Luister jij ‘gecancelde’ artiesten?
- Nee daar ben ik principieel in
- Nee maar dat is omdat ik toevallig gewoon niet van die muziek hou
- Ja sorry soms
- Ja sorry vaak
- Ja maar heb er geen schaamte in
0 stemmers
Luister jij ‘gecancelde’ artiesten?
0 stemmers
Ik heb één hele foute uitzondering: r.kelly
Edit; ben ook een sucker voor chris browns With You
Blijkbaar ben ik in de minderheid maar ik vind het echt raar. Ik zou even bellen eigenlijk beter vinden, dan laat je extra motivatie zien zonder gelijk zo opdringerig te doen.
Voor zover ik weet luisterde ik al niet naar artiesten die nu gecanceld zijn. Zelfs mijn muzieksmaak wordt bepaald door mijn enorme mensenkennis.
Haha ik zat laast bij iemand in de auto die zei dat ze ECHT niet begreep waarom mensen nog naar Lil Kleine luisteren om vervolgens een playlist van Chris Brown aan te zetten. Ik vond het extra ironisch omdat ze beiden zijn gecanceld om een vergelijkbare reden ook.
Ik zet r.kelly niet zelf op maar als het ergens opstaat bler ik wel hard mee.
Ja dat is wel een Dilemma!
Edit: onee shit dat is Nelly & een andere Kelly
Allebei helemaal niet gecancelled bedoel je
1% van Bilal Wahib… judge me
sorry maar 501 van Bilal is echt
Nou eigenlijk niet, maar ik vind dat er artiesten niet gecancelled zijn die dat wel hadden moeten zijn die ik wel luister. Ik luister regelmatig The Beatles en John Lennon was ook geen lieverdje.
Ik heb dat met Tigers
Ik heb in juli nog weer geschuiveld (1e klas zweetokselsvibe) op r. Kelly want mn vriend vind hem zooohooo geweldig. Als hij 1 keer in de zoveel tijd een nummer van hem erop wil zetten oke. Im done talking. Ik zet zelf altijd Michael jackson op, zal ook niet iedereen oke vinden.
Los van of hij een vieze gore hufter is ja of nee, vind jij de muziek van r.kelly mooi? Mn vader vond het ook altijd zo wauwie, ik heb er nooit wat mee gehad.
0 stemmers
Ik heb best veel (vroege) Kanye in mijn afspeellijsten.
Mooi nee want ik hou niet van zijn ballads zoals i believe i can fly/worlds greatest/etc
Maar goed ja: Snake, I’m a flirt, burn it up, thoia thoing zijn echt onmisbare nummers vind ik. En mijn grootste liefde Do what u want met Lady Gaga. Is het enige LG nummer dat ik echt supergoed vind, maar ze heeft het (begrijpelijk) verwijderd en vervangen door een versie met Christiana A. die echt heel matig is.
Over tranen in mn ogen gesproken, mn moeder ging mij persoonlijk vertellen dat Michael jackson was overleden. Gelukkig voordat ik het van vrienden oid kon horen. Ze zegt nu , je leek wel verstijfd, ik zei he le maal niks. Toen liepen mn ogen helemaal vol. Toen zei ik “had hij pijn?” Wtf haha FUCK r. kelly echt omg michael always always ALWAYS. Ik hou van hem hahahahaha
Nee alleen maikul. Nee maar ik vond en vind hem nog steeds geweldig, laat mij
Ik kreeg dan gewoon dubbel straf hoor
Een week op school nablijven = 2 maanden huisarrest
Oooh waarom wordt zij gecanceld
(Oke ik kan het googlen maar geen zin)