Nouja de poll laat ook veel ruimte vrij voor eigen interpretatie. Bij de lunch klassiekers denk ik in dit geval aan een restaurant met een 12-uurtje, broodje kroket, broodje kaas, broodje tonijnsalade, uitsmijter etc. en daar zou ik niet gaan zitten. Dus dan wordt het automatisch het hippe restaurant uit de poll. Maar daar vallen dan heel veel restaurants onder, van avocado show tot barista bar met broodjes.
Ik zou er echt geld voor over hebben om zo’n dikke taart in het gezicht van mijn schoonmoeder te gooien anders, lijkt me fantastisch!
Joggingpak is voor mij synoniem aan pyjama
Ja dit, ik heb dan wel weer een schijthekel aan van die mooie hippe plekken met de zoveelste avocado toast die er vooral mooi uit ziet maar niet bijzonder lekker is.
Kan ook echt genieten van kroketten op brood, tosti’s etc maar met goede drankjes en lekker brood erbij helemaal. Of juist gewoon even een totaal andere keuken.
Ik vind hem niet aantrekkelijk, maar dat is ook wel een lelijke still. Hieronder een meer geposeerde foto.
- Ja
- Mhua
- Nee
0 stemmers
Haha oh dit doet me denken aan de podcast Etenstijd, zij hebben ook een aflevering over ‘’concepten’’. Echt vreselijk haha.
Waarom wordt hier gevraagd of een mensenhandelaar aantrekkelijk is?
Straks krijgen we nog polls over hoe lekker bepaalde dictators zijn.
Dacht eerder aan Mugabe. Maar dat komt meer omdat ik een podcast over hem luister.
En Stalin was knap, maar je zoon in een concentratiekamp achterlaten is wel een afknapper. En dat was nog een van zijn milde acties.
@Swelgje Ik heb gelezen dat Stalin zijn foto’s flink liet retoucheren. Hij had blijkbaar veel littekens in zijn gezicht. Hij had ook een complex over zijn lengte, liet zich meestal fotograferen omringd door kleinere mensen.
Ik was pas op zoek naar een tent met ouderwetse pannenkoeken op loopafstand in de stad ~half uur lopen. Gewoon niet te vinden. Overal van die pancakes met toppings waarbij je 2 stuks krijgt en daarna nog honger hebt. Ik wil gewoon een grote vette kaaspannenkoek. Ben in een dorp opgegroeid en daar heb je overal in de omgeving dat op de kaart staan. Je hebt ook één hip concept, wilde pas m’n gezelschap daarheen. Echt niet, had juist uitgekeken naar dat ik sowieso een pannenkoek kon krijgen.
Ja voor mijn favo Hollandse spek/kaas pannenkoek ga ik altijd naar het bos haha. Smaakt toch beter in een houten blokhut.
Sinds corona zitten die bij veel pannenkoekhuizen vol met kleine bakjes stroop! Wel de sfeer, niet de ranzigheid
For real? Ik dacht oprecht wat een vraag is dit nu weer en toen las ik dit.
Aah oke. Gedver
Gelijk heb je, ik ging mee in de poll hierergens boven.
Ik wil dat nu ook
Ja ik ga eigenlijk buiten Rotterdam naar het lage Bergsche bos, in de zomer lekker aan het water zitten. Geen idee hoe het binnen is maar buiten was het heel schoon.
Dat is nog eens een ware dictator!
Ik ben ook echt dol op van die uitspanningen midden in het bos met geblokte gordijntjes en koperen tielantijnen en dat je dan een fietstocht maakt en daar koffie met appeltaart kan eten. Of poffertjes of een uitsmijter ofzo. En het liefst dat er dan ook nog kippen over het terras lopen.