Je mag in totaal 2 soorten gerechten kiezen van een menu, wat neem je?
Gerecht 1:
- Voorgerecht
- Hoofdgerecht
- Nagerecht
- Kaasplankje
0 stemmers
Gerecht 2:
- Voorgerecht
- Hoofdgerecht
- Nagerecht
- Kaasplankje
0 stemmers
Je mag in totaal 2 soorten gerechten kiezen van een menu, wat neem je?
Gerecht 1:
0 stemmers
Gerecht 2:
0 stemmers
Als ik mn hele leven alleen nog maar voorgerechten en kaasplanken mag eten ben ik echt gelukkig
Mensen die geen toetje kiezen vertrouw ik niet
Mensen die een dessert een toetje noemen vertrouw ik niet
Vind âdessertâ echt overdreven luxe klinken voor 2 bolletjes ijs of een taartje.
In een michelinrestaurant is het misschien een dessert, maar wat ik meestal eet zijn toetjes.
Ja, we hebben een woord voor de middencategorie nodig.
Hier denk ik aan bij toetje:
En hieraan bij dessert:
Hoevaak strijk jij ongeveer je kleding?
0 stemmers
Enige keer toen het awkward was, was toen ik aan het backpacken was en mân moeder me twee nachtjes Hilton had gegeven en ze daar per sĂ© mijn enorm stoffige backpack wilden tillen naar mân kamer.
Toen had die man m op zân schouder geheven en toen ie m afdeed was zân hele pak stoffig en vies. Dat vond ik toen wel echt super lullig, maar hij stond er echt op (had m wel fooi gegeven maar toch)
Iets als ânagerechtâ?
Heb jij wel eens iemand in zân/haar/hun gezicht geduwd?
0 stemmers
Met 5 in 1 auto ? Oké moet wel 1 van die 5 de beschikking tot een auto hebben, maar dan kan je de kosten wel splitten
Met een open hand?
Gelijk platte hand
Ik word hier zo ongemakkelijk van want ik verwacht het nooit en dan heb ik geen los geld om fooi te geven maar dan willen ze per se mee en sta ik ze zo awkward uit te zwaaien en dankjewel te zeggen.
Had wel een keer iemand die voor me ging checken of de kamer leeg was en liet zien dat er inderdaad niemand achter de gordijnen of in de kast zat. Lief qua veiligheid (want vrouw alleen), maar ik ging me ook wel afvragen wat er allemaal in dat hotel gebeurd was
Heb jij een liedje dat je altijd laat huilen?
0 stemmers
Ik huil niet snel bij muziek maar eentje krijgt het altijd voor elkaar: Ilse de Lange - I Still Cry
Alleen in de Jumbo
Nee, ik mep gewoon
Ranzige nekhijgende mannen. Het is dat of slaan
Opdringerige types in da club
Ik nooit, maar mijn man wel voor mij.