Over hoeveel plus-size hebben we het dan? Je hebt in Nederland toch ook winkels en merken daarvoor?
En waar kochten die mensen hun kleren voordat shein bekend werd
Ik ben zelf niet plus-size, dus ik gok een beetje. Maar als je rond of boven de maat 46 bent, wordt het lastig om goede kleding te vinden. Ik weet dat je bij Paprika en miss Etam terecht kunt, maar je hebt aanzienlijk minder keuzes.
Weer ik ben niet plus-size dus ik kan je niet exact vertellen hoe en wat.
ik ben retedik en ou eerijk niet weten waar ik ene leuke jurk zou kunnen vinden, als ik het zou willen
ik had er voor de gein eens eentje besteld bij h&m en dat zag er echt niet uit
Bij andere mens onvriendelijke merken.
Dolce & Gabbana dus
noem je maat 2 nu dik?
Ja want daar passen plussize mensen in.
Excuus. Grapje van mij was verkeerd geland
Kan jij goed biefstuk bakken?
- Ja
- Nee ik doe maar wat
- NVT
0 stemmers
(ik vond het weel een goeie)
((gelukkig passen dikke mensen ook in yeezys))
Oke ik ga weer ff food moppersmurven. Maar ik vind biefstuk zo overrated. Het is wel lekker hoor maar sommige mensen zijn er zo lyrisch over. Dan denk ik echt āAhw jij hebt nog nooit echt iets goeds gegetenā
Overdreven.
wat peper en zout over een goor lapje vlees doet echt niet genoeg ervoor
Ja dat inderdaad! Ik eet geen vlees meer, maar als er echt iets is wat ik niet mis is het wel biefstuk. Echt zoān niet boeiend stuk vlees is dat.
Ik mis eerder de keuzemogelijkheden bij de McDonaldās of van die vieslekkere dingen als salami.
vieslekker?!
Of jij hebt nooit goede biefstuk gegeten.
Want voor 90% van de biefstukken is het inderdaad waar, maar een lekkere malse biefstuk perfect gebakken is echt heerlijk
Mijn ouders aten altijd zoān dun droog stukje biefstuk waar je dan uren op zat te kauwen, dat snap ik dus echt niet. Of die biefstuk bij Loetje, ik las dat je die alleen medium doorbakken kan bestellen. Tragisch.
Haha ja iedereen vond het vroeger altijd stom als ik pizza salami bestelde en gelukkig werd van witte boterhammen met salami. Dus ik dacht dat salami wel een beetje in de categorie vieslekker valt.
Ik heb heb goeie biefstukken gegeten maar verder vind ik het niet het beste ooit ofzo. Het is niet dat ik ooit cravings heb naar biefstuk haha
Anders, ik ben er te gierig voor. Vind het het ook niet waard
Ik wel en ik ben vegetariƫr dus fuck my life.