Stel je persoonlijke vraag #39

Ik vind het gewoon wel empathisch als de mensen die niet reizen in ieder geval beseffen dat het die ander geld kost om te reizen en dan spontaan soms de drankjes of de boodschappen betalen of weet ik veel wat. Maar dan zonder dat dat per se besproken moet worden of er een punt van moet worden gemaakt

8 likes

Ik heb gekozen voor ā€˜gierig van hen’. Ik vind het niet per se gierig, maar wel iets waar je rekening mee kunt houden. Ik weet niet hoe vaak deze groep afspreekt, maar als het maandelijks is, tikt het behoorlijk aan. Ik zou het dan iig wel een keer benoemen dat je door het reizen dubbel zoveel betaald als de anderen :woman_shrugging:t2:

1 like

Ja maar dan ben je wel de Sjaak als ze met z’n 5en naar jou komen :cold_face::money_with_wings: Mag je zo 250 euro aftikken.

4 likes

Normaal gaan pakketjes rechtstreeks naar pakketpunt als we niet thuis zijn, de keren dat we voor elkaar een pakket moesten aannemen zijn op een hand te tellen.

1 like

Aannemen en zelfde dag ophalen prima, maar vaak staat het dagen later nog in m’n gang en haat ik het idee dat 3 verschillende buren elk op een ander moment kunnen aanbellen. Net wanneer je op de plee zit of onder de douche staat of in een meeting zit.
Als ik zie dat een buur thuis is, breng ik het liefst het pakket naar ze toe. Dan is die ā€œwanneer zullen ze aanbellenā€ ā€œonrustā€ tenminste weg.

8 likes

Voor de mensen die toen een forum badje hebben gekocht.

• Ik gebruik hem nog steeds
  • Ik gebruik hem heeeel soms nog
  • Ik gebruik hem nooit meer

0 stemmers

1 like

Voor buren in mijn portiek, geen probleem dan gooien ze het gewoon beneden neer. Voor buren daarbuiten beetje onhandig, want geen idee wie het zijn en wanneer ze zouden komen + soms neem ik het dan aan en dan komen ze het ophalen als ik er niet ben dus moet een van mijn portiekburen open doen

2 likes

Ik probeer mn pakketjes op werk te latrn bezorgen (bestel af en toe wat prive), collega rn baas doen dat ook. Baas merkte dat laatst op dat als er pakketjes komen ze altijd voor mij of collega zijn (wetken met 30 personen ofzo). Ja of voor jou zei ik :joy:
Service is dan wel dat ze altijd door de conciƫrge in de klas worden gebracht. Letterlijk tot de deur service haha

3 likes

Ik gebruikte hem een keer per week. Maar heb nu een echt bad. Forumbad gaat naar een vriendin van mij toe.

2 likes

Vind het op zich geen probleem, maar andersom neemt niemand iets voor ons aan… Terwijl het misschien 2 keer per jaar voorkomt dat ik iets bestel wat niet meteen bij een pakketpunt geleverd kan worden.

1 like

Hmm, goede. Alhoewel in deze situatie iedereen dicht bij elkaar woont en hoogstwaarschijnlijk samen reist en je dan niet 5x de kosten hebt. Met mijn vriendinnen zou ik het in ieder geval bespreekbaar maken en ik weet dat zij dat andersom ook doen.

1 like

In bad gaan bleek toch niet mijn ding te zijn, dus ik heb 'm via marktplaats weer verkocht.

1 like

Als je in een hotel verblijft en ze brengen je koffer voor je naar de kamer (of willen dat doen).

• Leuk, is fijn/makkelijk/luxe/goede service
  • Ongemakkelijk, ik doe het liever gewoon zelf
  • Anders namelijk…
  • nvt/ik kom nooit in hotels/heb nooit een koffer bij me

0 stemmers

3 likes

Gisteren nog in geweest onder werktijd
#forumtrendscombined

15 likes

Ik heb me altijd af gevraagd of dat nou wel echt lekker zit? Is toch heel krap? Is t dan nog wel een relax-zen moment of is t gewoon functioneel Ik wil in bad? Zoveel vragen nog steeds

2 likes

Ja same. Ik ging er minimaal 1 keer per week in, maar sinds de zomer probeer ik toch op mijn heet waterverbruik te letten en ga ik er veel minder in :frowning:

2 likes

Ik doe de deur niet open als ik niemand verwacht :joy:

3 likes

Maaaaar waaaat als Gaston opeens voor je deur staat? :scream:

1 like

Dan heeft hij het verkeerde adres want ik doe nergens aan mee, dus bespaar ik mezelf een hoop teleurstelling :smile:

1 like

Gezien jij een Disney fanaat bent, dacht ik dat je over Gaston van Belle & het Beest had :woman_facepalming:t2:

8 likes