Stel je persoonlijke vraag #39

Er is een theorie over hoe je je voelt tijdens bepaalde periodes in je cyclus, die worden aangeduid met seizoenen. Komt volgens mij van het boek period power

3 likes

Het ging toch over menstruatie? WTF?

13 likes
6 likes

image

5 likes

Ik zou wel geld vragen omdat ik 100% weet dat ik me ga irriteren aan iemand aanwezigheid en in mijn petty gedachtegang kan “ze betaalt ook nog eens niet mee” dan geen argument kan zijn. Natuurlijk iets van €100 ofzo maar meer voor het idee. Zou ik andersom ook prettiger vinden als ik bij een vriendin zou gaan wonen voor vier maanden

2 likes

Heb jij al naar het nieuwe album van Taylor Swift geluisterd?

• Ja, uiteraard
  • Nee, maar ga ik snel doen
  • Nee, ga ik ook niet doen

0 stemmers

Valt me echt op dat mijn halve Insta ineens fan is?? Of nog steeds fan is.

2 likes

ik grijp graag elke kans om mee te delen dat ik taylor swift de meest overgewaardeerde artiest aller tijden vind💀

27 likes

Niet ja uiteraard maar gewoon ja :smiley:

2 likes

Gewoon ja. Geen mega fan, en ik luisterde vandaag het nieuwe album van the Arctic Monkeys en vond dat ook niet fantastisch.

4 likes

Draag je foundation?

• (Bijna) altijd/meestal
  • Soms
  • (Bijna) nooit

0 stemmers

En concealer?

• (Bijna) altijd/meestal
  • Soms
  • (Bijna) nooit

0 stemmers

2 likes

Ligt aan de situatie, maar ik denk dat ik sowieso niet snel een vriendin voor zo’n lange periode zou opvangen. Kortere periode is prima, maar denk dat vier maanden in een groot deel van de vriendschappen die ik heb einde vriendschap betekent. Ik ben helemaal niet zo leuk om zo lang mee in een soort van afhankelijkheidspositie te leven.

(Denk dat veel mensen dat niet zijn)

20 likes

Ik snap ook nooit al die fan theorieën over haar videoclips. Het klinkt zo onnodig vermoeiend

3 likes

Welke IKEA klassiekers heb jij (ooit gehad)? Mag ook andere uitvoering/kleur/onderdeel van de serie zijn.

0 stemmers

3 likes

Bekväm, de held van de kleine mens

85 likes

Mijn moeder vroeg laatst waarom ik altijd een krukje in de keuken heb staan… Ze heeft nog steeds niet helemaal door dat ze een dochter heeft van nog geen 1.60 :joy:. (Ik ben kleiner dan mijn moeder.)

4 likes

Ik vind het altijd iets engs hebben als het donker buiten is en ik zit binnen met het licht aan. Want ik zie dan niet wie er in de tuin staat en zij zien mij wel. Niet dat er iemand zomaar in de tuin kan komen maar toch haha altijd de gordijnen dicht als het donker is.

16 likes

Ik zou het niet vragen, maar ik weet dat mijn vrienden dat sowieso zelf aan zouden bieden of zelfs gewoon ongevraagd geld naar me over zouden maken ervoor. Zou ik andersom ook doen, lijkt me niet meer dan logisch ook.

4 likes

Mijn zus heeft bijna een jaar bij mij gewoond en heeft toen uit zichzelf een paar honderd euro overgemaakt voor gwl en deed vaak boodschappen, dus dat was helemaal prima.

(Ze had vanwege scheiding en huis dat nog niet verkocht was ook nog een hypotheek te betalen dus ik vond het prima dat ze verder niet bijdroeg aan mijn huur.)

Wat voor genre is je favoriete film?

• Actie
  • Animatie
  • Avontuur
  • Comedy
  • Drama
  • Fantasy
  • Film noir
  • Historisch
  • Horror
  • Kinderfilm
  • Kostuumdrama
  • Romcom
  • Sci-fi
  • Thriller
  • Western
  • Ik heb geen favoriete film

0 stemmers

Ik heb er 4 waar ik nooit uit kan kiezen :grimacing: Eén romantisch/historisch, één drama, één psychologische thriller en één horror

2 likes