Stel je persoonlijke vraag #39

Nee daar was jij bij. De moeder appgroep. Met de mol weet je nog

3 likes

Nee, maar meer omdat jullie mij te weinig boeien om over te roddelen. Zoveel headspace geef ik dit forum ook weer niet

3 likes

Haha volgens mij heb ik nog nooit met jou geroddeldmt.

1 like

Was ook nie serieus ik roddel nooit, ben too good for this world.

Looool ohhhja toen zei ik dat er een mol was en die was er helemaal niet haha, vond mezelf toen weer heel grappig.

Volgens mij heb ik met zoveel mensen mot gehad trouwens maar zoals je merkt kan ik het zelf niet onthouden dus iedereen is :sparkles::dizzy:vergeven :sparkles::dizzy:

6 likes

Ik ben een autist, ik kan niet liegen :innocent:

3 likes

Er werd gevraagd naar ervaringen van ouders met mentale problemen. Ik reageerde met mijn ervaring als kind. Aantal moeders binnen zw&kind gingen helemaal over de piss want hoe durf je te zeggen dat het als ouder slim is om eerst aan je mentale problemen te werken. Toen gingen er een aantal samen in een appgroep want de veilige sfeer was verstoord (?) door ons, toen was er een mol in die appgroep. Idk, het was warm, volgens mij waren er wat mensen overhit.

19 likes

Dit klinkt zo cryptisch.

Oh jaaaa!
Die mol :joy:

De grap is er was geen mol. Iemand zei voor de grap iets over een appgroep omdat die er gewoon zijn op t forum. En toen riep een van die moeders uit die groep gelijk “Dr is een mol we zijn verraden” terwijl die er dus niet was en ze zichzelf gewoon hadden verraden.

21 likes

HHaha ik kreeg toen allemaal DMs over wie de mol was en ik moest me zo inhouden om niet gewoon een random account te beschuldigen, maar heb het netjes genegeerd.

8 likes

Maar waarom dan zoveel niet-moeders in een moeder appgroep??

Oja! Er gingen toen ook nog allemaal mensen random hun accounts verwijderen want die waren zogenaamd weggepest

11 likes

Neehee.

2 likes

Ik snap er niks van
Voor mijn tijd

2 likes

Nee die waren in het topic.
Er werd een vraag gesteld en @kali reageerde toen heel normaal. Maar niet-mommy’s moeten hun mond houden

1 like

Nee ook niet haha. Er onstond drama op t forum waar niet moeders iets zejden in het moeder topic. En daardoor hadden die moeders een moeder app gemaakt. Ik denk dat je t nog terug kan vinden weet alleen niet waar je op moet zoeken

2 likes

Vanaf hier kan je het lezen, maar er missen Posts omdat dus iemand haar account had laten verwijderen maar nog wel een paar laatste Posts kwam praten en diegene begon dus over een mol.

@Soy.peor letterlijk gevonden omdat jij me dit gedmt had hahahaha so reliable jij

3 likes

Ik snap het wel! Want @Luzarl deelt soms hele persoonlijke dingen en ze is niet echt anoniem dus kan me wel voorstellen dat mensen dan denken van hou dat even voor je of denk even na of je dat wilt delen.

1 like