Stel je persoonlijke vraag #39

Behalve als ik buiten (niet thuis) eet

3 likes

Ik ben in schok dat 50% niet z’n handen wast na het plassen.

Ik bedoel, we staan bekend als vies volk

Maar waaaaaarom dragen jullie daar actief aan bij? Was je handen goorlappen. @Bunnyslippers ineens snap ik jouw angst voor bacillen als DE HELFT VAN DE MENSEN HIER z’n handen niet wast na het plassen :face_vomiting:

30 likes

Jammer dat de poll anoniem is

5 likes

Ik plas niet over mijn handen. De reden dat ik het buitenshuis wel doe is omdat ik geen idee heb wat mensen in de wc hebben gedaan of dat ze hun handen wassen na het poepen.

8 likes

WE MOETEN DIt niet anoniem hebben!!!

• Ik kom er gewoon open en bloot voor uit dat ik mijn handen niet was na het plassen
  • Ik kom er gewoon open en bloot voor uit dat ik na het plassen alleen m’n handen onder water hou en geen zeep gebruik.

0 stemmers

1 like

Ik plas ook niet over mijn handen, maar ik zit wel met m’n tengeltjes aan de deurknop, de kraan, de doorspoelknop, het wc papier, ik veeg me af en hoewel ik mezelf dan via papier aanraak, zit ik toch soort van aan m’n geslachtsdelen.

Dus wassen.

14 likes

Maar ff betere poll dan doen:

• Ik was mijn handen NOOIT na het plassen
  • Ik was mijn handen ALTIJD na het plassen (zeep)
  • Ik was mijn handen ALTIJD na het plassen (alleen water of niet altijd met zeep)
  • Ik was mijn handen alleen als ik buitenshuis ben (met zeep want waarom zou je alleen water gebruiken)
  • Ik was mijn handen alleen als ik thuis ben (met zeep) (why?)
  • Ik ben niet zo precies in wanneer ik wel of niet mijn handen was
  • Er is vast nog een andere optie

0 stemmers

2 likes

En plassen onder de douche?

• Nee ew
  • Ja lekker
  • Gewoon nee

0 stemmers

Edit; en nog een keer niet anoniem
Plassen onder de douche?

• Nee ew
  • Ja lekker
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like

Ja maar thuis is dat allemaal brandschoon en ik raak mijn genitaliën niet aan zoals een man dat wel doet.

3 likes

Maar als je man dat wel doet dan is het toch niet brandschoon thuis? En krijg je nooit bezoek?

Snap de logica niet.

3 likes

het voelt wel een beetje raar om ‘ja lekker’ aan te vinken
meer een ‘ja, dont care’

6 likes

Die wast toch zijn handen?? Ik zou mijn handen viezer maken door aan het kraantje te draaien dan door niet te wassen.

En ik krijg zelden bezoek inderdaad, maar ik maak vaak van tevoren en erna de wc schoon want je weet inderdaad niet hoe goor andere mensen zijn.

Ik vraag me eerder af of jij je wc nooit schoonmaakt?

5 likes

Ik heb het vak microbiologie gehad tijdens mijn studie. Ik was m’n handen 25 keer per dag of zo :stuck_out_tongue:.

Never forget dat m’n collega bij het uitbreken van de coronacrisis zei “nee hù, nu moet ik zeker elke dag m’n handen gaan wassen”. :nauseated_face:

14 likes

Hahaha hoe draai je dit nou om dat wij handenwassers de viezerikken zijn?

Ik heb én een schone toilet en schone handen.

24 likes

Hoezo zou ik mijn wc nooit schoonmaken als ik mijn handen was? Het kan toch ook én én

Ik bedoelde dat je man met z’n vieze vingers toch ook doortrekt, tenzij hij eerst z’n handen gaat wassen maar dan maak je het kraantje vies dus dat lijkt me sowieso onwaarschijnlijk.

3 likes

Ik verstijf ook altijd als ik ik een openbaar toilet iemand zomaar zie weglopen zonder de handen te wassen :woozy_face:

7 likes

Misschien spoelen we de wc wel nooit door

1 like

Kom er nou maar gewoon voor uit dat je een goorlap bent, Nefertitty.

4 likes

Bij plassen onder de douche ben k bang dat mijn hoofd/ blaas bij een flinke regenbui denkt laat maar lopen! :joy:

Ik las dus laatst wel dat als je standaard plast onder de douche je inderdaad op bejaarde leeftijd (wanneer je misschien niet altijd meer even scherp bent) al bij het geluid van stromend water kan gaan plassen omdat je dan zo geconditioneerd bent.

4 likes