Dit vind ik echt zo niet oke he, kan niet eens uitleggen waarom. Heel gierig, ondankbaar en lui. Influencers die dingen cadeau kregen en het gaan verkopen vind ik nog wel het meest laag. Geef het dan iig weg ipv het te verkopen.
Denk je niet dat je je eigen verleden erop projecteert?
@Shaaar maakte dit punt net toch al? En ik gaf al aan: agree to disagree. Snap niet zo goed wat je hier nu mee wil bereiken.
En ja, mn mening zal vast enigszins gekleurd zijn, maar ik blijf er desondanks toch bij. En ik reageerde alleen op een post, en daarna op een reactie op mij. Ik heb hier helemaal geen super sterke mening over ofzo, dus ik voel niet eens de behoefte om dit in alle toonaarden te gaan verdedigen. Lekker doen waar je je goed bij voelt toch?
Bereiken, bereiken⊠ik las een niet al te oude discussie en er kwam een vraag in me op, câest tout.
Echt werkelijk iedereen neemt zichzelf en zijn/haar verleden mee in zijn/haar mening over iets. Je wordt beĂŻnvloed door hoe je opgroeit en wat je meemaakt. Dus ik snap niet waarom er nu zoveel meiden op @Branko duiken
Anonieme poll over shein:
- Heb ik nog nooit iets besteld, ga ik ook niet doen
- Heb ik nog nooit iets besteld, ga ik wellicht nog wel doen
- Heb ik weleens iets besteld, ga ik niet meer doen
- Heb ik weleens iets besteld, en ga ik gewoon blijven kopen
0 stemmers
Waarom anoniem? Ik wil forummers shamen!
Omdat ik me kan voorstellen dat je niet eerlijk toegeeft dat je daar gewoon blijft kopen
Haha oh ik zie je edit nu pas
Maar het hele punt van zoân poll is toch om mensen te shamen. Wat heb je anders aan de uitslag. Dan zijn er een handjevol mensen die blijven bestellen. OkĂ©.
Dan maak jij er lekker nog een
Ik ben echt heel benieuwd hoe je shoppen bij Shein aan jezelf verkoopt.
Kop in het zand steken is de enige manier denk ik.
Nooit besteld. Maar ik snap als je plus-size bent en je je maat in andere winkels nauwelijks ziet, dat je daar wat koopt.
Over hoeveel plus-size hebben we het dan? Je hebt in Nederland toch ook winkels en merken daarvoor?
En waar kochten die mensen hun kleren voordat shein bekend werd
Ik ben zelf niet plus-size, dus ik gok een beetje. Maar als je rond of boven de maat 46 bent, wordt het lastig om goede kleding te vinden. Ik weet dat je bij Paprika en miss Etam terecht kunt, maar je hebt aanzienlijk minder keuzes.
Weer ik ben niet plus-size dus ik kan je niet exact vertellen hoe en wat.
ik ben retedik en ou eerijk niet weten waar ik ene leuke jurk zou kunnen vinden, als ik het zou willen
ik had er voor de gein eens eentje besteld bij h&m en dat zag er echt niet uit
Bij andere mens onvriendelijke merken.
Dolce & Gabbana dus
noem je maat 2 nu dik?