Stel je persoonlijke vraag #39

Om zich meteen weer voor te stellen als ‘hee ik ben het, de moeder van M’ :joy::joy::joy:

7 likes

Thanks. Nooit verwacht dat dát het topic is waar je naartoe moet voor sensa.

2 likes

Ja als je daar een ava ziet waarvan je weet hmm die heeft niet zoveel met kinderen dan moet je snel zijn.

10 likes

Love de James Corden AMA die zo hard backfirede

The flip-side: Some people had some sensible questions, but not many of them did

4 likes

ik heb geen idee of er componisten gecanceld zijn, waarschijnlijk allemaal
maar eigenlijk geloof ik niet in het cancelen van artiesten, het werkt toch niet (kanye zal ook niet plots arm worden nu hoor)

1 like

Waarom ben je boos @Sjern ?

1 like

Verveel je je op dit moment?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

1 like

Omdat ze per ongeluk dat boze gezichtje heeft aangeraakt met scrollen

24 likes

Ik verveel me nooit :flushed:

3 likes

Krijg jij koopdrang van het show je aankopen topic?

• Ja regelmatig
  • Alleen wanneer ik in een beïnvloedbare bui ben
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

Haha, exact! @kika gebeurt te vaak.

1 like

Mijn smaak is echt superieur aan vrijwel alles wat daar gepost wordt. Dus nee, ik kom nooit in de verleiding.

12 likes

Ik ben echt heel beïnvloedbaar, maar ben ook heel goed in het onderdrukken van koopimpulsen. Ik ga dan drie uur zoeken naar de beste aanbieding voor de mooie jas of de leuke stoel, en vervolgens sluit ik al mijn tabbladen en ga naar bed :grin:

@Sjern @Alicante Dat vermoedde ik al, was niet echt een serieuze vraag :smile:

10 likes

Ik dacht vandaag nog aan jou toen ik in de h&m zat te scrollen. Toen dacht ik nee lula zou ook geen slechte kwaliteit h&m trui kopen. En toen wilde ik op zalando gaan zoeken naar kasjmier maar onderweg naar de site was ik alweer afgeleid

6 likes

Ik zie niet vaak iets wat ik zelf zou willen kopen, maar ik raak wel getriggerd om sneller weer even bij een webshop te gaan kijken.

1 like

Maar goed dat Lula niet in het kinderaankopen topic komt he Karl :face_with_hand_over_mouth:

Ze zou niet trots zijn nee 🫠

Ja! Ik heb niks met voetbal maar roen ik een vriend had die dat vaak keek, kreeg ik altijd pushberichten van de tussenstanden. Nu jaren later hoef ik het maar over ajax te hebben of het schiet weer omhoog. Heel weird! Haha

Late to the party wss (ben bij aan het lezen).
Maar idd, eens met wat je zegt. Genezen (of niet) heeft niks met strijd/winnen/verliezen te maken en ook niets met of je positief bent of niet.
Ook zovaak gehoord: ja gelukkig ben je er positief onder. Hoe weet jij dat dacht ik dan? Alleen omdat ik niet alles huilend sta te vertellen? Nou als er iemand niet positief was ben ik het wel. Ik kon (kan) dingen vertellen, zonder daar wat bij te voelen, omdat ik een gigamuur heb opgebouwd. Dus ik kan van de buitenkant heel mooi weer spelen en heel goed vertellen wat jij wilt horen, maar positief blijven zat er vanbinnen niet in nee.

En strijd voelt zo als een wedstrijd en alsof je een keuze hebt om er aan mee te doen (en ja die heb je ergens), maar wat is het alternatief. Alsof je kiest voor behandeling, voor mij voelde kiezen alsof ik dan blij moest zijn met behandeling. Slaat nergens op, want het heeft zoveel gevolgen nu nog en bijwerkingen (mentaal en fysiek). Alsof ik daarvoor gekozen heb en blij moet zijn dat ik “de strijd heb gewonnen” :woman_facepalming:t3: ik heb niks gewonnen, ik heb het overleefd, dat is heel wat anders voor mijn gevoel. En gelukkig maar, alleen niet zonder (heftige) gevolgen en een trauma.

Ik las ooit een stuk tekst van iemand die het zo mooi verwoordde. In het kort kwam het hier op neer:
“Ogen op de prijs, maar ja die prijs is zo oneerlijk. Iedereen heeft het al: je vrienden, je buren. De prijs is het leven. Het voelt alsof je maanden hebt gespaard voor een nieuwe telefoon, extra diensten op je werk gedraaid, de auto van je ouders gewassen. Eindelijk heb je je nieuwr telefoon en dan pakt iemand hem van je af en zegt: nog eens 100 uur extra werken en dan krijg je hem. Zo oneerlijk voelt het”.

En sorry voor het hele lange verhaal, na 300 berichten :woman_facepalming:t3:

32 likes

Oh daar zit ik echt verschrikkelijk mee :rofl:, vooral van @vitaminwater , zo belangrijk. Jesus christ.

Ik ken jullie niet en ik wil jullie niet kennen. :innocent:

Als je echte real life vrienden hebt, roddel je daar vaak mee over andere real life vrienden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes