Stel je persoonlijke vraag #39

Oh ja, en we hebben hier toch ook een Lost Prophets stan op het forum zitten? Dat je dat uberhaupt toe durft te geven…

1 like

Spreek jij forummers wel eens fors toe?

• Nee dat laat ik liever iemand anders oplossen
  • Nee want boeit me niet als iemand iets stoms/doms zegt
  • Alleen als niemand anders het doet
  • Ja en ik neem hier ook wel het voortouw in
  • Anders

0 stemmers

1 like

Niemand verdient aan Spotify/YouTube dus die streams maken eigenlijk vrij weinig uit.

2 likes

Ik sta erbij en kijk ernaar :popcorn:

3 likes

Ik blijf echt forever fan van de muziek van Kanye. Ik luister sommige albums wekelijks en bij elk album heb ik weer een andere associatie. Hoe ik me voelde toen dat album uitkwam, naar wat voor feestjes ik toen ging etc. Of bij sommige albums helemaal zo’n nostalgisch gevoel van hoe ik stiekem alleen naar zijn concert ging toen ik 15 was en hoe hypeddddd ik was als er een nieuw album uitkwam. Ik weet dat hij nu nare shit zegt en doet maar ik negeer het gewoon :sob:

6 likes

Had jij de vrouw in kwestie geholpen? En denk je dat hasr gevoel dat het een poging tot sex trafficking is klopt?

• Nee sws niet
  • Ja denk het wel
  • Lijkt mij een grote kans dat dit sex trafficking is
  • lijkt mij niet waarschijnlijk dat dit sex trafficking is

0 stemmers

1 like

Heb niet het gevoel dat ik mensen “fors” aanspreek maar heb wel eens iets tegen iemand gezegd en heb wel mijn forumheuvels

2 likes

Eigenlijk alleen als het standpunt in die discussie teringdom is

3 likes

Vaak dus?

10 likes

Ik ben soms nog wel verdrietig dat er veel over mij werd geroddeld maar wrok, nee. En ik weet niet precies wie er allemaal bij betrokken zijn/waren dus tegen wie moet ik wrok koesteren.

14 likes

Het komt wel eens voor😂

1 like

Door mensen van dit forum? Jezus wat kinderachtig van die mensen zeg

6 likes

Gebeurd volgens mij best vaak

2 likes

In de lounge toch?

4 likes

Je moest eens weten hoeveel app groepen er zijn naast dit forum 🫠

Niet dat ik daar in zit natuurlijk

2 likes

Ja, klopt. Er zijn wel eens mensen die me dat dan vertellen en dat ik even op mijn woorden moet letten. Ben ook ongeveer een half jaar weg geweest van het forum dit jaar. Maar nu is het weer rustig.

10 likes

Ik snap dus nog steeds niet of dit echt iets is of gewoon een verzonnen fenomeen

1 like

Ik heb zo mijn vermoedens

3 likes

Geen wrok maar ik onthoud wel de mensen die mij in een discussie gewoon niet lijken te wíllen begrijpen, mij woorden in de mond leggen of gewoon niet begrijpend kunnen lezen. Dat zie ik ze dan later weer bij een ander doen en dan kan ik weer door met mijn leven.

8 likes

Het is beiden eigenlijk

4 likes