Stel je persoonlijke vraag #39

Waarom doe je je ringen thuis af?

Niks, maar ik kan soms ook wel eens zonder dat ik het door heb te lang naar iemand kijken haha. En dan heb ik daar ook geen bedoelingen mee.

11 likes

Dan kijken ze vast naar mijn tattoos

1 like

Omdat ze me dan irriteren. Had ik vroeger overigens nooit, toen sliep ik er zelfs mee, maar sinds een paar jaar heb ik dat ze na een tijdje soort van in de weg zitten. Dus nu zit het in mijn routine om als ik thuiskom en mijn buitenkleren omwissel voor mijn chille thuisoutfit ik ook meteen mijn ringen en horloge afdoe :woman_shrugging:t3:

6 likes

Wil ze vechten ofzo?

Nee, ik denk niks eigenlijk, want boeit me niet. Het valt me waarschijnlijk niet eens op.

8 likes

Hahaha zo eens! Omdat ik aan 3 verschillende mensen moet doorgeven wat ik wil heb ik op mijn lootje gewoon maar 1 groot cadeau en een paar kleintjes gezet en ik vind dit zo stom. Nu is toch de hele lol eraf, want ik weet precies wat ik ga krijgen. Voelt een beetje alsof ik zelf ga shoppen maar dan bij verschillende mensen ipv winkels.

2 likes

Hoeveel was je schermtijd deze week gemiddeld per dag? (Op iPhones: instellingen > schermtijd > bekijk alle activiteit > week)

• 0-59 minuten
  • 1 uur-1 uur en 59 minuten
  • 2 uur-2 uur en 59 minuten
  • 3 uur-3 uur en 59 minuten
  • 4 uur-4 uur en 59 minuten
  • 5 uur-5 uur en 59 minuten
  • 6 uur-6 uur en 59 minuten
  • 7 uur-7uur en 59 minuten
  • 8 uur-8 uur en 59 minuten
  • 9 uur-9 uur en 59 minuten
  • 10 uur-10 uur en 59 minuten
  • 11 uur-11 uur en 59 minuten
  • 12 uur-12 uur en 59 minuten
  • 13 uur-13 uur en 59 minuten
  • 14 uur-14 uur en 59 minuten
  • 15 uur-15 uur en 59 minuten
  • 16 uur-16 uur en 59 minuten
  • Meer

0 stemmers

5u echt belachelijk eigenlijk :smiling_face_with_tear: en is nog weinig boor mijn doen

3 likes

Ik heb ook echt veel! 8 uur

2 likes

Ik koop altijd het bovenste cadeau sowieso (indien mogelijk) want in mijn hoofd is dat hetgeen wat je het liefste wilt. Maar misschien is dat geen ongeschreven regel en heb ik dat gewoon zelf verzonnen.

3 likes

Ervaar jij seksuele synesthesie? Dus tijdens de seks of orgasme ook andere zintuigen worden geprikkeld door de opwinding

Dus zintuiglijke ervaringen die niet te wijten zijn aan daadwerkelijke prikkels voor dat zintuig
  • Nee, niet ervaren
  • Niet van toepassing
  • Ja, ik zie wel eens kleuren
  • Ja, ik ruik wel eens geuren
  • Ja, ik proef wel eens smaken
  • Ja, ik hoor wel eens geluiden

0 stemmers

Ik schaam me dood voor mijn schermtijd :sob: maar ik wilde mezelf nog wel even een klein beetje verdedigen dat het deels komt omdat ik met ASMR video’s in slaap val en m’n telefoon dan nog wel eens regelmatig een paar uur aan blijft staan terwijl ik al lang slaap. Dus vandaar zo hoog haha.

3 likes

We zijn gewoon verslaafd aan tiktok

3 likes

Dat ook :sob::sob:

3 likes

Ik heb ruim 6 uur schermtijd op mijn telefoon deze week, maar ik kijk ook nog eens minimaal 3 uur per dag naar series op mijn tv. En voor mijn werk tuur ik ook naar een beeldscherm. Echt veel schermtijd per dag eigenlijk

3 likes

Ik heb niet eens zo’n excuus :smiling_face_with_tear: Toch maar nieuwe hobby’s zoeken ipv scrollen op social media.

3 likes

Ja dit doe ik ook! Heerlijk.

3 likes

Hoe bedoel je dat je geen foto’s kunt plakken?
Dat gaat op dezelfde manier als op desktop alleen zit het pijltje onderaan.

1 like

Ik maak alleen een uitzondering voor het Nasa en ESA logo voor chill kleding. Verder ben ik logo vrij.

2 likes

Oja ik had helemaal niet aan nike sneakers gedacht. Want dat telt eigenlijk ook lijkt me? En dit type ik nu in een adidas trui lol. Maar die draag ik nooit buitenshuis.

1 like