Ik vond dat moment echt hét bewijs dat gewoon veel moeders het niet aankunnen dat ze soms ook worden aangesproken op hun gedrag en gewoon in monsters veranderen. Het waren bijna van die stereotype mensen uit de luizenmoeder.
Het is toch nu geen winter. 18 graden gisteren. Of woon jij niet in NL/BE?
Vind roddelen een groot woord. Ik bespreek wel vaak vriendin a met vriendin b. Dan is het: heb jij die nog gezien? Ja, en dat was zo en zo en zo. Dit en dit speelt er. ‘Oh wat fijn’ ‘oh wat erg’
Ik mis echt totaal over welk moment het gaat
Wordt hierboven ergens gelinkt, volgens mij door @Zemraluani of @Sjern.
Ik denk trouwens dat dit voor veel mensen eerder de druppel was dan dat het het begin was.
Nee klopt, ik bedoelde het ook meer in het algemeen, mannen die straks in de winter of vorige winter korte mouwen dragen/droegen. Wbt die collega… qua temperatuur is het nu nog niet heel raar idd maar wel opvallend tussen alle lange mouwen.
Dit geldt toch voor de meeste mensen? Niemand vind het leuk om aangesproken te worden op zijn gedrag.
Deze hele rel is gelukkig grotendeels langs me heen gegaan omdat ik niet in het members only gedeelte zit.
Nou, eigenlijk werd er niemand aangesproken. Iemand stelde een vraag over kinderen krijgen wanneer je zelf psychische issues hebt en twee mensen reageerden daar op vanuit hun ervaring als kind van zo’n ouder en dat werd ze niet in dank afgenomen want dat was niet het antwoord dat men wilde horen.
Heb jij weleens meegedaan aan een obstacle run?
- Ja, was leuk
- Ja, eens en nooit meer
- Nee, wil ik wel ooit nog doen
- Nee, mij niet gezien
0 stemmers
Altijd leuk als mensen een vraag stellen waar ze eigenlijk het ideale antwoord al op hebben bedacht.
- Krokante handdoeken
- Zachte handdoeken
0 stemmers
Een collega kwam met het idee om als teambuilding mee te doen aan een mud run en dan ook direct iets van 10-15 km LOL geen idee wat zij voor zich ziet hoor maar ik wil gewoon lekker eten en drinken en misschien een kleine activiteit zoals kleien of weet ik wat niet fucking 10 km gaan rennen???
Ik zou dan nog liever zo’n whipe out willen doen. Hebben al jou collega’s zo’n goede conditie? Ik heb een team met enkel jonge meiden, goede conditie, maar zou echt geen mud run voorstellen. Tenzij je in de sportbranche zit oid.
Heb jij een paspoort?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
- Ik heb er meer dan één
- Anders
0 stemmers
Zachte voor mijn haar en gezicht. Harde voor mijn lichaam.
Wij gingen een tijdje terug met z’n allen lasergamen, dat is denk ik ook meteen de max qua wat ik voor sportiefs met mijn collega’s zou willen doen haha.
Ik praat wel eens met vrienden over andere vrienden die er niet bij zijn, maar nooit op een slechte manier.
Ooh dit hebben wij ook eens gedaan met collega’s en vond het zo vet! In een bos, dus we konden het gebied zo groot maken als we wilden en was uiteindelijk best een sportieve activiteit
Krokante handdoek klinkt voor mij alsof een puberjongen zich heeft uitgeleefd .
Ja toen ik er wat langer over nadacht walgde ik ook een beetje