Wat zeg jij als je genoeg gegeten hebt?
- Ik zit vol
- Ik ben voldaan
- Iets anders, namelijk…
0 stemmers
Mijn (boomer)ouders kunnen zich niet voorstellen dat “ik zit vol” gangbaar is
Wat zeg jij als je genoeg gegeten hebt?
0 stemmers
Mijn (boomer)ouders kunnen zich niet voorstellen dat “ik zit vol” gangbaar is
sorry late reactie maar dit staat er zo droog.
Dat was het denk ik ook. Het is echt 15 jaar geleden maar we denken hier nog graag aan terug
ik heb genoeg gegeten? haha
ik heb zat
Ik zeg in een restaurant ofzo altijd wel graag ‘ik ben helemaal verzadigd’ ahahahhaa
Ik kan dr met de vinger bie of m’n boek zit op slot
Of ook wel: ik heb genoeg gehad
Haha mijn man zat laatst een video te kijken over deze foto en het bijbehorende schaakspel (zeg je dat zo??) en ik vond het zo verwarrend dat de man van de video het steeds had over Messi en Ronaldo haha. Ik snap het nu pas :’)
ik kan zelf schaken tot het schaak en mat moment na :’)
Zij zeggen zeker ook ik heb trek ipv ik heb honger
Hahaha dat kan ik me voorstellen ja, ik had tot vanmiddag ook nog niks meegekregen over die foto.
(En volgens mij zeg je partij haha, en is het schaakspel de stukken en het bord zelf)
Als je langer dan een uur met de auto rijdt, doe je dan je jas uit?
0 stemmers
Als je je voornaam intypt in de zoekfunctie van het forum, krijg je dan veel resultaten?
0 stemmers
Je hebt twee schaaltjes voor je neus. Eentje met pindakaas en eentje met stront (van iemand die je niet kent). Zou je dan, voor 1 miljoen euro, geblindoekt een hap nemen? Met de kans dat je dus poep hapt? Je moet het ook doorslikken
0 stemmers
Ik vond het wel leuk om mijn naam te zoeken want kwam in het babynamentopic en daar waren allemaal enthousiaste reacties op mijn naam dus nu voelt het alsof ik persoonlijk complimenten heb gekregen
Elk jaar moet ik me er weer zo toe zetten om een Sinterklaasgedicht te schrijven maar als ik het dan af heb denk ik: wow dit is echt goed eigenlijk.
Kun jij goed Sinterklaasgedichten schrijven?
0 stemmers
Mick is mijn mattie voor gedichten en uiteindelijk heb ik dan wel een leuk gedicht
Ik ben ook nog allergisch voor pinda’s…
Ik ben echt pro hierin en ik schrijf ook ieder jaar voor 6 (oud) collega’s het gedicht in ruil voor 10 euro
Een rechtszaak tegen mn ex (ik heb gewonnen )
Ohh ik dacht dat dit ging over het opzoeken van je voornaam in de zoekbalk van het forum en ik had echt even een error van; huh sinds wanneer hebben wij dezelfde voornaam, nee toch.
Oh en m’n naamgenoot heeft ook niet gewonnen geloof ik haha