Nou met een naaldbomenallergie niet hoor
Heb je al een kerstfilm gekeken?
- Nee, ga ik ook niet doen
- Nee, nog niet
- Ja, een
- Ja, meerdere
0 stemmers
Ik wil het wel 1 dag doen en dit is puur gebaseerd op het feit dat ik het zo lekker vind ruiken daar, ik denk wel dat mijn handen veel pijn zouden gaan doen van die bomen en dat snijdende net
Lang leve RTL8 voor cheesy Hallmark kerstfilms. Elke avond zenden ze er 2 uit en in het weekend 3 of 4. Echt genieten.
Die nieuwe met Lindsay Lohan heb ik gezien. Was wel leuk opzich. Wel echt een cheesy kerstfilm met een matig verhaal, maar goed dat hoort er wel bij.
Als FF zou sluiten, zou je dan (weer) mee naar een ‘nieuw forum’?
- Ja, ben van EGF ook meeverhuisd
- Nee, maar ben wel van EGF meegekomen
- Ja, maar heb nooit op EGF gezeten
- Nee, maar ken EGF ook niet
- Mwah, weet niet
0 stemmers
In de zomer kijk ik ze ook om af te koelen hahaha
Ik interpreteer dit als: het doel van t leven is ervan genieten. En daar sta ik heel erg achter. Waar leven we anders voor? Er is geen hoger doel. Je moet t leuk maken voor jezelf, genieten van de momenten en dingen doen waar je gelukkig van wordt.
Mensen die nee stemmen; interpreteren jullie t heel anders of gewoon niet met me eens? Oprechte interesse.
Soms is het leven kut en dan mag je je kut voelen.
Dit vind ik ook wel makkelijk gezegd. Hoe verklaar je dit aan iemand die depressief is, een beperking heeft of met een vorm van geweld te maken heeft?
Volgens mij heb ik door de reviews van Katya & Trixie meer dan genoeg meegekregen.
Ah dus meer de nadruk op élk moment. Nee, dat is niet mogelijk natuurlijk.
En @Vaiana idd soms is t leven kut, dat weet ik. Maar ik ben wel iemand die overal t positieve van in probeert te zien, en dat haalt deze quote voor mij aan. Begrijp echter heel goed dat dat niet voor iedereen haalbaar is. Maar ieders doel is toch wel ergens om gelukkig te zijn?
Misschien is in mijn post het “moeten” niet helemaal goed verwoord. En is de quote veel te zwart wit. Daar ben ik t idd niet mee eens, want het is niet zo makkelijk als de quote stelt. En tuurlijk hoef je niet per se van alles 100% te genieten. Maar ik denk dat ik de quote wat minder letterlijk heb opgenomen.
Al typend en nadenkende denk ik dat ik t dan er toch niet 100% mee eens ben en had ik ook best nee kunnen stemmen.
Voor nageslacht zorgen zodat de mensheid blijft voortbestaan.
Ik denk eigenlijk dat we leven omdat we nou eenmaal geboren zijn.
Wtf, de grootste bs ooit. Soms is het leven heel erg kut en kan je niet van elk moment genieten. En ik ben ook echt wel klaar met dat positive vibes only. Dan ben je echt niet meer realistisch.
Enige juiste opvatting. Just a dash of depression.
Geen idee hoe ik dit filmpje werkend krijg
heb jij vrienden met kinderen?
- ja, de meerderheid (en heb zelf geen kinderen)
- ja, één/enkele (en heb zelf geen kinderen)
- nee (zelf wel)
- nee (zelf niet)
0 stemmers
Ja, de meerderheid (en heb zelf kinderen)
haha kut ik wist dat ik een optie vergeten was
Huh, hoezo is dat het meest voor de hand liggend?
Ik vind het echt niet oke dat je zo’n enorme fout hebt gemaakt. Het gaat hier wel om een poll op een forum. Leer hiervan.
Ik zeg het er toch maar bij, ik ben sarcastisch nu.