Ja maar dat maakt toch ook niks uit haha en als je dat gevoel zelf wel wilt zet je er wel meerdere dingen op.
- Ik heb liever een lootje waar 1 cadeau op staat twv het budget
- Ik heb liever een lootje met meerdere dingen
0 stemmers
@iloveblush me:
Mijn moeder: seenoks. Elke keer weer
Stel je krijgt opeens allemaal dingen vanuit je jeugd die in je ouderlijk huis lagen toen je op jezelf ging wonen, zoals rapporten van de basisschool en tekeningen, wat doe je daar dan mee? Ik heb van mijn ouders een prachtige collectie ontvangen van oa een zelfgemaakte knuffel uit 1999, meerdere mappen met foto’s uit mijn kindertijd, een dagboek + brieven van vrienden en familie van toen ik als tiener een tijd in het buitenland woonde, allemaal superlelijke plastic sieraden, oude hockeysticks en halflege flessen shampoo etc. Het pronkstuk is een collage die een vriendinnetje (al jaren geen contact meer mee) van me had gemaakt met enkel “zwoele blikken” foto’s van mij op 16-jarige leeftijd.
Bij sommige dingen is het wel duidelijk wat je ermee moet maar bijvoorbeeld zo’n zelfgemaakte knuffel of een melodramatisch tiener dagboek doet me twijfelen… ik heb de neiging om dingen veel te snel weg te gooien.
- Ik gooi alles weg, want ik heb het de afgelopen jaren toch niet gemist
- Ik zet alles linea recta op mijn eigen zolder / berging als ik die heb
- Ik gooi een deel weg, een deel niet namelijk…
- Anders …
0 stemmers
Foto’s, dagboeken en agenda’s heb ik gehouden. De rest heb ik grotendeels wel weg gegooid.
Mijn lootje is duidelijk met meerdere dingen die ik wel zou willen hebben
Ik vind die excitement van tevoren gewoon heel leuk haha
En van sommige dingen kan je even een foto maken, is ook leuk als herinnering.
Dat is ook nog een goede! En sommige dingen met echt sentimentele waarden heb ik wel bewaard bedenk ik me nu. Maar dat gaat om hooguit 1 doos.
Oh ja goeie dit! Ik zit nu te denken dat ik ook nog wel wat op Vinted kan zetten (bijv tas van mijn eerste salaris die ik nu echt heel lelijk vind) en marktplaats gratis af te halen. Of hier misschien iemand geïnteresseerd in Blond servies?
Ik heb dit ook gehad en een paar dingen die mij later nog leuk lijken om te bekijken bewaard in een mooie doos en de rest weggegooid
Draag je over het algemeen altijd sieraden als je de deur uit gaat?
- Ja, alleen oorbellen
- Ja, meer (of iets anders) dan dat
- Nee
0 stemmers
Ik draag al zo’n 5 jaar dezelfde sieraden en wissel ze nooit oid. Draag alles ook met douchen en slapen. Allemaal cadeaus met sentimentele waarde trouwens. Kern is dat als iemand mij een sieraad geeft en ik het mooi vind, ik het voor de rest van m’n leven draag xx
Draag jij kleding met opzichtige logos/merken?
- Ja
- Ja, maar alleen binnenshuis/casual
- Nee
0 stemmers
Niet heel bewust ofzo maar heb wel een shirt met LEVI’S op de voorkant bijv, of met een tommy hilfiger of nike logo
Ligt eraan wat opzichtig is. Heb een trui van CK waar dat klein op de borst staat geborduurd. Of wat dingen van Tommy dat je dat kleine vlaggetje ziet. Die draag ik wel buitenshuis.
Heb altijd ringen en mijn horloge om als ik de deur uitga, mis ze ook echt als ik ze per ongeluk eens vergeet. Als ik weer thuiskom gaan ze wel meteen af.
Bij mij ook allemaal met sentimentele waarde trouwens, 1 ring gekregen van vrienden, 1 van mijn moeder, en 1 zelf gekocht op mijn eerste solovakantie, en horloge gekregen van mijn vader.
Ik kan op m’n telefoon geen foto’s plakken, maar ik bedoel inderdaad die levi’s shirts zoals hierboven genoemd. Echt logo’s die groot op de kleding gedrukt staan. Of bijvoorbeeld bij ck die jassen waarop dat merk 100x is afgedrukt
Ik dacht eerst van niet, maar ik heb idd 1 Levi’s T-shirt gekocht bij TK Maxx afgelopen jaar omdat ik de print leuk vond.
En verder heb ik ook wel vrij opzichtige riemen/ tasjes en bijv Nike logo’s op mijn schoenen. Dus toch wel eerder ja. Ik zou alleen nooit een plain shirt/ trui whatever kopen met alleen merknaam erop. Dat vind ik stom.
Ik ben ook heel duidelijk op mijn lootje. Ik hoef geen troep, maar ze mogen bijvoorbeeld zelf weten hoe mijn gevraagde 2023 hangkalender eruit ziet. Het gaat me alleen om de functionaliteit van dat ding, dus toch nog een soort van verrassing.
Overigens heb ik dit jaar mijn vriend als lootje en ik pak gewoon een kledingstuk in dat hij tijdens black friday besteld heeft. Hij wist niks en ik ook niet dus prima
Als iemand op straat je aanstaart (vrouw in dit geval geen creeper man), met een neutrale blik (dus niet per se een afkeurende blik maar ook geen vriendelijke blik), wat denk je dan eerder?
- Oeh die persoon vindt mijn outfit (oid) vast leuk!
- Zit mijn haar gek? Heb ik wc-papier aan mij jas hangen? Schijnt mijn panty door? Heb ik een lelijke outfit aan? Etc
0 stemmers