Vind jij nike sneakers onder opzichtige kleding met logo’s vallen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind jij nike sneakers onder opzichtige kleding met logo’s vallen?
0 stemmers
Wow even los daarvan, deze nikes zijn echt zooo lelijk haha vind ik dan.
Welke sneaker zou je eerder dragen als dat moest?
0 stemmers
Vind jij deze man aantrekkelijk?
0 stemmers
Ik vind hem zo walgelijk maar volgens mij denkt hij ook echt dat hij naast geweldig, rijk etc. Ook heel hot is. Ja smaken verschillen maar what???
Mensenhandelaren zijn niet mijn type
Die onderste heb ik lang gehad maar ben ik helemaal klaar mee. Dan die bovenste maar. Met een lange zwarte pantalon zodat je alleen de neus ziet lijken ze me nog best chill.
Ja als je het zo bekijkt, ze lijken me wel best fijn lopen. Dat is zo’n sok model toch?
Ik weet niet. Is dat witte nou een gat waar je je sok doorheen ziet, of is dat een wit logo? Zou allebei wel even lelijk zijn trouwens, vandaar de lange broek.
Het is een logo. Het model is een soort sok model.
Omg een gat in de markt, sneakers waar je je sokken doorheen ziet. Of bestaat dat al?
Er brand licht maar er is niemand thuis.
Ja hij is dus bekend geworden via big brother?!?!? En ineens een kickbokser, de slimste persoon op de planeet, met het meeste geld ter wereld etc. Hoezo waar komt deze mafkees ineens vandaan?! Echt creepy. En alles wat hij zegt schreeuwt hij ook agressief uit. Kutkind. Zo allergisch voor dat soort mannen.
Hahaha die ga ik onthouden!
@Jumpsuit hahahahaha een kickbokser? Hij is toch 1 keer in de ring geweest om verslagen te worden?
Hahaha ja ik dacht who the heck is dit die ineens overal op tiktok en alles komt met zn vrouwonvriendelijke kutbek. Op wikipedia staat “voormalig kickbokser”.
Wie is dit dan in hemelsnaam?
Owww is dat die Tate. Jeetje hoop internetgedoe gemist zo te zien.
Het valt me nog mee dat niemand hem als darkside crush heeft
Wacht anoniem:
Andrew Tate aantrekkelijk
0 stemmers
Hij zei ook o.a. alleen als ik het een aantrekkelijke vrouw vind zou ik haar reanimeren. Ik bedoel, die gast moet echt aan het trollen zijn. En nouja ik hoop dat hij snel minder gezien wordt op social media want omg.
Ja er zijn filmpjes waar hij zich schijnt te verraden