Hahahahha
Moet altijd zo lachen om jouw polls, wie heeft er nu ook gezegd dat R.Kelly beter is?
En hoe passen die sloppenwijken in het verhaal??
Ja ik ga hier geen " kiezen" poll aanmaken, dan wordt ie weer verplaatst naar het " je moet kiezen" . Iedereen weet zelf gelukkig wel dat Michael Jackson beter is.
Ik ben zo benieuwd hoe jij in het echt bent
Maar diegene heeft geen video in sloppenwijken opgenomen? Moet ik diegene nu unstannen?
Help!
Maar wat doet dit er toe? Wat is het belang van deze mededeling, dat hij daar clips heeft opgenomen?
Oh , hmm, ik niet naar jou
Auch
Th3eeenksxx
Michael Jackson
Ook het steunen van mede celebs die een (of meerdere) van deze dingen hebben gedaan
Koester jij snel wrok naar medeforummers als ze je een keer ergens (fors) op aanspreken, misschien wel enigezins beledigen of een stevige discussie met je voeren ten nadele van jou?
- Ja best wel, vergeet dat niet snel en ik ga je ook anders bekijken
- Nee dat maakt me niet uit, na een paar posts ben ik dat alweer grotendeels vergeten
- Medium, zal er niet door naar tegen je gaan doen maar wel andere mening over je
0 stemmers
Maar John Lennon is dood en verdient er niet meer aan. Ik ben zelf van mening dat zolang de gecancelde artiest nog eraan verdient, luister/kijk ik niet naar zijn/haar/hun werk.
Azealia Banks offerde toch kippen in de kast onder haar trap.
Miss dat ik de eerste week geen posts like maar daarna is alles weer goedđ
Absoluut, kan haar niet meer met dezelfde ogen bekijken nu. Alles is veranderd.