Ik snap 'm niet
Ehm dat heeft hij wel, feit.
Roddel jij over andere forummers?
- Neeeee ik zou niet duuuurveeeeen
- Ooit gedaan, maar ik ben tegenwoordig heel braaf
- Ja weleens, maar ben er niet trots op
- Ja weleens, het doet me niet veel
- Ja natuurlijk. Roddelen is mijn lust en leven
0 stemmers
Nee mijn faves zijn niet in een sloppenwijk geweest
Ik zou wel durven, ben nie bang, maar gebeurt hier toch niks roddelwaardigs?
Oh ik heb het in de appgroep weleens over andere forummers. Zo van: “die is ook weer lekker bezig vandaag.”
of
“Dat is een trol.”
Niet hele theoriën oid.
Ok laat maar, dat van die trol is natuurlijk wel een wilde theorie
Ik zit in geen app groep dus de kring waarmee ik kan roddelen is dan ook wel wat kleiner. Ik ga niet een medeforummer via instagram benaderen om te zeggen: ‘nou die poll van Jumpsuit slaat weer helemaal nergens op’ ofzo.
Dus misschien een gebrek aan gelegenheid
Niet persé ‘ik zou niet durven’, maar ik zou echt geen idee hebben waarover en ik vind het nogal kinderachtig.
Oh en ik zit ook niet echt in actieve app groepen ofzo. En ik heb maar 2 mensen van het forum in het echt gezien (allebei heel gezellig!!!) dus het is ook niet alsof ik veel mensen ken hier in het echt om mee te roddelen.
Denk je dat jij ooit besproken bent in een appgroep/door andere forummers?
- Ja sws, over meerdere dingen
- Nee sws niet ben niet interessant
- Misschien door een paar dingetjes, maar misschien ook niet
0 stemmers
Uiteraard bitchesss
Ik heb van de mol gehoord dat ze het wel eens over jou hebben in De veilige moeder appgroep.
Ik wel
Heb jij wel eens geroddeld over de mensen die hier stemmen dat er sowieso niet over hen gepraat wordt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja eens @Luzarl
Ik ken je natuurlijk niet, maar ik vind je altijd heel sterk en zeker overkomen voor iemand van je leeftijd en ik denk dat het juist je kracht is dat je zo open bent. Fuck die mensen die dan voor jou gaan bepalen hoe jij moet zijn.
Dat is best een prestatie.
Ben nu wel benieuwd naar aanleiding waarvan?
Hehhhh hoe heb ík dit gemist
Je weet heus nog wel waar we het over gehad hebben.