Het is een verjaardag… Denk echt niet dat hij haar vol op dr bek gaaf pakken. Het is uit om een reden.
Nee, slechts drie keer een zoen
Gezicht naar de knop maar mijn douchegordijn is rechts van de douche ipv achter mij.
Bij deze de vegetarische menukaart van elk generic restaurant, scheelt weer tijd
– pompoenrisotto
– paddenstoelenrisotto
– geitenkaassalade
– bietenburger
Oja, of een hoopje ‘vergeten seizoensgroenten’, ook leuk
In tijdens de lunch natuurlijk een broodje met hummus en gegrilde groenten.
wist je dat ‘ik beveel iedereen aan hier rekening mee te houden als het mogelijk is voor hen’ een simpele
is, zoals het zichzelf omschrijft, naar mogelijkheid is en
?
Ach het is beter dan wat het vroeger was (als je geluk had en er überhaupt een vega optie was), namelijk:
- vegetarische lasagne
Quiche met paddestoelen (uitgedroogd)
Ik kom dit echt nooit tegen eigenlijk
Nou dan heb je geluk
Tegenwoordig zie je het idd niet meer zo vaak, maar vroeger was dit zo vaak de vega optie (ligt vast ook aan de regio). Zelfs in restaurants die verder geen italiaans eten hadden.
Oh ja, hoe kon ik de quiche vergeten! Meestal prima hoor, daar niet van, maar echt geen zin in als ik uit eten ga.
Daarom ga ik ook niet (meer) naar dat soort restaurants
Stel: je beste vriendin (of vriend natuurlijk) moet door een vervelende gebeurtenis plotseling haar huis uit. Ze heeft wel een nieuwe woning gevonden maar kan deze pas over 4 maanden betreden. Je hebt een extra kamer over in je huis dus biedt aan dat ze daar kan verblijven. Zou je hier geld voor vragen?
- Alleen onkosten voor gas/water/licht etc.
- Ik zou haar wel mee laten betalen aan de huur/hypotheek
- Ik zou hier niets voor vragen
- Deze situatie is echt ondenkbaar voor mij ik zou haar nooit opvangen
- Anders
0 stemmers
Het liefst zou ik niks vragen maar ook mijn gasrekening is helaas omhoog geschoten
Zou niets vragen, maar zou wel fijn zijn als diegene af en toe wat bijlegt voor de boodschappen oid.
Ik heb ook ingevuld dat ik niets zou vragen, maar onder onkosten zie ik in dit geval niet boodschappen, want alle zaken rondom het huis zou ik anders net zo goed betalen, maar de boodschappen verdubbelen natuurlijk wel en daarom lijkt het me logisch die kosten te delen.
Behalve natuurlijk als die vriendin ook echt op financieel gebied een probleem heeft, maar dat lijkt in dit voorbeeld niet te zijn.
Ja of af en toe kookt of schoonmaakt zodat ik dat niet hoef te doen
Ja die optie had ik niet bijgevoegd want de boodschappen verdelen leek me wel vanzelfsprekend eigenlijk, geld is bij deze persoon inderdaad ook niet echt het probleem.
Hè?