Stel je persoonlijke vraag #39

Nou eigenlijk niet, maar ik vind dat er artiesten niet gecancelled zijn die dat wel hadden moeten zijn die ik wel luister. Ik luister regelmatig The Beatles en John Lennon was ook geen lieverdje.

Ik heb dat met Tigers

7 likes

Ik heb in juli nog weer geschuiveld (1e klas zweetokselsvibe) op r. Kelly want mn vriend vind hem zooohooo geweldig. Als hij 1 keer in de zoveel tijd een nummer van hem erop wil zetten oke. Im done talking. Ik zet zelf altijd Michael jackson op, zal ook niet iedereen oke vinden.

1 like

Los van of hij een vieze gore hufter is ja of nee, vind jij de muziek van r.kelly mooi? Mn vader vond het ook altijd zo wauwie, ik heb er nooit wat mee gehad.

• Ja
  • Nee
  • Mwah wel oke

0 stemmers

3 likes

Ik heb best veel (vroege) Kanye in mijn afspeellijsten. :grimacing:

1 like

Mooi nee want ik hou niet van zijn ballads zoals i believe i can fly/worlds greatest/etc

Maar goed ja: Snake, I’m a flirt, burn it up, thoia thoing zijn echt onmisbare nummers vind ik. En mijn grootste liefde Do what u want met Lady Gaga. Is het enige LG nummer dat ik echt supergoed vind, maar ze heeft het (begrijpelijk) verwijderd en vervangen door een versie met Christiana A. die echt heel matig is.

8 likes

Over tranen in mn ogen gesproken, mn moeder ging mij persoonlijk vertellen dat Michael jackson was overleden. Gelukkig voordat ik het van vrienden oid kon horen. Ze zegt nu , je leek wel verstijfd, ik zei he le maal niks. Toen liepen mn ogen helemaal vol. Toen zei ik ā€œhad hij pijn?ā€ Wtf haha :joy: FUCK r. kelly echt omg michael always always ALWAYS. Ik hou van hem hahahahaha

11 likes

Ewww meid. Love yourself.

7 likes

Nee alleen maikul. Nee maar ik vond en vind hem nog steeds geweldig, laat mij :cry:

3 likes

Je (wel of niet bestaande kind, I don’t care) kind krijgt straf op school omdat het zich heeft misdragen.

• Ik ga er vanuit dat de leerkracht de waarheid spreekt en spreek mijn kind aan
  • Ik ga verhaal halen op school
  • Ik ga volledig Glenda B. op school want mijn kind doet niks verkeerd

0 stemmers

Ja goed punt. Dat het dat de volgende keer niet meer moet doen ofzo?

1 like

Ik kreeg dan gewoon dubbel straf hoor
Een week op school nablijven = 2 maanden huisarrest :sob::+1:t3:

4 likes

Oooh waarom wordt zij gecanceld
(Oke ik kan het googlen maar geen zin)

Mijn moeder zei altijd als zij door mijn school werd gebeld: ā€˜ik bel school toch ook niet op als jij thuis je bord niet leeg eet’.
Ze was niet echt van het disciplineren :joy:

13 likes

Op een schaal van 1 tot 10, hoeveel heb jij t gevoel dat je ā€œgeleefd wordtā€?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

En nog eens voor t gemiddelde

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik had op ellegirl een hele tijd ā€œtake your diamonds and throw em up like ur bulimicā€ uit Diamonds from Sierra Leone in mn handtekening en daar kreeg ik heel vaak commentaar op omdat dat niet cool was voor mensen met een eetstoornis maarja sorry die line slapt

4 likes

Geen urenlange betogen oid, maar als ik vind mijn werk (grotendeels) leuk, en ik vind het altijd leuk om aan mensen uit te leggen, dus als mensen ernaar vragen vertel ik er graag over. En ik ga buiten werk ook best veel om met (ex-)collega’s (mijn team lead is zelfs een van mijn beste vriendinnen), dus dan praten we meestal ook wel veel over werkgerelateerde dingen

1 like

Ik zing nog elke keer per ongeluk mee met dochters van Marco Borsato en sla mezelf dan figuurlijk voor mijn kop.
Of moet ik naar het opbiechttopic topic?

Maar omg michael jackson heeft zelfs nog in de meeste gevaarlijke sloppenwijken/(favelas eigenlijk) clips in brazilie opgenomen. Echt mn hart gaat zo snel, hoe kan een r. Kelly beter zijn. Ook al zijn nummers zijn gewoon van zoveel meer waarde dan die troep die r .kelly uitkraamt.

Maar oke ik ben dus blijkbaar nog wel steeds ā€œfanā€ van een artiest.

Ben jij fan van iemand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik kan nooit meer hetzelfde naar jou kijken nu ik weet dat je een Michael Jackson stan bent :smiling_face_with_tear:

12 likes