Ja want daar passen plussize mensen in.
Excuus. Grapje van mij was verkeerd geland
Kan jij goed biefstuk bakken?
- Ja
- Nee ik doe maar wat
- NVT
0 stemmers
(ik vond het weel een goeie)
((gelukkig passen dikke mensen ook in yeezys))
Oke ik ga weer ff food moppersmurven. Maar ik vind biefstuk zo overrated. Het is wel lekker hoor maar sommige mensen zijn er zo lyrisch over. Dan denk ik echt âAhw jij hebt nog nooit echt iets goeds gegetenâ
Overdreven.
wat peper en zout over een goor lapje vlees doet echt niet genoeg ervoor
Ja dat inderdaad! Ik eet geen vlees meer, maar als er echt iets is wat ik niet mis is het wel biefstuk. Echt zoân niet boeiend stuk vlees is dat.
Ik mis eerder de keuzemogelijkheden bij de McDonaldâs of van die vieslekkere dingen als salami.
vieslekker?!
Of jij hebt nooit goede biefstuk gegeten.
Want voor 90% van de biefstukken is het inderdaad waar, maar een lekkere malse biefstuk perfect gebakken is echt heerlijk
Mijn ouders aten altijd zoân dun droog stukje biefstuk waar je dan uren op zat te kauwen, dat snap ik dus echt niet. Of die biefstuk bij Loetje, ik las dat je die alleen medium doorbakken kan bestellen. Tragisch.
Haha ja iedereen vond het vroeger altijd stom als ik pizza salami bestelde en gelukkig werd van witte boterhammen met salami. Dus ik dacht dat salami wel een beetje in de categorie vieslekker valt.
Als jij de kapper verlaat, verwacht je dan dat alles geföhnt en gestyled is?
- Ja
- Nee
- Ik kom nooit bij de kapper
0 stemmers
Ik vind echt niks zo kut als een kapper die alles zo tot in de puntjes stylet. Altijd over the top en lelijk. En zeker niet dat je het zo zelf nog voor elkaar krijgt.
Ik heb heb goeie biefstukken gegeten maar verder vind ik het niet het beste ooit ofzo. Het is niet dat ik ooit cravings heb naar biefstuk haha
Anders, ik ben er te gierig voor. Vind het het ook niet waard
Ik wel en ik ben vegetariër dus fuck my life.
Ik hoef niet perse helemaal een krultang erin enzo, maar gewoon föhnen met een ronde borstel verwacht ik wel
misschien dit dan mijn biecht maar ik vind salami best wel lekker simpel? gewoon een lekker stukje preparaat
Nou ik ben echt dik en ik zou als aller allerlaatst ever bij shein shoppen. Niet alleen vanwege de erbarmelijke omstandigheden maar ook omdat ik het allemaal lelijk vind, ik polyester probeer te vermijden en ik wel duurdere (betere kwaliteit) plus size kleding kan betalen. Er zijn overigens best nog wat goedkopere merken die plus size lijnen hebben, op Zalando sowieso.
Welke merken vind jij kwalitatief goed?
Ga heel weinig naar de kapper maar als ik ga dan sta ik erop om met ongefohnd haar zonder âproductâ naar buiten te gaan. Doe ik thuis ook toch niet, en aan de lucht droogt het ook, dankjewel en doei!