit dus ik ga het niet eens proberen.
Nog los van dat ik hierop neerkijk zonder dat ik weet wat het precies is
Iedereen op die foto’s is wit dus ik ga het niet eens proberen.
Nog los van dat ik hierop neerkijk zonder dat ik weet wat het precies is
Heb jij wel eens een rechtszaak gehad? Ik kijk nu Teen Mom en daar hebben ze volgens mij allemaal minimaal een rechtszaak gehad.
Poll is anoniem
0 stemmers
Hangt er compleet vanaf wie er draaien, ik zou er niet heen hoeven puur omdat het de Berghain is maar een dj die ik tof vind draait er vrij regelmatig dus daarvoor zou ik er wel heen gaan
Ja een rechtszaak tegen DUO (ik verloor)
Fanilierecht over dwangbehandelingen
Oja dit was trouwens onze geliefde cory kennedy. Ik was toen nog piepjong en ik vond het allemaal maar een beetje gek. Ik keek wel altijd in dat topic en met een klasgenootje had ik het er wel eens over. Vooral in ons nutteloze “mediatheek” uur in de brugklas. Als in " ze ziet er uit als een zwerver , ze is drugsverslaafd, wat is hier cool aan." Maar ze was blijkbaar wel een hit op het forum. Haar fotos waren ook altijd zo trashy mogelijk. In groep 8 keek ik al naar die shit, why
En wij vonden het dan vies dat ze altijd met een “hele oude man” ging. Hahahaha. Geen idee hoe oud maar hij had een baard en wij waren 12 ofzo dus ja dan ben je al een opa.
En voor degene die dat topic nog kennen, vond je haar cool en haar kledingstijl?
0 stemmers
En ik moest eraan denken n.a.v. die berlijn club, ik krijg daar gewoon dezelfde vibes bij die stijl, en het hele special snowflake crap.
Niet persoonlijk maar voor mijn werk wel
Ik denk dat je in haar outfits met wasted look uitgelopen mascara, gescheurde kleding, eerder dood dan levend lijkt, je die toko in berlijn wordt ingesleurd.
Vind berlijn sowieso veel te arty farty.
Berlijn:
0 stemmers
Ik heb m voor de grap uitgespeeld met een calculator (eerst 5 minuten aan het kutten geweest om de posities kloppend te krijgen want hun ‘bord’ is natuurlijk veel te groot lol) en daar kwam Ronaldo als winnaar uit. Lijkt me op basis van de stukken sowieso het meest waarschijnlijk, op basis van wie ze zijn zou ik geen flauw idee hebben want ik weet echt niks over deze mensen
Love deze toewijding
Ik mis de optie ik kan zelf niet schaken Ik heb echt geen idee wat hier gaande is behalve dat dat geen schaakbord is.
Niet genoeg toewijding zie ik nu, het is blijkbaar een positie uit een echt gespeelde match en ik zie nu dat ik de plek van één stuk verkeerd had omdat ze een beetje gek op een hoopje staan op de foto De echte match was uiteindelijk gelijkspel trouwens
Ronaldo zal het je wel leren
Hahah tactisch gekozen positie dan
Ik “moest” vroeger vaak schaken met mijn opa. Hij had weinig andere spelletjes. Hjj overleed ook toen ik nog maar 6/7 was. Dus verder schaken is nooit gelukt haha.
Je moet dat natuurlijk blijven doen om het te onderhouden. Ik kan opzich nog steeds wel schaken, iig, ik snap hoe het moet.
Kan jij schaken? Als in, 1 je weet wel de regels exact.
0 stemmers
Als je bedoelt dat je uniekere outfits had verwacht dan snap ik je helemaal. Denk dat ik gewoon een ander idee had omdat je het basic noemde.
Ik antwoordde eerst nee en toen dacht ik o nee wel als baby dat mijn Nederlandse vader mij moest erkennen bij de Familierechtbank en ik dus zo de Nederlandse identiteit heb gekregen.
Vergelijkbaar met de panty.
Ik moet maar weer eens Lang Leve de Koningin kijken